Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v mies kuuntelee Metallicaa LOL

Vierailija
27.10.2018 |

Eiks se oo joku menneen ajan teineille suunnattu bändi?
Olen tapaillut muutaman kerran mukavaa 40v miestä ja nyt selvisi että se tykkää kuunnella mm. Metallicaa. Jotenkin naurettavaa. Tuntuu ettei meillä taidakaan olla paljoo yhteistä.
Miehellä on samantyylinen partakin kuin Metallican laulajalla joissain kuvissa.

-N28-

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään julkaistiin uusi maistiainen tulevalta levyltä: https://www.youtube.com/watch?v=ZDyDpdFZHBo

Mun makuun ihan menevää räiskettä. Hyvät sanat on myös tässä biisissä.

Vierailija
122/124 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on pakko sanoa että ysäri oli loistavaa musa-aikaa. Oli metallia jos minkälaista, uuspunkkia, tuli grunge, jne...

Ei mene päivääkään ettei jollakin radioasemalla soisi aikakauden klassikot, on Metallica, Offspring, Nirvana, Pearl Jam, Soundgardeniin, jne...

Sitä ennen oli yhtä mahtava musavuosikymmen 70-luku.

Yli viiskymppiset, me olemme saaneet elää kumpanakin aikana. On hieno kun näkee kadulla jonkun nykyisen teini-ikäisen yllä Led Zeppelin tai Danzig-paita.

Sori, mutta mitä biisejä ja bändejä on viimeisiltä 10 vuoden ajalta, jotka jäävät klassikoina elämään? Ei tule mieleen montaa. Siis vaikka kuuntelen uutta musaa, niin aika harvassa ovat suureen kuuluisuuteen nousseet esittäjä ja biisit, joissa on klassikkoaineista.

Ikävä kyllä surullisen harva noista nuorista jotka kyseisiä paitoja päällään pitävät, oikeasti edes kuuntelevat kyseisiä bändejä. Bändipaitoja on nykyään H&M ynnä muut muotiketjut täynnä, teinit ostavat niitä koska ovat "muodissa" ja printit hienoja. :/ 

Ehkä mä oon vanhan aikainen, mutta toi ilmiö on musta halpamainen. Pitää nyt yllä bändipaitaa, jonka musiikkia ei ole edes koskaan kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen pitäisi kuunnella? Sillanpäätä ja Kaija K:ta?

Sen nuoren pitäs kuunnella Kari Lapioo ja Kaihon Vankkureita ja joo popsi popsi porkkanaa, Hevisaurusta j fröbeleitä!

Vierailija
124/124 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamba ja Tero Vaara.

Siinä on ylittämätön yhtye ja henkilö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän