Ovatko mielestäsi blondit vai brunet viehättävämpiä ja miksi?
1. Mikä on sukupuolesi?
2. Kumpi on mielestäsi viehättävämpi, blondi vai brune?
3. Perustelut sille, miksi jommat kummat hotimpia.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään eniten mustista hiuksista mutta kyllä brunekin kelpaa. Blondit hiukset ovat aina niin ohuita ja vahingoittuneen näköisiä vaikka olisi aito blondi. Ja mies olen jos sillä tiedolla on jotain merkitystä?
Blondit hiukset ovat kyllä usein ohuempia kuin muut hiuksen läpimitalta, mutta eivät mitenkään automaattisesti huonossa kunnossa. Enemmistö synnynnäisistä blondeista on hiuksiltaan A1, eli pehmeä ja kiiltävä, mutta helposti rasvoittuva ja latistuva.
Eräs tietämäni henkilö oli pitkään blondi. Viehättävän näköinen, jotenkin sporttisen ja eläväisen näköinen. Häneen kiinnitti huomion.
Värjäsi nyt keskiruskeaksi hiuksensa niin näyttää todella nuorelta mutta se eloisuus hävisi ja hänestä tuli huomaamattoman hiiren näköinen eli yksi tuhannen joukossa. Ei ruma mutta huomaamaton.
Blondi kaunis, jos on värjätty vaaleaksi. Luonnonblondit usein ohuet ja lasimaiset. Olen itse nainen ja vaalea.
Olen vaalea nainen ja tykkään vaaleista miehistä😍
Se skandinaavinen viikinkimäisyys ja elovenamaisuus vaan vetoaa, ei voi mitään. Tummia miehiä en koskaan käänny katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaalea nainen ja tykkään vaaleista miehistä😍
Se skandinaavinen viikinkimäisyys ja elovenamaisuus vaan vetoaa, ei voi mitään. Tummia miehiä en koskaan käänny katsomaan.
Juuri tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan. 👍
Punapäät on sexin jumalattaria.