Lidl on taas "halvin", mutta sieltä ei voi ostaa leipää, kahvia, kosmetiikkaa, mausteita, pastaa tai leivinpaperia
Leipä = lähinnä bulkkiruispaloja ja Lidlin omaa pakasteesta pastettua kuraa
Kahvi = sitä ei osta hullukaan
Kosmetiikka = olen yrittänyt, sain hirveitä patteja otsaan
Mausteet = etsipä korianterinsiemeniä tai mitä tahansa vähän erikoisempaa, ei ole
Pasta = merkkimakaronia ei edelleenkään ole
Leivinpaperi = en suostu ostamaan valmiiksi leikattua paperia, muuta ei ole
Ja tämä on vain lyhyt lista. Joku voisi kirjoittaa Lidlin hengenvaarallisista jatkojohdoista ym.
Kommentit (392)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta miten kärkkäitä fanityttöjä Lidlillä on. Muistan jonkun sanoneen että suomalaiselle on kaikessa on tärkeintä halpa hinta ja ymmärrän kyllä miten ihmiset psyykkaavat itsensä siihen että halpa om hyvää.
Tekee mieli sanoa että #onlyinfinland
Mä olen tästä täysin eri mieltä. Nimenomaan "onlyinfinland on se että ihan kiimoissaan juostaan K- ja S-ryhmän kaupoissa "kun saa sitä bonusta" vaikka ei olisi aavistustakaan miten sitä kertyy ja miten Lidlistä saisi kaiken niin paljon halvemmalla ettei mikään bonus sitä kata. Suomalaiset on todella aivopestyjä bonustensa kanssa.
Saksalaisille halpa hinta taitaa olla vielä tärkeämpi. Eikös Lidliä halvempi Aldi ole siellä kovasti suosittu ostospaikka?
Totta puhut, Aldissa on halvemmat viinit ja isompi valikoima. Kyllä me toi Aldikin vielä saadaan tänne ja silloin alkaa ässien ja keskon renkien valikoimat pienentyä kun saksalaiset täydentää toistensa valikoimaa. Matkustslkaa, tulette hämmästymään siitä kus*tuksen määrästä mikä täällä on.
Kävin viime viikonloppuna Lidl:ssä. Tarjoustuotteet (jauheliha ja juustoraaste) olivat loppu. Loppu oli myös banaanit, tuore basilika ja paistopisteen munkit. Joo halvaksi tuli.
Vierailija kirjoitti:
Kävin viime viikonloppuna Lidl:ssä. Tarjoustuotteet (jauheliha ja juustoraaste) olivat loppu. Loppu oli myös banaanit, tuore basilika ja paistopisteen munkit. Joo halvaksi tuli.
Unohtui, että myös lohi oli loppu.
Lidlistä saa Nordqvistin Franskrost-kahvia joka on ihan hyvää kyllä. Tosin kannattaa tarkastaa päiväykset, ilmeisesti keskiverto Lidlin asiakas ei osta vähän arvokkaampaa kahvia kun joskus on ollut vanhentunutta kahvia myynnissä... Mutta siitä olen samaa mieltä että ei sieltä vaan saa kaikkea tarvitsemaansa, ainakaan Prisman valikoimaan tottuneena. Pienten lasten kanssa ei huvita ravata useammassa kaupassa joten useimmiten ne ruokaostokset hoituu siellä mistä saa kaiken kerralla. Vaikka jotain Sambal Oelekia tarvii ostaa ehkä muutaman kerran vuodessa niin melkein joka kauppalistalta löytyy joku asia jota ei Lidlistä saa..
Lidlin paahtoleipä (se vaalea iso) on hyvää ja säilyy tuoreena pitkään eikä kärsi pakastamisesta. Meillä syödään kai aika perusruoka kun löydän Lidlistä lähes kaiken. Jos tarvitsen jotain muualta, teen sitä varten erillisen kauppalistan ja haen kerralla nekin Prismasta, jos kyse mausteista niin osaan ostaa pidemmäksi aikaa kuin viikoksi eli ostan varastoonkin. Ei ongelmaa käydä silloin tällöin kahdessa eri kaupassa.
Lidlissä tekee ostokset nopeasti, valikoima ei ole liian suuri, siitä plussaa. En tarvitse kuutta erilaista maustamatonta jugurttia tai seitsemää ei merkkiä edamia. Broileria saa usein n. 8e/kg eikä siihen ole lisätty suolaa. 10% naudanjauheliha maksaa 400g 3,19e ja on kotimaista. Pakastepinaatti on herkkua, isoja lehtiä eikä sitä jätemössöä mitä muualla myydään. Vessapaperi on hyvää siinä vaaleanpunaisessa pussissa. Sähkötarvikkeilla on kolmen vuoden takuu, mitään ei kysytä kun palautat, saat rahat kivuttomasti takaisin. Lintujen ruuat tuli just myyntiin, edullisia.
Eihän Lidlillä ja Prismalla ole käytännössä hintaeroa. Tuotteet sopivasti valitsemalla, saadaan kumpi vain voittamaan. Ja tokihan Prismassa kävijöillä on se S-kortti, jolloin hinnasta tippuu heti se muutama prosentti pois.
Lidl-huuma oli jo meni. Nyt kun hintaetua ei ole, niin vaikea keksiä syytä mennä sinne. Huono valikoima ja epämiellyttävä paikka kaiken kaikkiaan. Joskus käyn ihan vaan huvikseen pällistelemässä outoja tuotteita ja monesti ostan jonkun suklaapatukkapussin tai tuoremehua. Ei sieltä mitään järkevää osaa ostaa. Tai no, kalaa olen joskus ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta miten kärkkäitä fanityttöjä Lidlillä on. Muistan jonkun sanoneen että suomalaiselle on kaikessa on tärkeintä halpa hinta ja ymmärrän kyllä miten ihmiset psyykkaavat itsensä siihen että halpa om hyvää.
Tekee mieli sanoa että #onlyinfinland
Mä olen tästä täysin eri mieltä. Nimenomaan "onlyinfinland on se että ihan kiimoissaan juostaan K- ja S-ryhmän kaupoissa "kun saa sitä bonusta" vaikka ei olisi aavistustakaan miten sitä kertyy ja miten Lidlistä saisi kaiken niin paljon halvemmalla ettei mikään bonus sitä kata. Suomalaiset on todella aivopestyjä bonustensa kanssa.
Saksalaisille halpa hinta taitaa olla vielä tärkeämpi. Eikös Lidliä halvempi Aldi ole siellä kovasti suosittu ostospaikka?
Totta puhut, Aldissa on halvemmat viinit ja isompi valikoima. Kyllä me toi Aldikin vielä saadaan tänne ja silloin alkaa ässien ja keskon renkien valikoimat pienentyä kun saksalaiset täydentää toistensa valikoimaa. Matkustslkaa, tulette hämmästymään siitä kus*tuksen määrästä mikä täällä on.
Ah, aldi on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Melkein jo luulen, että ap onkin Lidlin agentti? Parasta mainosta Lidlille on just nää haukut, ne kun saa aina kumottua.
Tehnyt ikiajat palstalla näitä provoja. Palstan voipallo, Zinkkumies eli yp joka klikkihuoraa.
Joo, lidl on halpa. Paljon ostetaan sieltä ruokaa.
Jos tarvitaan jotain mitä ei siltä saa, niin haetaan se sitten jostain muualta.
Eikä tarvitse päivittäin juosta silti monessa kaupassa.
Ostan lidlistä lähestulkoon kaiken, paras kauppa :) Jos et tykkää, älä käy? Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Eihän teitä halvan palvojia näytä haittaavan palmuöljy, halvat raaka-aineet ja puutteet. Aina löytyy selitys miksi Lidl tai vaikka Tokmanni on niin hyvä.
Uskonto se on tuokin, halvan palvonta.
Mitä palmuöljyllä on tekemistä esim. Vaasan aamiasleivän tai lähimeijerin maidon kanssa? Lidl myy ihan kotimaisia ruokia myöskin, samoja joita myy S- ja K, mutta kalliimmalla. Onko jotenkin hienompaa ostaa vaikka tuo Vaasan aamiaisleipä Salesta tai Prismasta ja maksaa siitä 1.35€ kun Lidlistä saa saman 0.99€.
Ja jos katsoo S:n Rainbow-tuotteita ja K:n Pirkkaa, on niistäkin osa ulkomailla tehtyjä.
Metsäsusi46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauligin kahvikapseleita sieltä ei saa, eikä litraa pienempiä maitopurkkeja. Kaiken muun kyllä.
Cien-tuotteet ovat hyviä.
cien halpisshampoot selkeesti aiheuttivat mulle kaljuutta , mikä muu voi olla syynä kuin passska shamppoo?
Sukuvika. Tai ei tyhjä lato kattoa kaipaa....
Liiterin parkissa on usein isoja uuden kiiltäviä volvoja ja mersuja, olen seurannut että maitoa ja halpaa punasta kaljaa ne tankkaa sieltä?
Käyn paljon S-marketissa ja Lidlissä ja olen huomannut, että molemmista puuttuu jotakin aina silloin tällöin mutta arkiostokset hoituvat helposti kummassakin. Meillä on lisäksi tässä lähellä myös Citymarket, mutta siellä on laadullisesti huonoin hevi-osasto, törkeät hinnat ja aika usein ne erikoistuotteet loppu, vaikka pitäisi kuulua valikoimaan.
Lidlistä ostan 100 eurolla neljä kassillista ruokaa, S:stä sama summa ja ruokaa vain puolet Lidlin määrästä ja koko ajan on ravattava täydennysostoksilla.
Lidlistä ei saa kapselikahvia. Lisäksi suklaanmakuinen proteiinirahka on usein loppu. S-marketissa lohi on tarjouksessa paljon Lidlin lohta halvempaa mutta täynnä ruotoja.
Plussana Lidlin todella hyvät suomalaiset tomaatit (muualla aina nahistuneita) sekä muutenkin hyvä hevi-osasto laadullisesti. Minulle myös usein riittävän monipuolinen, kun muokkaan ostoslistaa sen mukaan, mitä milloinkin löytyy. Perusvihannekset ja hedelmät löytyvät aina ja meidän Lidlissä on lisäksi esim. avokadoa ja munakoisoa aina tarjolla, S:ssä ei näitä löydy kuin kausituotteina.
Lidlin paahtoleipä on todella hyvää, samoin pikakahvi. Kosmetiikkaa ostan usein eikä ole patteja kainaloissa tai naamassa, myös vaipat olivat oikei hyvänlaatuiset kun oma lapsi niitä vielä käytti ja vessanpaperissa on hyvä hinta/laatusuhde.
Mieheni on kuin Lidlin mainoksesta se ukko, vihaa kys. kauppaa ja valittaa ettei sieltä löydä mitään. Minä taas käyn usein ostamassa jugurttia, käsi/jalkavoidetta, dödöä ja yövuoroon energiajuomia. Pojalle myös löytyi jokin aika sitten fleecevuorelliset kurahousut jotka ovat niin hyvät, että olisi pitänyt ostaa kahdet!
Lidlin kahvipavut ovat parhaita.
Lidlin irtomynnissä on aivan ihania, edullisia gluteenittomia riisipiirakoita . Ovat vielä käärityt muoviin, joten ei tarvitse pelätä että ovat olleet kosketuksissa tavalliseen leipään tai että joku limanäppi on lääppinyt niitä.
Ostin vanulappuja tämän ketjun innoittamana. Hyviä ovat, ja hinta määrään nähden paljon edullisempi kuin Prismassa. Olisinpa tajunnut nämä jo aikaisemmin.
K-kauppias on viisas: jos kerran tavara menee kaupaksi myös kalliimmalla, miksi ihmeessä laskea hintoja ja pienentää voittoprosenttia?