Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä mun elämää,sain eilen 2 kaveripyyntöä facessa, eli toinen on n. 65 v. mies ja toinen 80 v.

Vierailija
28.10.2018 |

Eli tällaista tällä kertaa,ei masenna yhtään, ei :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvii hyväksyä 😃

Vierailija
2/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. No, mäkin sain minuun silmänsä iskeneeltä 65v. mieheltä ;) Hän ei tiedäkään, että joo-o, oltuani yhdessä yli kymmenen vuotta itseäni yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa en ota vanhaa miestä enää ikinä. Kaksikymppisellekin nelikymppinen on jo ihan eri asia.

N46

Vierailija
4/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä?

Mitä masentavaa kaveripyynnöissä?

En ole facessa, boikotoin ihan periaatteessa, mutta mun rouvalla kai on face-kavereita 10-80-vuotiaista.

Vierailija
5/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksynytkään, mutta masentaa vaan,että vaan isäni ja isoisäni ikäiset miehet huomaavat minut. Ap

Vierailija
6/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit/kuumat naiset saa kaveripyyntöjä nuorilta komeilta kolleilta. Peruspirkkojen ihailijat on tuota kaliiberia. En nyt tiiä kannattaako tuota mainostaa, että oma taso on tuo :)

Vierailija
7/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nämä sun sukulaisia tai muuten tuttuja?

Vierailija
8/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksynytkään, mutta masentaa vaan,että vaan isäni ja isoisäni ikäiset miehet huomaavat minut. Ap

Face ei ole tinder, siellä on tarkoitus pitää yhteyttä kavereihin ja sukulaisiin.

Vierailija
9/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. No, mäkin sain minuun silmänsä iskeneeltä 65v. mieheltä ;) Hän ei tiedäkään, että joo-o, oltuani yhdessä yli kymmenen vuotta itseäni yli 20 vuotta vanhemman miehen kanssa en ota vanhaa miestä enää ikinä. Kaksikymppisellekin nelikymppinen on jo ihan eri asia.

N46

Olet oikeassa.

Vierailija
10/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hienoa ja imartelevaa, että hopeaketut huomioi sinut.

Vierailija
11/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on sun tasos.

Elämä on.

Vierailija
12/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit/kuumat naiset saa kaveripyyntöjä nuorilta komeilta kolleilta. Peruspirkkojen ihailijat on tuota kaliiberia. En nyt tiiä kannattaako tuota mainostaa, että oma taso on tuo :)

Niin kai se taitaa näin olla. Olen sinkku ja aikonut jo kauan poistua deittimarkkinoilta, tämä tapahtuma vaan vahvisti sitä. Ei voi mitään, jotkut ovat suosittuja ja jotkut taas ei. Ap

Vierailija
13/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeaketuissa on vaan se jokin ;)

Vierailija
14/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ikä?

Olen 36 v. Ap

Vierailija
15/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pyytää ulkomaalaiset miehet kaverikseen. En oo kyllä hyväksynyt pyyntöjä. Niitä tuskin kiinnostaa mun kuvat korvapuusteista, koirasta tai kukkasista.

16/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ikä?

Olen 36 v. Ap

No hei muru<3

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
17/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pyytää ulkomaalaiset miehet kaverikseen. En oo kyllä hyväksynyt pyyntöjä. Niitä tuskin kiinnostaa mun kuvat korvapuusteista, koirasta tai kukkasista.

Minua eivät pyydä edes ulkomaalaiset.

Vierailija
18/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne susta kiinnostuu kun täytät 50v:)

Vierailija
19/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä peruspirkot ja peruspentit näyttävät olevan onnellisesti parisuhteissa, kun taas kauniit ja kuumat naiset sekä komeat kollit eivät. Sitten alkaa ikä painaa... ja yriteään itseään reilusti nuorempia siinä onnistumatta.

Vierailija
20/21 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne susta kiinnostuu kun täytät 50v:)

No hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan