Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin syy, miksi olet itkenyt?

Vierailija
29.10.2018 |

Tyyliin konvehdit loppuivat, pelkäsit liukastuvasi, näit kärpäsen tms tms.? :D

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkoin sipulia

Vierailija
2/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin, että talomme aiotaan remontoida joskus tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kenkää jalkaan. Olin tosi väsynyt uupunut sairauteni takia tuolloin 😂 Ongelma olisi ratkennut avaamalla kengässä ollut vetoketju, mutta halusin välttämättä repiä kengän väkisin jalkaan, samalla ulvoen kuin hyyena.

Sairastaminen ei sovi mulle 😃

Vierailija
4/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutuin kun Gru ja Lucy saivat toisensa Itse Ilkimys 2 leffan lopussa.

M47

Vierailija
5/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli puraissut ison haukun Mignonmunastani. Olin tyystin lohduton. Mikä kummallisinta, ei ollut edes mitenkään vaikea päivä, vaan minua oikeasti suretti se muna.

Vierailija
6/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli harvinaisen rauhallinen iltavuoro ja tekemisen puutteessa luin netistä jonkun liikuttavan rakkaustarinan. Tuli ikävä omaa miestä ja sain nieleskellä, etten olisi alkanut itkemään.

Vierailija
7/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tuli mun syliin

Vierailija
8/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuvittelin, että mieheni pistää mut pihalle...mut sit muistin, että täähän on mun talo, vähänkö alkoi naurattaa ;D

Vierailija
9/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokkiopiskelija ja kerran meille oli tilattu muutama lohi fileoitavaksi. En erityisemmin ole luonnonsuojelija-tyyppiä, tai asian tiimoilta herkkä muutenkaan, mutta silti aloin itkeä, kun katselin styrox-laatikossa lojuvia kuolleita lohia, ne oli niin säälittävän näköisiä.  

Vierailija
10/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun koirien tottelevaisuuskokeessa (vieras) koira oli niin kuuliainen ja totteli viimeisen päälle ohjaajaansa.

Vierailija
11/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson olympialaisten palkinnonjakoja, ihan sama minkä maalainen voittaa. Periaatteessa pidän kilpaurheilua humpuukina.

Vierailija
12/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se typerä Elisan mainos jossa on se isä ja poika.

Ja moni muu yhtä typerä tv-ohjelma. Varsinkin sellaiset joissa on kaltoinkohdeltuja eläimiä, jotka sitten pelastetaan.

Vierailija
13/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä liikutu mistään. Mutta Karpon joulupaketit aikoinaan itketti!!

Vierailija
14/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson/luen jonkun esim. lahjakkaan laulajan/näyttelijän menestystarinasta. Miten hän pääsi ehkä vaikeuksien kautta huipulle ja sitten kun siinä kehutaan ja ylistetään kaikkea mitä hän on tehnyt... Tulee tippa linssiin, kun joku on jossakin oikeasti hyvä ja saa vielä tehdä työkseen sitä, missä on hyvä. Ihan sama oikeastaan, kuuntelenko itse vaikka sen tyypin musiikkia, mutta se menestys ja tapa, millä juttu on kirjoitettu, liikuttaa.

Vierailija
15/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisten mukaan naiset eivät itke tyhmistä/turhista syistä? :D

Vierailija
16/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kun jääkiekkomaalivahti antoi lapselle kiekon uutisissa.

Ja olen itkenyt koska elinkautisvangit amerikassa elää oikeesti koko elämänsä vankilassa. Tv ohjelmaa katsoin..

Vierailija
17/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pian on sen isänpäiväperinteen aika, kun itken poikaystäväni isän haudalla. Ei tietenkään ole väärin itkeä haudalla, mutta kun en ehtinyt ikinä tavata poikaystäväni isää. Silti nyt kahtena edellisenä isänpäivänä olen liikuttunut siellä haudalla ja homma on kääntynyt niin, että poikaystäväni on joutunut lohduttamaan minua. Nyt on taas paineita, etten ala kamalasti itkeä. Olen käynyt haudalla muulloinkin poikaystäväni kanssa enkä ole itkenyt, mutta se on tuo isänpäivä...

Vierailija
18/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huhhu. En tiedä pystynkö koskaan ottamaan naisen itkua enää tosissani...

Vierailija
19/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan että viimeiseksi itkin saadakseni mieheni heltymään. Ei siis oikeasti itkettänyt mutta tiesin että mies tuntee syyllisyyttä jos itken ja antaa mulle tahtoni läpi.

Vierailija
20/30 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessa itkin kun yhtäkkiä muistui mieleen se, kuinka Lemminkäisen äiti haravoi poikansa palasia Tuonelan joesta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä