Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä minkä ikäinen aviomieheni on

Vierailija
28.10.2018 |

Muita?

Ei vaan voisi vähempää kiinnostaa
Tiedän suunnilleen, mutta jos kysytään saatan sanoa 1-2 vuotta ohi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella omituiselle...

Vierailija
2/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä/miten sinä tiedät minkä ikäinen puolisosi on? Onko sinulla hänen syntymäaikansa jossain koko ajan esillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku/jotkut ovat päässeet naimisiin ilman virkatodistuksia, joista syntymäaika varmasti selviää???

Vierailija
4/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä/miten sinä tiedät minkä ikäinen puolisosi on? Onko sinulla hänen syntymäaikansa jossain koko ajan esillä?

Jos ei kiinnosta kysyä, niin luulis ainakin yhteisiä asioita ja papereita käsitellessä selviävän.

Vierailija
5/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on puhdasta välinpitämättömyyttä. Ei sen arvitse koko ajan esillä olla, on se käynyt ilmi esimerkiksi yhteistä asuntolainaa tai esteettömyystodistusta hakiessa. Ja kyllä, tiedän tarkkaan minkä ikäinen puolisoni on ilman että mun pitäis asia jostain tarkistaa.

Sä taidat olla hieman yksinkertainen.

Vierailija
6/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä joku/jotkut ovat päässeet naimisiin ilman virkatodistuksia, joista syntymäaika varmasti selviää???

En minä ole painanut mieheni syntymäaikaa mieleeni vaikka olen sen monta kertaa nähnyt. Ei vaan kiinnosta. Yhtä vähän kiinnostaa hänen kengänkokonsa tai sotunsa.

Vierailija
7/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on puhdasta välinpitämättömyyttä. Ei sen arvitse koko ajan esillä olla, on se käynyt ilmi esimerkiksi yhteistä asuntolainaa tai esteettömyystodistusta hakiessa. Ja kyllä, tiedän tarkkaan minkä ikäinen puolisoni on ilman että mun pitäis asia jostain tarkistaa.

niinhän minä jo aloituksessa kirjoitin, että ei kiinnosta. Ja kysyin onko muita joita ei kiinnosta ja joille toisen ikä ei jää siksi mieleen.

Vierailija
8/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

No tottakai minä oman mieheni iän tiedän tarkalleen, minusta se nyt on kuitenkin yksi perustieto omasta läheisestä. Miksi en tietäisi? Kuitenkin yhdessä ollaan jo vuosia asuttu, niin on sitä väkisinkin tullut siihen törmättyä.

Vierailija
9/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö edes seurusteluaikana jutelleet iästä. Minä tiesin jo ekoilla treffeillä että mies on kolme vuotta minua vanhempi.

Vierailija
10/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa edes omaa ikääni sanoa miettimättä. Ikä on vain numero, harvoin sitä mihinkään tarvii. Vuoden ja päivän tietenkin muistan (oman ja miesystävän), sitä sentään välillä tarvitsee.

Vierailija
11/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan,että mies on kaksi vuotta minua nuorempi, mutta unohdan välillä minkä ikäinen itsee olen, joten unohdan myös minkä ikäinen mies on. Iät ei vaan jää päähän, samoin ei jää ihmisten nimet päähän, vaikka muisti onkin muuten erittäin hyvä.

Vierailija
12/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???

No tottakai minä oman mieheni iän tiedän tarkalleen, minusta se nyt on kuitenkin yksi perustieto omasta läheisestä. Miksi en tietäisi? Kuitenkin yhdessä ollaan jo vuosia asuttu, niin on sitä väkisinkin tullut siihen törmättyä.

Mitä teet sillä tiedolla?

Kun minun viimeksi piti tietää minkä ikäinen mieheni on, se oli silloin kun minun piti laittaa syntymäpäiväkakkuun oikeat numerot koristeeksi. Silloin tarkistin miehen iän papereista.

Minkälaisessa muussa tilanteessa tietoa tarvitsisi?

Vierailija
13/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos ette asu yhdessä (termi "miesystävä" viittaa mielestäni siihen suuntaan) ettekä ole kauaa yhdessä olleet, niin kaitpa tuon nyt ehkä jollakin tavalla ymmärtää. Ehkä.

Vierailija
14/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Vierailija
15/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"1.1 syntynyt"

Vierailija
16/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Mitä teet sillä tiedolla?

Kun minun viimeksi piti tietää minkä ikäinen mieheni on, se oli silloin kun minun piti laittaa syntymäpäiväkakkuun oikeat numerot koristeeksi. Silloin tarkistin miehen iän papereista.

Minkälaisessa muussa tilanteessa tietoa tarvitsisi?

No viimeksi tarvitsin tätä tietoa (ja tarkennan vielä, että hetua ihan), kun mieheni sai yöllä sairaskohtauksen ja joutui ambulanssilla sairaalaan. En saanut häntä tietenkään puhelimella kiinni ja jouduin sitten soittamaan sairaalaan, onko hän jo siellä.

Vierailija
17/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niinhän minä jo aloituksessa kirjoitin, että ei kiinnosta. Ja kysyin onko muita joita ei kiinnosta ja joille toisen ikä ei jää siksi mieleen.

Mua alkoi nyt kiinnostamaan että mitkä asiat sinua sitten mahtaa kiinnostaa? Oletko jotenkin todella boheemi, jolle ei maalliset käytännöt ja lokerot merkkaa mitään? vai?

Vierailija
18/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alkoi nyt kiinnostamaan että mitkä asiat sinua sitten mahtaa kiinnostaa? Oletko jotenkin todella boheemi, jolle ei maalliset käytännöt ja lokerot merkkaa mitään? vai?

ai aviopuolisossani vai elämässä yleensä?

Vierailija
19/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
20/26 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö minkä ikäinen itse olet :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän