Lääkärikäynti joka sai sinut itkemään aikuisena?
Itsellä polyyppien poisto ja nenäpunkteeraus. Entä teillä? Synnytysjutut ei nyt tähän.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Viisaudenhampaan poisto. Oli niin tulehtunut ettei puudutus auttanut.
Vanha kokenut hammaslääkäri sanoi että puudutetaan niin että ei tunnu mitään. Pelkäsin valtavasti kun oli huono kokemus aiemmin paikkauksesta että ei puutunut. Vika oli lääkärissä, kokeneempi sai puutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärissä olen muutaman kerran itkenyt, minulla on piikkikammo ja erityisesti suun puuduttamista pelkään, mutta viimeksi oli aivan ihana hammaslääkäri, hän jutteli koko ajan mukavia samalla kun teki toimenpidettä. Käski ajatella että makoilen aurinkotuolissa ja kertoili omasta kesämökkiprojektistaan samalla, en edes huomannut puudutusta kun kuuntelin niin tarkkaan hänen höpötystään. Tuosta käynnistä jäi todella mukava fiilis eivätkä hammaslääkärikäynnit enää pelota ollenkaan.
Tulee ihan kyyneleet silmiin kun lukee kommenttiasi. Että vielä on jossain empaattisia lääkäreitä. Harvinaista!
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun vihdoin sain kuulla psykoottisen omaiseni pääsevän mukavaan, suljettuun paikkaan asumaan koko loppuiäkseen. Ei enää vahingoita itseään tai muita. Helpotus monen vuoden piinan jälkeen laukesi kotimatkalla oikein ulinanyyhkeeseen. Nauratti, kun ihmiset bussissa tuijotti varmaan ajatellen, että mä oon se hullu.
Mikä paikka? Onko tuo laitoshoitoa, avo vai suljettu vai joku asuntola tuettua asumista vai mikä? Asia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärissä olen muutaman kerran itkenyt, minulla on piikkikammo ja erityisesti suun puuduttamista pelkään, mutta viimeksi oli aivan ihana hammaslääkäri, hän jutteli koko ajan mukavia samalla kun teki toimenpidettä. Käski ajatella että makoilen aurinkotuolissa ja kertoili omasta kesämökkiprojektistaan samalla, en edes huomannut puudutusta kun kuuntelin niin tarkkaan hänen höpötystään. Tuosta käynnistä jäi todella mukava fiilis eivätkä hammaslääkärikäynnit enää pelota ollenkaan.
Tulee ihan kyyneleet silmiin kun lukee kommenttiasi. Että vielä on jossain empaattisia lääkäreitä. Harvinaista!
Totta. Yleensä vatipäitä.
Peräpukamat tutkimuksessa. Pukamat oli järkyttävän kipeät ja vuoti verta. Se tähystimen sisään työntö tuntui aivan järkyttävältä. Lääkäri oli asiallinen ja mukava mutta se kipu.
Vierailija kirjoitti:
Peräpukamat tutkimuksessa. Pukamat oli järkyttävän kipeät ja vuoti verta. Se tähystimen sisään työntö tuntui aivan järkyttävältä. Lääkäri oli asiallinen ja mukava mutta se kipu.
Mä olen ollut kolonoskopiassa vastaavassa tilanteessa, sitä ei kannata kevyesti perua. Rapifen suoneen piti kivut tutkimuksen ajan kivut poissa, mutta herrajumala sitä kipua sen jälkeen, niitä harvjoja kertoja elämässä kun kipu ei ole antanut edes hengittää kuin ähkimällä. Burana+Panadolmaksimeilla 3 pv ja siitä sitten vähitellen uuteen nousuun.
Kun kissa jouduttiin lopettamaan eläinlääkärillä 😭😭😭