Miksi miehet tykkäävät pitkistä hiuksista naisella?
Tämä klassikko tuli taas mieleeni, kun ohimennen mainitsin miesystävälleni, että aion leikata hiukseni lyhyemmäksi. Se kauhistumisen määrä ei ollut missään suhteessa tapaukseen. Kyllähän hiukset kasvavat takaisin, jos lyhyempi kampaus ei minulle sovikaan (mutta tiedän jo, että sopii).
En saa kuulemma leikata tukkaani lyhyemmäksi, vaan sen pitää olla just näin. Siis häh? Olen kohta 50, ikiponnari ei tee minusta nuoremman näköistä vaan päin vastoin. Koen, että naturelli pitkä tukka tekee minusta hoitamattoman näköisen. Tukka on kyllä hyväkuntoinen ja kiiltävä, mutta teinilook ei silti enää tässä iässä käy.
Mistä tässä asiassa on oikein kyse? Miksi miehet ovat niin mieltyneitä naisella pitkiin hiuksiin, ja kokevat lyhyeksi leikkaamisen loukkaukseksi heitä tai ainakin suhdetta kohtaan? En minä aio samassa rytäkässä lihoa 30 kiloa ja alkaa käyttää Marimekon kaapuja ja läskipohjakenkiä, jos hän sitä pelkää.
Onko muilla kokemuksia tästä?
Kommentit (273)
Lyhyet hiukset voivat olla aivan suunnattoman hot.
Ainoastaan jos ne pitkät hiukset ovat kauniit.
Onhan ne naiselliset ja seksikkäät. Kääntää pään. Ihan refleksinomaisesti jos silmäkulmassa vilahtaa, niin kääntyy katsomaan. Sama pätee rintoihin, pitkiin sääriin ja nätteihin kasvoihin. Aivoissa syttyy joku lamppu 😂 ding. Katso.
Ylipainoinen, lyhyttukkainen nainen ei sytytä sitä lamppua. Ei herätä reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Miehillä.
Tuo pitkän tukan ihannointi taitaa olla aika paljon legendaa, median ja mainosten tuottamaa harhaluuloa. Omasta mielestäni mikään ei ole seksikkäämpää kuin poninhäntä kauniilla naisella, joka paljastaa myös kauniin kaulan ja niskan (ilman tatuointeja).
Olen nainen ja kadehdin kadehdin kadehdin naisia, joilla pitkät silkkiset hiukset. Oma hiuslaatu on luonnonkiharaan taipuvainen eli karhea, kuiva, sähköinen linnunpesä.
Minusta kauniit pitkät hiukset ovat naiselliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Miehillä.
No ei oikeastaan niilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pitkän tukan ihannointi taitaa olla aika paljon legendaa, median ja mainosten tuottamaa harhaluuloa. Omasta mielestäni mikään ei ole seksikkäämpää kuin poninhäntä kauniilla naisella, joka paljastaa myös kauniin kaulan ja niskan (ilman tatuointeja).
Ja tämän kommentin teille toi lyhyttukkainen nainen. Tatuoimaton.
Itse pidän pitkää tukkaa ”sotkuisena”, seksissäkin se on aina vain tiellä. Ja sitä sen sukimista ei kestä erkkikään.
En tiedä,en tunne yhtään miestä,joka pitäisi pitkästä tukasta naisilla. Mitä maskuliinisempi, sen parempi ainakin Suomessa. En tiedä miten muissa maissa. T. Naisellinen pitkähiuksinen nainen ja sinkku
Lyhyet hiukset saa naisen näyttämään pallopäältä. Siis onhan ne pallopäitä, mutta pitkät hiukset tekee visuaalisen huijauksen.
Nutturoilla välttyy teinilookilta.
Vierailija kirjoitti:
Tosin todella harvalla. Ehkä yhdellä sadasta.
No miksi naiset eivät pidä pitkistä hiuksista miehillä?
Poikkeuksia on, mutta ne on harvassa.
Siitä sitten miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän kommentin teille toi lyhyttukkainen nainen. Tatuoimaton.
Ei. Vaan komea ruskeasilmäinen ja siisteyttä rakastava 39v. mies🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Miehillä.
No ei oikeastaan niilläkään.
Päätön mies on paras.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä,en tunne yhtään miestä,joka pitäisi pitkästä tukasta naisilla. Mitä maskuliinisempi, sen parempi ainakin Suomessa. En tiedä miten muissa maissa. T. Naisellinen pitkähiuksinen nainen ja sinkku
Höpsis.
T: Naisellinen pitkähiuksinen nainen, sinkku joskus teininä
Vierailija kirjoitti:
No miksi naiset eivät pidä pitkistä hiuksista miehillä?
Poikkeuksia on, mutta ne on harvassa.
Siitä sitten miettimään.
Mitä!?! Kaikki naisethan suorastaan jumaloivat Fabiota!
Itse tykkään visuaalisesti pitkistä hiuksista niin miehillä kuin naisilla.
Ponnarista on kiva pitää kiinni, kun harrastetaan "nai mua takaapäin" seksiä.
Pitkä tukka ei tarkoita teinilookia. Mulla on pitkä tukka ja se sopii mulle. En pidä lyhyestä tukasta. Mä käytän ponnaria vain töissä.
Pitkä tukka tekee naisellisemman näköiseksi. Mutta joillekin se ei sovi.
Mulle tuota ei ole tullut vastaan. Nuorena mulla oli joskus lyhyt tukka.
48v.