Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tykkäävät pitkistä hiuksista naisella?

Vierailija
28.10.2018 |

Tämä klassikko tuli taas mieleeni, kun ohimennen mainitsin miesystävälleni, että aion leikata hiukseni lyhyemmäksi. Se kauhistumisen määrä ei ollut missään suhteessa tapaukseen. Kyllähän hiukset kasvavat takaisin, jos lyhyempi kampaus ei minulle sovikaan (mutta tiedän jo, että sopii).

En saa kuulemma leikata tukkaani lyhyemmäksi, vaan sen pitää olla just näin. Siis häh? Olen kohta 50, ikiponnari ei tee minusta nuoremman näköistä vaan päin vastoin. Koen, että naturelli pitkä tukka tekee minusta hoitamattoman näköisen. Tukka on kyllä hyväkuntoinen ja kiiltävä, mutta teinilook ei silti enää tässä iässä käy.

Mistä tässä asiassa on oikein kyse? Miksi miehet ovat niin mieltyneitä naisella pitkiin hiuksiin, ja kokevat lyhyeksi leikkaamisen loukkaukseksi heitä tai ainakin suhdetta kohtaan? En minä aio samassa rytäkässä lihoa 30 kiloa ja alkaa käyttää Marimekon kaapuja ja läskipohjakenkiä, jos hän sitä pelkää.

Onko muilla kokemuksia tästä?

Kommentit (273)

Vierailija
41/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän pitkää tukkaa ”sotkuisena”, seksissäkin se on aina vain tiellä. Ja sitä sen sukimista ei kestä erkkikään.

Erkki tykkää kovasti

Vierailija
42/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä lyhyt vs. pitkä, miksi se ei voi olla vaikka puolipitkä? Sellainen mitta pysyy yleensä paremmassa kunnossa, kun huolittelee latvat säänöllisesti kampaajalla.

Puolipitkäksi ajattelin tukkani leikkuuttaa, ja pääosin itse puhuinkin lyhyemmästä tukasta. Virheellisesti kerran lyhyestä mainitsin aivan lopussa. Reaktio mieheltä oli joka tapauksessa sama, vaikka olisin sanonut leikkuuttavani poikatukan: Ei, ei, ei. Korvien yli ulottuva rikottu polkka ei käy.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset saa naisen näyttämään pallopäältä. Siis onhan ne pallopäitä, mutta pitkät hiukset tekee visuaalisen huijauksen.

No ei todellakaan saa, jos se päänmuoto on pitkulaisempi ja hiukset ohuet ja muotoilemattomat. Ja tukeva kroppa.

Vierailija
44/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksinen hieman rumempikin nainen pesee lyhythiuksisen paremman näköisen naisen aika monen miehen vertailussa. Tästä aiheesta on puhuttu ja usein saunailloissa.

Yhtälailla säärensä paljastava rumempi nainen pesee säärensä peittävän paremman näköisen naisen monen miehen vertailussa. Tästäkin on puhuttu saunailloissa.

Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Muistaakaapa nyt naiset, että valtaosa miehistä on hyvin visuaalisia. Kiinnitämme huomiota naisellisiin puoliin naisissa. Ja pitkät hiukset on monen mielestä naisellisia.

Vierailija
45/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pitkät hiukset on luonnolliset ja miehellä lyhyet. Vanhemmilla naisilla lyhennetyt hiukset on myös luonnolliset.

Vierailija
46/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIehet universaalisti pitävät pitkähiuksisista naisista. Pitkät, vahvat hiukset kertovat hyvästä terveydentilasta.

Nyt todisteita pöytään tuollaiselle väitteelle.

Saat googlata itse. Tämä vastaus tulee (jos sitäkään), kun täällä kyselee todisteita, joten en jaksa itsekään vaivautua.

Vierailija
47/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset voivat olla aivan suunnattoman hot.

Vain siinä tapauksessa jos ulkonäkö on Halle Berryn tasoa.

Vierailija
48/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä liuta niitä epänaisellisia ja epäseksikkäitä naisia

https://www.cosmopolitan.com/uk/beauty-hair/hair/g4665/celebrity-pixie-…

Vierailija
49/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo riipu sekä miehistä että naisista. Ehkä jotkut miehet syttyy pitkistä hiuksista, toiset lyhyistä. Itse miehenä olen nähnyt sekä pitkähiuksisia että lyhythiuksisia söpöjä naisia. Riippuu ehkä kasvojen muodosta. Valtava pehko on minulle todennäköisemmin turn-off, mutta suorat pitkät hiukset ovat usein kauniit.

Tässä kaksi esimerkkiä seksikkäästä lyhyestä tukasta:

http://www.short-haircut.com/wp-content/uploads/2016/06/Cute-Short-Hair…

http://www.lovethishair.co/wp-content/uploads/2016/04/30-cute-short-hai…

Vierailija
50/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella pitkät hiukset on luonnolliset ja miehellä lyhyet. Vanhemmilla naisilla lyhennetyt hiukset on myös luonnolliset.

Lyhyet hiukset eivät ole luonnolliset miehellä, muuten sanomasi pitää paikkansa kyllä.

Vierailija
51/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka tekee naisesta aina jotenkin masentuneen näköisen. Ei koskaan iloisen ja energisen näköistä.

Vierailija
52/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu. Mies pitää pitkistä hiuksista, ei olla teinejä enää. Hän ei kyllä seksissä pidä kiinni tai tukista takaapäin (kuulostaa muuten aika ikävältä), eli syy himotukseen on oltava joku muu.

Veikkaan tuota alitajuista terveys-aspektia, kyllä se kertoo terveydentilasta että hiukset on hyvässä kunnossa ja pysyvät pitkinä hyvänä.

Vierailija
53/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tässä asiassa on oikein kyse? Miksi miehet ovat niin mieltyneitä naisella pitkiin hiuksiin, ja kokevat lyhyeksi leikkaamisen loukkaukseksi heitä tai ainakin suhdetta kohtaan?

Minä taas ihmettelen, mitä miehet silloin sanoivat, kun lyhyehköt hiukset olivat muotia nuorilla naisilla. Eli suuren osan 1900-lukua. Vaativatko vaimoaan pitäytymään siinä samassa mallissa joka oli kun ruvettiin tapailemaan, vaikka ei enää jaksaisi öisin papiljotteja päässään?

Vierailija
54/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset voivat olla aivan suunnattoman hot.

Vain siinä tapauksessa jos ulkonäkö on Halle Berryn tasoa.

.. eikä Tarja Halosen tasoisesta tule suunnattoman hot pitkillä hiuksilla.

Vierailija
55/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkähiuksinen hieman rumempikin nainen pesee lyhythiuksisen paremman näköisen naisen aika monen miehen vertailussa. Tästä aiheesta on puhuttu ja usein saunailloissa.

Yhtälailla säärensä paljastava rumempi nainen pesee säärensä peittävän paremman näköisen naisen monen miehen vertailussa. Tästäkin on puhuttu saunailloissa.

Tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Muistaakaapa nyt naiset, että valtaosa miehistä on hyvin visuaalisia. Kiinnitämme huomiota naisellisiin puoliin naisissa. Ja pitkät hiukset on monen mielestä naisellisia.

Joukossa (miesten saunailloissa) tyhmyys tiivistyy. Kukaan ei siellä uskalla esittää omaa mielipidettään. Mukaillaan vaan ämmämäisesti.

Vierailija
56/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä liuta niitä epänaisellisia ja epäseksikkäitä naisia

https://www.cosmopolitan.com/uk/beauty-hair/hair/g4665/celebrity-pixie-…

Lähes kaikki näistä silti kauniimpia pitkillä hiuksilla.

Vierailija
57/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä tukka tekee naisesta aina jotenkin masentuneen näköisen. Ei koskaan iloisen ja energisen näköistä.

Miettikää vaikka Aki Kaurismäen elokuvia.

Vierailija
58/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilutukkamies kirjoitti:

Eiköhän tuo riipu sekä miehistä että naisista. Ehkä jotkut miehet syttyy pitkistä hiuksista, toiset lyhyistä. Itse miehenä olen nähnyt sekä pitkähiuksisia että lyhythiuksisia söpöjä naisia. Riippuu ehkä kasvojen muodosta. Valtava pehko on minulle todennäköisemmin turn-off, mutta suorat pitkät hiukset ovat usein kauniit.

Tässä kaksi esimerkkiä seksikkäästä lyhyestä tukasta:

http://www.short-haircut.com/wp-content/uploads/2016/06/Cute-Short-Hair…

http://www.lovethishair.co/wp-content/uploads/2016/04/30-cute-short-hai…

Hei Siilitukka, laitapa kuva lyhyttukkaisesta seksikkäästä tukasta jonka omistajan kasvot ovat rumat/vähemmän viehättävät.

Vierailija
59/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon ollu pitkähiuksinen melkeen aina, ja kaikki miehet on sillon kehunu, myös ylipainosena. Nyt oon ylipainonen vähäsen ja viel lyhyt tukka, niin kaikki tyyliin haukkuu. tiiän että jos mul ois takapuolee ylttävät hiukset nii miehet kehuis enemmän. :D

ne on naisellisemmat.

mut ite en kaipaa täl hetkel huomioo miehiltä, joten siks en myöskään laita pitkii hiuksii jne, tyytyväisempi ilman huomiota just nyt. XD

Vierailija
60/273 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun alan taas kaipaamaan miesten seuraa niin ennen sitä laitan hiustenpidennykset :'DDDDD onpa taas helppoa. :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi