Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä toinen koko ajan

Vierailija
29.10.2018 |

Voisiko joku ystävällisesti selittää mulle tämän. Olin vuoden miehen kanssa. Hän kertoi että rakastaa mua koko loppuelämän, kukaan ei ole koskaan tuntunut siltä kuin minä jne. Totuus oli, että sillä oli koko vuoden toinen, jota ei ole jättämässä. Nyt lähetti viestin, jossa toivottaa mulle tsemppiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet sanoo kaikkea kaunista ja ihanaa, hurmatakseen ja/tai ollakseen naiselle mieliksi.

Mutta katsos, kun osa vain valehtelee.

Tätä olen vääntänyt useammalle, ihan aikuiselle kaverilleni, jotka itkeneet kun mies jättänyt tai lähtenyt toisen matkaan "miten se pystyi, kun niin sanoi mua rakastavansa ja että oon paras ja kaunein" no haloo. Ei kannata sumeilematta uskoa kaikkea.

Vierailija
2/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa jonka selitystä kannattaa kuunnella on mies joka toivotti tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuuntelisit pettäjän selityksiä?

Vierailija
4/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sais hyvän trollin vaihtamalla toinen, loinen sanalla.

Vierailija
5/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa aikuisuuteen.

Vierailija
6/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai kuuntelisit pettäjän selityksiä?"

Muut voi vaan arvailla, pettäjän nyt helpompi olla rehellinen kun suhde on ohi. Voi tietysti edelleen valehdella, mutta on ainoa jolta mahdollisuus kuulla totuus käytöksestään.

Vierailija
7/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet sanoo kaikkea kaunista ja ihanaa, hurmatakseen ja/tai ollakseen naiselle mieliksi.

Mutta katsos, kun osa vain valehtelee.

Tätä olen vääntänyt useammalle, ihan aikuiselle kaverilleni, jotka itkeneet kun mies jättänyt tai lähtenyt toisen matkaan "miten se pystyi, kun niin sanoi mua rakastavansa ja että oon paras ja kaunein" no haloo. Ei kannata sumeilematta uskoa kaikkea.

Aina se vaan läpi menee teille naisille olette varattuja tai sinkkuja.. Duunissa just yksi iilimato pistänyt kaksi naista pyörryksiin, jotka on molemmat naimisissa. Toisen se on jo selättänyt ja toisen se selättää tulevana vkloppuna. Se jätkä on täysin vastakohta niiden miehille. Tää toinen jolta irtos jo, niin se itkee jo kahvihuoneessa kun yhtäkkiä lämpö loppunut. Nämä naiset eivät tiedä sitä, että tämä jätkä hoitelee molempia. Nämä naiset ei kohtaa duunissa juuri ollenkaan, kun on eri puolella taloa duunissa.

Vierailija
8/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan totta, kukaan muu ei tunnu samalta kun sä. Niin se mullakin on miesten kanssa ollut, ei niistä kukaan ole samalta tuntunut kuin toinen.

Vierailija
9/9 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku häntäveikkonen pannut parastaan. Tai kaikkia. Kaikkea ne ehtiikin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän