Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiheentynyt virtsaamisen tarve

Vierailija
29.10.2018 |

Olen 18-vuotias nainen ja viikon ajan olen kärsinyt tiheentyneestä virtsaamisesta. Virtsaamisen jälkeen rakkoon jää paineen tunne ja kohta on taas vessähätä vaikka mitään ei tulisi. Virtsanäyte tulehduksen varalta otettiin, mutta näytti negatiivistä. Syön minipillereitä eikä poikaystäväni ole lauennut sisääni, joten raskauden todennäköisyys on pieni. Mietin kuitenkin et mistähän voisi johtua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu omenoista.

Vierailija
2/5 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudenaikainen diabetes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut samoja tuntemuksia tässä parin kuukauden aikana.

Pitää pissata useammin ja sellainen kevyt painon tunne kohdun ja virtsarakon kohdalla tuntuu käytännössä koko ajan.

Lisäksi herään nykyisin joka aamuyö joskus neljän tienoilla julmettuun pissahätään ja on ihan pakko mennä vessaan. En yleensä ikinä, koskaan, pissaa kesken unien. Nyt on se on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Testit on tehty: ei virtsatulehdusta, ei raskautta. Olen toisaalta lisännyt reippaasti veden ja vihreän teen juomista, syön karpalokapseleita (aloitin koska pelkäsin virtsatietulehdusta), syön reilusti C-vitamiinia ja sinkkiä. Ehkä nuo tehostavat virtsantuotantoa? Mitään selkeää elimellistä syytä ei ole löytynyt. Kaikki olen käynyt mielessäni läpi sukupuolitaudeista lähtien...

Vierailija
4/5 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu omenoista.

Luin juuri saman uutisen iltalehdestä.

Vierailija
5/5 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: