40v mies kuuntelee Metallicaa LOL
Eiks se oo joku menneen ajan teineille suunnattu bändi?
Olen tapaillut muutaman kerran mukavaa 40v miestä ja nyt selvisi että se tykkää kuunnella mm. Metallicaa. Jotenkin naurettavaa. Tuntuu ettei meillä taidakaan olla paljoo yhteistä.
Miehellä on samantyylinen partakin kuin Metallican laulajalla joissain kuvissa.
-N28-
Kommentit (124)
Vaikka avaus provo, niin pakko avata uusi kyselyketju ikäisteni musiikkimausta 😀
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että teillä on liikaa ikäeroa :D. Etsi ikäistäsi seuraa :D.
Terveisin toinen entinen nuori.
Jännä että heti menee ketju siihen että yrittävät suolata ikäisensä miehen suhteen, kun ovat katkeria siitä että miehet voivat seurustella ja pariutua nuorempienkin kanssa.
t. 38v mies joka katselee lähinnä kolmekymppisiä naisia
Mä taas ihmettelen miksi yksikään ikäiseni nainen huolisi ikäloppua ukkoa, kun nuoria ja komeita miehiäkin on saatavilla.
N27
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miten musiikkimaku kehittyy? Nuoruuden suosikit näyttävät säilyttävän asemansa ainakin keski-ikään asti ja pitemmällekin. Monien musiikkimaku kuitenkin laajenee iän myötä. Tästä huolimatta kaikki eivät näytä tajuavan, että musiikkimaku on monille hyvin henkilökohtainen asia ja sen loukkaaminen satuttaa. Aikuistenkin suusta olen kuullut sellaisia möläyksiä, että jokin genre tai artisti on paskaa. Mitä siihen voi vastata kuin kysymällä, että mitähän itse kuuntelet ja mitä arvelisit, jos minä vuorostaan haukkuisin sen paskaksi?
On olemassa näkemyksiä, joiden mukaan musiikkimaku käy yksiin sosio-ekonomisen statuksen kanssa ja luonteenpiirteiden kanssa. Ja on jopa sellaisia näkemyksiä, että musiikkimaun samanlaisuus ennustaa parisuhteen onnistumista. Omalla kohdallani näin on: olemme puolisoni kanssa 40 ja 50 vuoden väliltä ja kumpikin on kuunnellut juuri Metallicaa nuorena. Tämä voi olla sattumaakin, olihan Metallica 90-luvun taitteen tienoilla sangen suosittu.
Musiikkimaku on kovin henkilökohtainen asia monille. Sen väheksyntä aiheuttaa pahaa mieltä. Mitähän ap tuumaisi, jos me patistaisimme hänet kertomaan oman makunsa ja haukkuisimme sen sitten - ja vielä lapsellisin ilmauksin?
Miksihän musiikkiin muuten tulee niin läheinen suhde?
Itse aina väitän, että musiikki ei ole mulle niin tärkeää ja enimmäkseen kulutankin sitä taustametelin asemassa, en seuraa ketään artisteja mitenkään fanaattisesti enkä käy keikoilla enkä mitään. Siitä huolimatta koen kiusalliseksi kertoa musiikkimakuani kellekään uudelle tuttavuudelle, koska sen arvostelu on sitten kuitenkin tosi arka paikka! Miksi? Ei mua liikauta pätkääkään kertoa esimerkiksi sarjoista, joita seuraan. Miksi juuri musiikki on niin henkilökohtaista? Vaikkei edes ole.
Mitäpä jos ap nyt vaan ihan kiltisti kuuntelisi miehensä kanssa vaikka vähän aikaa yhdessä Metallicaa, ja kertoisi sen jälkeen mielipiteensä bändistä ja nolona olemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa trollausta...
Mutta Metallicasta samaa mieltä, kuuntelu loppui jo ysärillä heti Black albumin jälkeen.
Mitä mieltä nelikymppisistä ja vanhemmista naispuolisista Antti Tuisku tai Mikael Gabriel-faneista? Eikös ne "artistit" ole vähän nuoria?
Eiks Antti Tuisku muka ole jo nelikymppinen itsekin? 😳
Keski-ikäisethän ne nimenomaan ovat tällaisen musiikin kuuntelijoita. Teinit kuuntelevat nykyään räppiä, poppia ja elektronista musiikkia. Hevi ja metalli ovat ns. "vanhojen musiikkia".
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisethän ne nimenomaan ovat tällaisen musiikin kuuntelijoita. Teinit kuuntelevat nykyään räppiä, poppia ja elektronista musiikkia. Hevi ja metalli ovat ns. "vanhojen musiikkia".
Mielestäni musiikki ei tunne ikärajoja. Kukin kuuntelee sitä mistä tykkää, mikä omimmalta tuntuu ja ennen kaikkea mihin pystyy samaistumaan. N24
Vähänks hei noloo, et me vanhat akatkin kuunnellaa jotai Metallicaa. Ehän mä sais ku mä oon dirikkana yhes isos firmas. Apua, toivottavasti frendit ei vaa saa tietää..
N50
AP:lle Ole fiksu ja jätä se mies mahdollisimman pian.
Hän tarvitsee paremman naisen.
Meitä muitakin Metallican kuuntelijoita on ja voisin ottaa kyseisen miehen vaikka vain musiikkimakunsa perusteella. On nimittäin mahdollista, että hän kuuntelee muitakin musiikkilegendoja.
Joten jätä se mies äkkiä ja sano hänelle, että etsisi itselleen paremman naisen.
Partakaan ei ole paha juttu.
Taas joltain viinat loppui kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni musiikki ei tunne ikärajoja. Kukin kuuntelee sitä mistä tykkää, mikä omimmalta tuntuu ja ennen kaikkea mihin pystyy samaistumaan. N24
Olet tietenkin oikeassa. Esitin äärimmäisen yksinkertaistetun yleistyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vähänks hei noloo, et me vanhat akatkin kuunnellaa jotai Metallicaa. Ehän mä sais ku mä oon dirikkana yhes isos firmas. Apua, toivottavasti frendit ei vaa saa tietää..
N50
Osui ja upposi. Illan parhaat naurut.
Mäkin, vanha kääkkä kuuskymppinen lähes päivittäin kuuntelen. Sairasta.
Annetaan keski-ikäisten kuunnella mitä haluavat. Kyllä mekin sitten 20v päästä puolustamme omia nuoruuden ajan artistiamme. Silloin puhaltaa taas uudet tuulet.
N26
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut muutaman kerran mukavaa 40v miestä ja nyt selvisi että se tykkää kuunnella mm. Metallicaa. Jotenkin naurettavaa. Tuntuu ettei meillä taidakaan olla paljoo yhteistä.
Miehellä on samantyylinen partakin kuin Metallican laulajalla joissain kuvissa.-N28-
Teillähän on saumaa. Entisen ajan 40-vuotias teini ja 28-vuotias teinipissis.
Ap:lle tiedoksi, että parta nyt sattuu olemaan muotia. Joten miehesi ei välttämättä matki tässä Metallican James Hetfieldiä.
Onko muuten miehesi maininnut mitään omasta musamaustasi?....lol .....
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on samantyylinen partakin kuin Metallican laulajalla joissain kuvissa.-N28-
Menneen ajan teinihän se nelikymppinen on.
Täällä 24-vuotias nainen, jonka lempibändeihin Metallica on kuulunut pikkulapsesta asti, nimenomaan vanhempieni ansiosta. Kyllä minusta ainakin on hienoa, että kumppanini lisäksi vanhempieni kanssa voin jakaa saman musiikkimaun. Millaista musiikkia tuon miehen sitten pitäisi mielestäsi kuunnella? Mitä itse kuuntelet?