Onko jonkun mielestä siis oikeasti 7.50e kahvipaketista kallis?
K-marketissa esim ihan perushyvä kahvi costa Rica 7.50e 500g paketti. Täähän on edullinen.
Kommentit (25)
Vaimo osti jonkun 250 gramman pussin hintaan 18.50.
Minusta se oli vähän yläkanttiin mutta en siitä yöunia menettänyt.
Lidistä saa kulta mokkaa parempaa laatua 2,39€ paketti. Onhan tuossa sitten femma heitetty roskiin
Pääministerin mielestä on. Siksi on pakko ottaa vastaan 7000 eurolla lahjoja, että talous pysyy tasapainossa.
Mulla kestää yksi kahvipaketti 3 kuukautta niin ihan sama vaikka maksaisi 20€.
Vierailija kirjoitti:
On.
Elä viihti valehella
Jossain perus kahvilassa yksi kupillinen maksaa ton 7,50 e, eli vastaus: ei.
Kun miettii mitä yksi kahvikuppi maksaa kahvilassa (usein jopa 5 €), niin kotikahvin hinta on edelleen tosi edullinen vaikka paketti maksaisi tuplasti normihinnan.
Jos paketista saa 65 kuppia, niin tekee 7c per kuppi.
Eikö Orpo juuri antanut verovähennyksiä 8€/kk, sehän tekee kokonaisen kahvipaketin kuussa!
En vaan joisi sitä kuraa vaikka ilmaiseksi saisi.
On julma hinta. En ole ikinä ostanut noin kallista kahvipakettia, enkä osta. Haen kahvini LIDL:stä alle kolmella eurolla paketti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Elä viihti valehella
No on se kallis jos ennen on saanut paketin puolet halvemmalla.
On kallis. Eikä se hinta mitätöidy sillä, että lasketaan jotain kuppihintoja ja kahvilan hintoja, kyllä se kahvipaketin hinta 7,5 euroa on kallis enkä itse ainakaan tuon hintaista kahvia osta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
On kallis. Eikä se hinta mitätöidy sillä, että lasketaan jotain kuppihintoja ja kahvilan hintoja, kyllä se kahvipaketin hinta 7,5 euroa on kallis enkä itse ainakaan tuon hintaista kahvia osta ikinä.
No minkä hintaista kahvia sitten ostat?
Joku 20 +/- 5 € on ihan passeli hinta 1 kg pussista tummapaahtoisia kahvipapuja. Automaatti rouskuttaa niitä noin kilon kk-tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä hintaista kahvia sitten ostat?
Noin 2,5 e on sopiva hinta halpiskahveista, ennen maksoin kyllä max 3,99 e jostain oikeasta merkkikahvista, muttei siihen hintaan saa enää mitään. Kun oma palkka ei samassa suhteessa nouse, niin en maksa ylikalliita hintoja samasta palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii mitä yksi kahvikuppi maksaa kahvilassa (usein jopa 5 €), niin kotikahvin hinta on edelleen tosi edullinen vaikka paketti maksaisi tuplasti normihinnan.
Niin ravintolassa ruokakin on kalliimpaa kuin kotona, eli ruoka on siis kaupassa halpaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos paketista saa 65 kuppia, niin tekee 7c per kuppi.
Eikö Orpo juuri antanut verovähennyksiä 8€/kk, sehän tekee kokonaisen kahvipaketin kuussa!
Vesi, sähkö, suodatinpaperi hinnassa mukana?
En osaa sanoa. En ole 20 vuoteen katsonut kaupassa hintoja. Ostan vaan mitä tarvitsen.