Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä äidistäni

Vierailija
30.10.2018 |

Olemme juuri menneet naimisiin ja nyt on lapsi tulossa.

Nyt mieheni on ilmaissut, ettei pidä äidistäni. Äitini ei ehkä ole sosiaalisesti kaikkein lahjakkain. Hän sanoo asiat välillä töksäyttäen, vaikka ei tarkoita pahaa. Hän puhuu välillä hieman määräilevästi. Itse olen tähän tottunut eikä se minua haittaa. Menee toisesta korvasta ulos. Mutta ymmärrettävästi mieheni ei tästä pidä ja on nyt todella tuohtunut.

Aion puhua aiheesta äidilleni. Hän on jo valmiiksi hieman masentunut, joten toivottavasti ei masennu tästä lisää. Tiedän, että äitini puhuu määräilevästi, koska haluaa pitää puoliani.

Onko muilla kokemuksia, ettei puoliso ole pitänyt vanhemmistanne? Miten olette ratkaisseet asian?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aina kehotetaan poikaa laittamaan äitinsä ruotuun, kun anoppi tulee miniän kotiin pomottamaan. Eli keskustele rajoista miehesi kanssa ja sen jälkeen äitisi. Pidä kiinni näistä rajoista. Kotonaan ja omissa asioissa äitisi voi päteä miten tykkää ja miehesi pitää tulla toimeen. Vaikka sitten vähentää tapaamisia. Et voi alkaa vaatimaan äitiäsi muuttumaan, jotta miehesi pitäisi hänestä. Omat rajat toki.

Kyllä huonoon käytökseen voi puuttua.

Vierailija
22/22 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on hanakka arvostelemaan ja määräilemään. Muistan nuorena, kun se kävi minun ja avovaimoni kodissa ensimmäisen kerran. Siivous- ja sisustusvinkkien jäkeen tuore avovaimoni ohjasi hänet ovesta ulos. 

Nykyinen vaimoni ei laske äitiäni meille sisälle laisinkaan, jos on kotona. Ymmärrän heitä molempia oikein hyvin, vaikka äitini on asiasta äkeissään. Oma vikansa, kun ei osaa hillitä itseään. Kotimme ulkopuolella tavatessa he tulevat ihan hyvin toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän