Mikä voi olla syynä siihen, että tyttären poikakaveri saa tulla meille yöksi, mutta heillä eivät voi yöpyä?
Ovat myös matkustaneet yhdessä, olleet mökillä jne eli yhdessä nukkuminen ei voi olla se ongelma.
Ei mua sinällään haittaa, mutta ihmetyttää.
Kommentit (23)
Uskossa oleva perhe, mutta jos yhteisen mökkeilyn sallivat, ei kuulosta siltä.
Eivät halua ylimääräistä väkeä omaan kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Uskossa oleva perhe, mutta jos yhteisen mökkeilyn sallivat, ei kuulosta siltä.
Ja miksi saisi tulla meille yöksi.
Eivät vain halua vieraita yöksi.
Jos ei ole tilaa, siistiä, selvinpäin, aikaa, jaksamista jne mitä tahansa. 
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua ylimääräistä väkeä omaan kotiinsa.
Niin. Voishan syy olla noin yksinkertainenkin. Ei tullut mieleen, kun mä taas olen iloinen, että viihtyvät täällä.
Jos poikakaverin isällä on taipumuksia nuoria tyttöjä kohtaan, halutaan välttää tilanne, jossa mies joutuisi kiusaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä eivät tykkää tyttärestäsi.
Toivoisin että tykkäävät. Ainakin häntä on kutsuttu myös sukupäivällisille yms.
Vierailija kirjoitti:
Jos poikakaverin isällä on taipumuksia nuoria tyttöjä kohtaan, halutaan välttää tilanne, jossa mies joutuisi kiusaukseen.
Monissa kulttuureissa pojan isällä on oikeus ensimmäiseen yöhön. Prima noctis oikeus.
Jos perheessä on jotain murhetta/ongelmaa. Vaikka alkoholismia, eivätkä halua sitä esitellä. Monesti alkoholistien lapset eivät kehtaa tai voikaan tuoda kavereita kylään, kun hävettää kotiolot. :(
Ehkä anushiki haisee kun painetaan suoleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa kulttuureissa pojan isällä on oikeus ensimmäiseen yöhön. Prima noctis oikeus.
Tätä noudatetaan myös meidän perheessä. Olen korkannut kolmen poikani tyttöystävät ensimmäisen kerran. Vaimokin tämän ymmärsi kun selitin asian.
Ehkä he eivät tykkää kuunnella naimisen ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu naimisen ääniä täälläkään. Osaavat tehdä sen hiljaa tai silloin kun muut nukkuu.
Ahtaat neliöt. Makkarit vierekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu naimisen ääniä täälläkään. Osaavat tehdä sen hiljaa tai silloin kun muut nukkuu.
Hyi s**tana, annat niiden naiskennella? Etkö ole opettanut tytöllesi vähänkään tapoja? Kylän polkupyöräksi jo kotona asuessaan tyrkyllä.
Sulla ei ole ap mitään tapoja. Sinun putäisi puhua lapsellesi seksistä niin, että sitä ei voi eikä halua lapsuuden kodissa harrastaa. Tuollainen on epänomaalia, ja olette jotain s**tanan hikisiä hulluja pervoja. Olet eponnistunut vanhempana jotenkin ja normaalin kehityksen luomisessa ja rajojen asettelussa, jos lapsesi pystyy edes ajattelemaan, että te tiedätte, että hän nai jotakuta, tai että itseasiassa joku nai häntä, käyttää hyväkseen, eikä tyttäresi edes välitä sen tilanteen teillekin aiheuttamast häpeästä.
Mikset mene ap sinne huoneeseen just kun ovat perverssisti täydessä touhussaan ja avaa ovea ja huuda lujaa PÖÖ! Ja sit sulje ovea ja hekota sen takana kuuluvasti kuin hullu.
Eivät halua kotiinsa ongelmia. En minä ainakaan haluaisi jonottaa aamulla vessaani vain siksi, että siellä on talon ainoa meikkauspeili ja jonkun pojan tyttökaveri maalaa siellä silmiään esille. Ja toinen syy ovat nämä ruokavaliot: en halua ketään perheeseen kuulumatonta tonkimaan jääkaapista tai pakastimesta hänelle sopivaa ruokaa.
Mustasukkainen äiti joka ei saa munaa. Kuuntelee korva ovella vihaisena kun poikansa ruuvaa tytärtäsi, mutta oma ukko ei häntä hoitele.