Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl on taas "halvin", mutta sieltä ei voi ostaa leipää, kahvia, kosmetiikkaa, mausteita, pastaa tai leivinpaperia

Vierailija
30.10.2018 |

Leipä = lähinnä bulkkiruispaloja ja Lidlin omaa pakasteesta pastettua kuraa
Kahvi = sitä ei osta hullukaan
Kosmetiikka = olen yrittänyt, sain hirveitä patteja otsaan
Mausteet = etsipä korianterinsiemeniä tai mitä tahansa vähän erikoisempaa, ei ole
Pasta = merkkimakaronia ei edelleenkään ole
Leivinpaperi = en suostu ostamaan valmiiksi leikattua paperia, muuta ei ole

Ja tämä on vain lyhyt lista. Joku voisi kirjoittaa Lidlin hengenvaarallisista jatkojohdoista ym.

Kommentit (392)

Vierailija
321/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei voi ostaa :D? Tää on vaan sun mielipide..ei koko Suomen mielipide. Hohhoijaa..itse ostan moniakin noista tuotteista. Oe voe.

Vierailija
322/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta tällaista moukkaa, mikä aloittajakin on, ohjeistaa. Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. 

Sanotaan, että tyhmyydestä sakotetaan. Totta. Sen sakon maksaa tyhmä itse ja tässä tapauksessa se on aloittaja ja hänen kaltaisensa ihmiset. Ellei osaa käyttää hyväkseen edullisia tuotteita, niin ei osaa. Piste. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh, mene vaihtamaan!!

Vierailija
324/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän siitä, että Lidlissä on satokauden mukaan kotimaisia vihanneksia hyvin tarjolla, hyvässä kunnossa ja edulliseen hintaan.

S-kaupassa taas nahistuneita ja kalliita.

Vierailija
325/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kehui miten ostokset Lidlissä tulee pari kymppiä halvemmaksi kuin Citymarket ja sitten sen jälkeen hän halusi vielä käydä toisessa kaupassa ostamassa tupakkaa. Ei olisi Lidl ollut halvempi, jos sieltä olisi saanut tupakat.

Vierailija
326/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kehui miten ostokset Lidlissä tulee pari kymppiä halvemmaksi kuin Citymarket ja sitten sen jälkeen hän halusi vielä käydä toisessa kaupassa ostamassa tupakkaa. Ei olisi Lidl ollut halvempi, jos sieltä olisi saanut tupakat.

Citymarket on kyllä ihan törkeän kallis. Siellä alennuksessa olevat juustot ovat yhä kalliimpia, kuin normaalihintaiset vaikka prismassa tai edes lidlissä.

Ehkä kaverisi ei ole laskenut tupakoita ruokakuluihin. Kyllä itsekkin tiedän, että lidlistä saa ruuat halvemmalla kuin cittarista. 

Vierailija
327/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on tervetullut lisä suomen kauppakenttään , olin niin kyllästynyt keskon ja s kauppoihin , samat tavarat kaikissa kaupoissa. Joten  Lidl mukavaa vaihtelua ja edullinen !

Vierailija
328/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullista ja laadukasta. Lihat ja kalat, kanat ja kananmunat ostaessa katson, että on kotimaisia.

Perunoista olen ihastunut kotimaisen tuottajan Annabelle perunoihin.

Vihannekset ja juurekset ovat raikkaita ja tuoreita, kuten hedelmätkin.

Leipä paistopisteestä niitä jalkapallosämpylöitä.

Kahvi tavan Juhlamokkaa.

Juustoista Arlan Kadettia. Kreikkalainen jugurtti on hyvää.

Pesuaineista löytää joko tavistuotteita tai Lidlin versioita, esim. se wc tabletti puhdistaa pöntön kerralla.

Kertakäyttöhanskat ovat parhaita.

Työkaluissakaan ei mitään moittimista.

Vuosien mittaan on valikoima parantunut kovasti. Ai niin kassahenkilöt ovat nopeita eikä ihmisiä pidetä jonoissa vaan tilataan heti työntekijä toiselle kassalle.

Vierailija
329/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitteistä se Vilmariini (kotimainen) on muuten hyvää.

Vierailija
330/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkimakaronia ihan. No jos jollain pitää keulia...

Kyllä siellä on ihan italialaista pastaa myytävänä. Varmaan vielä enemmän sitten kun on Italia viikot. Sitäpaitsi niiden halvin sphagettikin on tehty drum vehnästä, enkä itse kyllä huomaa siina mitään eroa muihin sphagetteihin, joita olen maistanut.

Vierailija
331/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ostan aina Guccin makaronia

Vierailija
332/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei makaronilaatikkoon mitään italialaista makaronia laiteta.

Vierailija
333/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se taikinan pakastaminen vaikuta levän makuun. Mistään ei saa noin hyvää samanapäivänä leivottua leipää tuohon hintaan. Paikallisessa s-marketissa on ainakin perjamtai iltaisin kaikki vähänkin paremmat leivät aina loppu.

Vierailija
334/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan LIDL selvästi parempi kauppa, kuin mikään suomalaisista ylihinnoiteltuista kaupoista. 

Vierailija
335/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sielläpä on universumin kenties parasta tuorekelmua. Paljon, halpaa, paksua, ja sellaista, joka tarraa taudin lailla kiinni viheliäisimpiinkin keramiikkapurnukoihin, muttei ikinä itseensä ja kierry naruksi.

Kiitos vinkistä, pitääpä kokeilla heti. Hermon on mennyt niin monta kertaa noiden Eskimoiden sun muiden kanssa, jotka ei tahdo pysyä kiinni missään muussa materiaalissa kuin itsessään.

Vierailija
336/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Minun perheessä menee maitoa 3 litraa päivässä. Hintaero lidlissä ja k-kaupassa on 40c.

Prismassa maito (Kotimaista tuotemerkki) maksaa vähän yli 60 senttiä ja Lidlissä maito maksaa vähän yli 60 senttiä. Eroa ei ole.

Kaikilla ei ole Prismaa lähellä.

Vierailija
337/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ostaa ruokansa sieltä mistä haluaa. Tiedän mistä mitäkin kannattaa ostaa ja käynkin samalla reissulla useammassa kaupassa, ne ovat vierekkäin. Säästän ruokakorini hinnassa juurikin siinä, että haen ruoat edullisimmasta paikasta samalla reissulla. Kun haluan jotain extrajuttuja, käyn sellaisessa paikassa josta niitä saa ja silloin myös kiltisti maksan korkeamman hinnan.

Vierailija
338/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen Lidlistä jonkin verran edullisempia peruselintarvikkeita ja sitten jotain juustoja ym. "erikoistuotteita"  mitä mainostetaan. Pääasiassa käyn kyllä s-ryhmän kaupoissa ihan siksi, että Lidlistä en saa kaikkea, mitä tarvitsen. Esim. rasvatonta luomumaitoa ei täällä Lidlissä ole ja gluteeniton tarjonta on aika suppea. Sanotaan näin, että kaupan on hyvä olla kannattava ja pitää alhaisempia hintoja, kun hyllyssä ei tarvitse pitää erikoisempia tuotteita, joille ei paljon ole kysyntää. Jos s-marketista ei saa erikoisempaa maustetta x, siitä tulee kauhea narina, mutta Lidlissä sen puuttuminen kuitataan olankohautuksella "haen sen muualta". Luulen, että nämä vähemmän suositut tuotteet ja niiden vaatima tila pitää esim. s- ja k-kauppoja kalliimpina. Samaten vaikka Lidlin heviosasto on täällä laadukas, ei se ole kovin laaja. Jos suomalaiset eivät ryntää ostamaan kumkvatteja sankoin joukoin, Lidl ei niitä myy. Sen sijaan kaikki olettavat, että niitä saa vaikka Prismasta ja sitten valitetaan, kun ovat kalliita.

Vierailija
339/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paikkakunnalla Lidlin lähellä oleva Prisma on yhtä halpa tai jopa joskus halvempi kuin Lidl. Ja koska sieltä Prismasta saa tosiaan kaiken kerralla, käyn ennemmin siellä.

Vierailija
340/392 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lidlissä on se hylly missä myydään valion maitoa ja juustoa? Entä se mitä kutsutaan lihatiskiksi? Ai niin eihän se kauppa ollutkaan:D mentävä vähän parempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi