Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi aikavyöhyke Suomen tulisi valita?

Vierailija
28.10.2018 |

Unohdetaan nyt kesä- ja normaaliajasta puhuminen. Kumpaan aikavyöhykkeeseen haluat Suomen jatkossa kuuluvan: UTC +2 vai UTC +3?

Kumpi aikavyöhyke Suomen tulisi valita?

Vaihtoehdot

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesäaika tietysti, eli GMT+3. Ei kiinnosta pätkääkään, ollaanko mielummin Moskovan vai Mosambikin kanssa samassa ajassa.

Sopii nykyyhteiskuntaan ja suurimman osan elämänrytmiin paljon paremmin. Tieliikenneonnettomuudet mm. vähenisivät.

Ihmisten elämänrytmiin sopisi mielestäsi alkaa herätä tuntia aiemmin aamulla? Minä kun olen ollut ymmärtävinäni, että ihmiset nimenomaan eivät nykyaikana haluaisi herätä kukonlaulun aikaan.

Kukonlaulun aikaan, eli samaan aikaan kuin viimeiset seitsemän kuukautta ja vielä eilenkin? Minä ainakin herään kello seitsemältä, ihan sama kummalla aikavyöhykkeellä olisimme.

Sitten sinulle on ilmeisesti samantekevää, kumpi aika on käytössä. Minä herään mieluummin seitsemältä normaaliaikaa kuin seitsemältä kesäaikaa, koska en rakasta aikaisin heräämistä.

Vierailija
82/87 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesäaika tietysti, eli GMT+3. Ei kiinnosta pätkääkään, ollaanko mielummin Moskovan vai Mosambikin kanssa samassa ajassa.

Sopii nykyyhteiskuntaan ja suurimman osan elämänrytmiin paljon paremmin. Tieliikenneonnettomuudet mm. vähenisivät.

Ihmisten elämänrytmiin sopisi mielestäsi alkaa herätä tuntia aiemmin aamulla? Minä kun olen ollut ymmärtävinäni, että ihmiset nimenomaan eivät nykyaikana haluaisi herätä kukonlaulun aikaan.

Kukonlaulun aikaan, eli samaan aikaan kuin viimeiset seitsemän kuukautta ja vielä eilenkin? Minä ainakin herään kello seitsemältä, ihan sama kummalla aikavyöhykkeellä olisimme.

Sitten sinulle on ilmeisesti samantekevää, kumpi aika on käytössä. Minä herään mieluummin seitsemältä normaaliaikaa kuin seitsemältä kesäaikaa, koska en rakasta aikaisin heräämistä.

Ei ole samantekevää juuri siitä syystä, että joudun aina heräämään samaan aikaan. Haluan illalla vapaa-aikana olevan mahdollisimman pitkään valoisaa, en tee valolla aamuseiskalta yhtään mitään, joten aurinko voisi puolestani nousta myöhemmin. Jos voisin aikaistaa työpäivääni, niin tekisin sen kyllä mieluusti kummassakin aikavyöhykkeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette lähde lomalle Thaimaahan, ainakaan rentoutuminen mielessänne. Kamalaa kun joutuu heräämään viisi tuntia normaalia aiemmin!

Vierailija
84/87 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali- eli talviaika vahvassa johdossa.

Vierailija
85/87 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali- eli talviaika vahvassa johdossa.

Vahvassa johdossa 😂🤣🤪⏰⏳💡

Vierailija
86/87 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aamuisin ei tarvitse herätä sian pierut aikaan,

Vierailija
87/87 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aamuisin ei tarvitse herätä sian pierut aikaan,

Kylläpä sulla on erikoinen kellonaika. Minä katson ajan ihan vain kellosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän