Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keski-ikäinen, siis 40+ v nainen. Olisi kiva treffailla, mutta hiuksn huolestuttaa, kun näitä kokemuksia lukenut. Mutta yksi juttu :

Vierailija
20.09.2026 |

Minulla on rahaa. Olen perinyt mm .  sekä asunnon että aivan upean kesäpaikan. Autoni on premiun. Ynnä muuta varallisuutta on.

Mutta mitenkähän tämän ilmaisisi treffivaihessa? Vai sanoako mitään? Miten vauraus voisi tulla sopivasti, jotenkin huomaamatta ha tyyllikkäästi esiin? 

En halua houkutella jotain puolivirattomia, hevoseton-huoleton-miestyyppiä. Joku pubin sankari, joka autoni nähdessään jo alkaa haaveilla minun kustannuksella elämästä.

Toki olen mielelläni avuksi ja tueksi jos tarvitaan. 
Tyyllini on tyylikäs, trendikäskin, ei yliampuvan rahaa korostava. Lähinnä terveelliset elintavat, kun on mahdollista kuntoilla ulkomailla eri kohteissa yn sellaista.

Miten siis ilmaista omaa elintasoa , hillitysti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet provo.

Mutta itse puolivarakkaana miehenä ajelen noin 15 te arvoisella japanilaisella farmarilla. Minua ei autot kiinnosta. Kunhan kulkee ja ei ole Lada tai mosse. 

Mainitsemasi premium -auto olisi minulle samantekevää tai ehkä jopa pieni turn off.

Vierailija
2/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa asiaa ollenkaan esille treffailun alussa? Älä mene autolla, älä vie kotiisi eikä mökille. Älä kerro perinnöstä.

Tottakai voit esittää toivomuksia treffipaikoista, tekemisestä ja varmaan laitat merkille miehen käytöksen ja vaatetuksen. Aika pian puolin ja toisin alkaa olla vihiä , missä mennään ja kohtaako esim. tulotaso sen verran, että vaikka yhteinen matkustelu onnistuu. Mielestäni ei missään nimessä kannata erikseen sanoa mitään varallisuudestaan saati myöhemminkään tarjoutua auttamaan rahallisesti. Sellainen houkuttelee golddiggereitä.

Sitten kun suhde alkaa olla vakiintuneesti, voit vapaammin kertoa asioistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuommoisia hillittyjä premium kuntoilu ukkeleitahan on varmaan joku Keilaniemi täynnä. Sieltä valitsemaan vain. Pitänee sitten jaksaa vähän kuunnella jaappausta jostain triathlon-tuloksista, mutta ehkä se yhdistää.

Vierailija
4/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat kuin amis.

Vierailija
5/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa asiaa ollenkaan esille treffailun alussa? Älä mene autolla, älä vie kotiisi eikä mökille. Älä kerro perinnöstä.

Tottakai voit esittää toivomuksia treffipaikoista, tekemisestä ja varmaan laitat merkille miehen käytöksen ja vaatetuksen. Aika pian puolin ja toisin alkaa olla vihiä , missä mennään ja kohtaako esim. tulotaso sen verran, että vaikka yhteinen matkustelu onnistuu. Mielestäni ei missään nimessä kannata erikseen sanoa mitään varallisuudestaan saati myöhemminkään tarjoutua auttamaan rahallisesti. Sellainen houkuttelee golddiggereitä.

Kyllä ne erot tulee äkkiä esille. Jos toinen ehdottaa treffipaikaksi Savoyta, toinen Rossoa jne.

Vierailija
6/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olet provo.

Mutta itse puolivarakkaana miehenä ajelen noin 15 te arvoisella japanilaisella farmarilla. Minua ei autot kiinnosta. Kunhan kulkee ja ei ole Lada tai mosse. 

Mainitsemasi premium -auto olisi minulle samantekevää tai ehkä jopa pieni turn off.

En ikinä ole laittanut autoon 25 te enempää. Mieluummin osakkeisiin ja rahastoihin ja elämiseen. Ruokaan, kulttuuriin ja elämyksiin. Matkailuunkin jonkin verran, mutta koko ajan vähemmän ulkomaille ja koko ajan enemmän kotimaassa.

Vierailija
7/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne erot tulee äkkiä esille. Jos toinen ehdottaa treffipaikaksi Savoyta, toinen Rossoa jne.

No sitäpä. Ja vaikka AP sitten vielä lähtisikin Rossoon , mikäli vastapuoli sitä ehdottaa, niin siltikin viimeistään kolmannen kerran tavatessa alkaa olla kyllä selvää, onko mies omillaan toimeen tuleva ja muuten elämässään asiat kunnossa. Kyllähän tämä on sama juttu kaikille treffaileville, ei vain rikkaille. 

Eräs todella varakas tuttuni (mies) on käyttänyt  itse asiassa ihan asianajaja-apua selvittääkseen tapailukumppaniensa taustoja. Että se on yksi vaihtoehto, jos oikeasti varallisuutta poikkeuksellisen paljon.

Vierailija
8/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitäpä. Ja vaikka AP sitten vielä lähtisikin Rossoon , mikäli vastapuoli sitä ehdottaa, niin siltikin viimeistään kolmannen kerran tavatessa alkaa olla kyllä selvää, onko mies omillaan toimeen tuleva ja muuten elämässään asiat kunnossa. Kyllähän tämä on sama juttu kaikille treffaileville, ei vain rikkaille. 

Eräs todella varakas tuttuni (mies) on käyttänyt  itse asiassa ihan asianajaja-apua selvittääkseen tapailukumppaniensa taustoja. Että se on yksi vaihtoehto, jos oikeasti varallisuutta poikkeuksellisen paljon.

Toki tässä ollaan nyt aihe vapaalla, eikä ihan missään Ritarihuoneella. Kalibroidaan keskustelua sen verran.

Vierailija
9/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten jos muistellaan todellisten pinkkapoikien kuten vaikka Aatos Erkon tai Niklas Herlinin tyyliä, niin yllättäen paikaksi voisikin valikoitua joku Esson baari tai kivijalkapubi. Kun sillä Savoy-fleksaamisella ei ole enää yhtikäs mitään väliä.

Vierailija
10/10 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kiinnosta naisen rahat, vaan pillun saanti ja lastenteko. 

Mieluummin rutiköyhä seksikissa kuin pihtaava miljonääri. 

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi