Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhythiuksinen aikuinen nainen, leikkasitko hiukset lyhyeen malliin niiden ohenemisen takia?

Vierailija
28.10.2018 |

Vai muuten vain? Lyhyellä tarkoitetaan tässä ns. poikamallista tukkaa.

Lyhythiuksinen aikuinen nainen, leikkasitko hiukset lyhyeen malliin niiden ohenemisen takia?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin lyhyemmän ja sporttisen mallin, koska se sopii minulle ja pienten kaksosten äitinä, en jaksanut vääntää enää pitkien hiusten kanssa. Leukkauttamisen syy on siis pinnallinen ja käytännöllinen. Lyhyt malli on sporttisempi ja helpompi pitää tyylikkäänä.

Vierailija
2/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi paksut hiukset ja lasimainen hiuslaatu. Teininäkin on ollut lyhyet hiukset, sitten parikymppisenä oli taas pitkät, mutta kyllästyin niihin totaalisesti. Pitkiä paksuja hiuksia ei saa laitettua mitenkään, ei pysy kiharat, ei edes permanentti, eikä voi pitää kiinni kun päänahka kipeytyy, ne vaan roikkuu siinä kahtapuolta päätä... erittäin tylsät.

Olin jotain 22-vuotias kun leikkasin polkkatukan ja siitä lyhempääkin on ollut jo yli 20 vuotta, enkä koskaan kyllä pitkiä enää kasvata. Hyvä leikkaus ja väri, ja se on siinä, ei tarvi tehdä mitään, pestä pari kertaa viikossa, ei edes hoitoainetta tarvi, hiukset on aina hyväkuntoiset ja kuohkeat ilman föönausta tai mitään. Joskus otan permiksen niin on taas kivaa vaihtelua.

Äidilläni on ollut kuusikymppisenä pitkät hiukset, ja hänellä tuntuu olevan paksummat hiukset kuin mulla. Hän ei ole koskaan sitten nuoruuden leikannut lyhyttä eikä varmaan leikkaa koska ei usko että hänelle se sopisi, minä taas uskon että sopisi varmaan. Mutta pitäkööt pitkät tai keskipitkät jos haluaa.

Kaikista kauheimman näköistä on pitkät, ohuet ja huonokuntoiset hiukset, se on kuin se kuuluisa ojalan uuninluuta tai tuulenpesä, kuten ennen sanottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sitä valitusta että muka iän takia leikataan lyhyet. Kun minä olin lapsi ja nuori, niin pitkät hiukset oli mummojen juttuja, tai sitten ne piti olla permanentattu iso pöheikkö, ei mitään sellaisia hippihiuksia kun meidän äideillä oli joskus 70-luvulla, nythän on taas nuorilla naisilla ne hippihiukset, kohta varmaan alkavat pitää mummonutturoita... Miten voikin olla niin tylsiä nykyajan nuoret naiset kun kaikilla on tasan samanlaiset hiukset, ei erota kuka on kuka.

Vierailija
4/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nelkyt vuotta vääntää ja kääntää ja puunaa ja kiillottaa sitä pitkää roikkuvaa jööttiä, kyllä jo s-tana saa luvan riittää.

Lyhyt on ihana! Kaunis, keveä, ilmava. Kuivuu hetkessä, helppo laittaa. Olisin leikkauttanut jo paljon aiemmin, ellei miehellä olisi joku hemsketin fetissi pitkään tukkaan. 

n 50

Vierailija
6/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan lyhyttä tukkaa! Se sopii sekä mun kasvoihin että tyyliin ja persoonallisuuteen. 

Vierailija
7/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa niskassa kuuma roikkuva pehko.

Vierailija
8/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosten emo kirjoitti:

Leikkautin lyhyemmän ja sporttisen mallin, koska se sopii minulle ja pienten kaksosten äitinä, en jaksanut vääntää enää pitkien hiusten kanssa. Leukkauttamisen syy on siis pinnallinen ja käytännöllinen. Lyhyt malli on sporttisempi ja helpompi pitää tyylikkäänä.

Päinvastoin, pitkät hiukset ovat kaikkein helpoimmat - ei muuta kun ponnarille ja kampaamokäynneillä vain latvojen tasaus, halvaksi tulee.

Sensijaan tyhyitä hiuksia saa aina olla laittamassa ja koska ohuet, tarvii sen seitsemän mömmöä, jotta kehtaisi edes ulos ovesta mennä.

Ja jotta malli pysyy edes joten kuten siistinä ja latvat takuttomina, on käytävä tosi usein kampaajalla ja sehän on kallista, kun aina otettava mallileikkaus, tasaus ei riitä.

Vierailija
9/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaksosten emo kirjoitti:

Päinvastoin, pitkät hiukset ovat kaikkein helpoimmat - ei muuta kun ponnarille ja kampaamokäynneillä vain latvojen tasaus, halvaksi tulee.

Sensijaan tyhyitä hiuksia saa aina olla laittamassa ja koska ohuet, tarvii sen seitsemän mömmöä, jotta kehtaisi edes ulos ovesta mennä.

Ja jotta malli pysyy edes joten kuten siistinä ja latvat takuttomina, on käytävä tosi usein kampaajalla ja sehän on kallista, kun aina otettava mallileikkaus, tasaus ei riitä.

Itselläni oli vuosikymmeniä lyhyt tukka.

Sitten kyllästyin juoksemaan kampaajalla leikkauttamassa niitä muutaman viikon välein ja laittamaan niitä aamuisin.

Kasvatin hiukset pitkiksi ja nyt leikkaan ne itse ja pidän niitä ponnarilla tai nutturalla.

Säästyy aikaa ja rahaa.

Vierailija
10/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paksut ja piikkisuorat hiukset. Irokeesi valikoitui helppouden takia. Ei tarvi aamuisin pähkäillä peilin edessä mitä sille tekisi. Yleensä hyvin nukutun yön jäljiltä se on mallissaan ihan luonnostaan. Mallissa pysyy kun vetelee koneella ylimääräisen kasvun. Hemmottelua kun haluaa, käy kampaajalla värjäyttämässä sen tupsaleen.

Vierailija
11/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslastuni muuttui harmaantumisen myötä koppuraksi ja pörröiseksi, enkä halua värjätä. Lyhyenä karheus ja pörröisyys ei näytä niin pahalta, pidemmät hiukset näytti joltain noita-akan kuontalolta.

Vierailija
12/12 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan leikkaisin lyhyeksi koska halusin eroon huonokuntoisesta pitkästä tukastani (oli eri käsittelyiden myötä mennyt ihan hampuksi ja muutenkin ohentunut). Tykkäsin todella paljon siitä lyhyestä mallista ja sitä oli ihana laittaa. Nyt tosin taas kasvattelen pidemmäksi mutta saa nähdä milloin kyllästyn...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän