Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksilelut

Vierailija
18.08.2026 |

Paras seksilelu kauppa on marketin vihannes osasto. Sieltä löytyy pituudeltaan ja paksuudeltaan jokaiseen reikään sopiva kullin korvike. Kovaan kiimaan iso ja paksu ja pienempään tarpeeseen ohuempi kurkku. Jos on oikein kova puute, niin voi ostaa kesäkurpitsan.

Kun antaa sen sitten olla huoneen lämmössä muutaman tunnin tai laittaa lämpöiseen veteen hautumaan, että tulee sopivan lämpöiseksi. 

Sitten vaan kondomi päälle tai pelkästään liukkaria pintaan ja antaa palaa. Siitä ei seisokki lopu kesken joten kestää pitemmänkin aktin eikä lerpahda ja myös pituuttakin löytyy kunnon syvänaintiin.

Ja vielä tärkeä pointti, että sen kurkun ja kesäkurpitsan voi sitten vielä käyttää vihannes salaattiin tai leivän päällä, niin tulee hyötykäyttöä alusta loppuun.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, olen miettinyt olenko ainut outolintu joka liikkuu vihannesosastolla seksileluostoksilla. Mulla on myös ollut aivan sama taktiikka lämmittää lelut vesihauteessa.

Nykyään omistan arsenaalin erikokoisia dildoja, niin on vihannekset saaneet olla mun alapään osalta rauhassa.

Vierailija
2/2 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tuo kurkun käyttö on siitäkin hyvä, että sitä ei tarvitse piilotella mieheltä eikä lapsilta niinkuin dildoja täytyy salailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan