Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v mies kuuntelee Metallicaa LOL

Vierailija
27.10.2018 |

Eiks se oo joku menneen ajan teineille suunnattu bändi?
Olen tapaillut muutaman kerran mukavaa 40v miestä ja nyt selvisi että se tykkää kuunnella mm. Metallicaa. Jotenkin naurettavaa. Tuntuu ettei meillä taidakaan olla paljoo yhteistä.
Miehellä on samantyylinen partakin kuin Metallican laulajalla joissain kuvissa.

-N28-

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotetaan, miten se mies arvostelee ap:n musamakua. Vai olisiko niin kypsä, ettei viitsi vaivautua.

Metallicasta sen verran, että rahan takia jäsenten ei ole tarvinnut tehdä enää yhtään mitään sitten 1990- luvun alkupuolen. Rahaa on tullut ovista ja ikkunoista hurjasti vuosikymmenten aikana. Levyjäkin on myyty ympäri maailmaa valtavia määriä.

Ja nythän sitten osan jakavatkin pois vähäosaisille siellä missä konsertoivat. Lakipiste omaisuuden määrässä on kai tullut vastaan, tiedä häntä..

Vierailija
22/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävällinen ja taiteellinen sielu opastaa, millaista musiikkia olisi kuunneltava minkin ikäisenä? Näin ei tulisi virhekuunteluita, kiitos etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 60v nainen ja kuuntelen Metallicaa ja Rammasteinia.

Iskelmät?...yäk!

Kyllä kuuskymppisen pitäisi jo ymmärtää vaihtaa virsiin (tai muuhun hengelliseen). Juhlatapauksissa satunnaisesti iskelmät ymmärrettävää.(esim. Eino Grön) tai jazz (poislukien punk jazz tai dark jazz).

Salaa kellarissa kuuntelet varmaan myös meideniä, mötörhediä, juudaspriistiä, parempaakin kenties? Kasva aikuiseksi!

Vierailija
24/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pahasti vammainen päästään! olisi syytä päästää itsensä päiviltä jos tuo on se suurin murhe!

Tee se! hyppää!!

Vierailija
25/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkki tässä kirjoitti:

Voisiko joku ystävällinen ja taiteellinen sielu opastaa, millaista musiikkia olisi kuunneltava minkin ikäisenä? Näin ei tulisi virhekuunteluita, kiitos etukäteen.

Sellaista mistä itse pitää. Musiikkimaun arvostelijoiden mielipiteet voi jättää roskakoriin.

Vierailija
26/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 60v nainen ja kuuntelen Metallicaa ja Rammasteinia.

Iskelmät?...yäk!

Kyllä kuuskymppisen pitäisi jo ymmärtää vaihtaa virsiin (tai muuhun hengelliseen). Juhlatapauksissa satunnaisesti iskelmät ymmärrettävää.(esim. Eino Grön) tai jazz (poislukien punk jazz tai dark jazz).

Salaa kellarissa kuuntelet varmaan myös meideniä, mötörhediä, juudaspriistiä, parempaakin kenties? Kasva aikuiseksi!

Empäs kasva...ikinä! ;D

Vierailija
27/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:ta vaivaa miehen musamaku, niin voin ottaa kyseisen miehen kainalooni heinäkuussa Hämeenlinnaan, kun Metallica konsertoi siellä. Tällä hetkellä avec puuttuukin :-))

N43

Vierailija
28/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 40+ Metallican kuuntelijat on usein niitä, jotka kuunteli sitä jo 20 tai 30 vuotta sitten. Mitä ihmettelemistä tässä nyt muka on?

Vierailija
29/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin nolostumisen, jos ap:n mies diggailisi vaikka jotain teini-ikäistä keikuttelijaa. Toihan on ihan normaalia, että nelikymppiset pitää mm. Metallicasta. 

Vierailija
30/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miten musiikkimaku kehittyy? Nuoruuden suosikit näyttävät säilyttävän asemansa ainakin keski-ikään asti ja pitemmällekin. Monien musiikkimaku kuitenkin laajenee iän myötä. Tästä huolimatta kaikki eivät näytä tajuavan, että musiikkimaku on monille hyvin henkilökohtainen asia ja sen loukkaaminen satuttaa. Aikuistenkin suusta olen kuullut sellaisia möläyksiä, että jokin genre tai artisti on paskaa. Mitä siihen voi vastata kuin kysymällä, että mitähän itse kuuntelet ja mitä arvelisit, jos minä vuorostaan haukkuisin sen paskaksi?

On olemassa näkemyksiä, joiden mukaan musiikkimaku käy yksiin sosio-ekonomisen statuksen kanssa ja luonteenpiirteiden kanssa. Ja on jopa sellaisia näkemyksiä, että musiikkimaun samanlaisuus ennustaa parisuhteen onnistumista. Omalla kohdallani näin on: olemme puolisoni kanssa 40 ja 50 vuoden väliltä ja kumpikin on kuunnellut juuri Metallicaa nuorena. Tämä voi olla sattumaakin, olihan Metallica 90-luvun taitteen tienoilla sangen suosittu.

Musiikkimaku on kovin henkilökohtainen asia monille. Sen väheksyntä aiheuttaa pahaa mieltä. Mitähän ap tuumaisi, jos me patistaisimme hänet kertomaan oman makunsa ja haukkuisimme sen sitten  - ja vielä lapsellisin ilmauksin?

Vierailija
31/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei iron maidenia ole mainittu?

Vierailija
32/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin nolostumisen, jos ap:n mies diggailisi vaikka jotain teini-ikäistä keikuttelijaa. Toihan on ihan normaalia, että nelikymppiset pitää mm. Metallicasta. 

Mitä noloa siinä on? Mä kuuntelen lasten laulua.

Vierailija
33/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Miksei iron maidenia ole mainittu?

Odota vaan, kyllä siitäkin kohta joku provoketjun avaa.

Vierailija
34/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kyllä, metallialan tapainen tukkahevi lähinnä meidän viiskymppisten juttu, kuten punk tai proge. Speed tai dark metal olisi luontevampaa tuossa iässä. Ei tosiaan vaikuta ihan ikäiseltään.

Vierailija
35/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt odotetaan, miten se mies arvostelee ap:n musamakua. Vai olisiko niin kypsä, ettei viitsi vaivautua.

Metallicasta sen verran, että rahan takia jäsenten ei ole tarvinnut tehdä enää yhtään mitään sitten 1990- luvun alkupuolen. Rahaa on tullut ovista ja ikkunoista hurjasti vuosikymmenten aikana. Levyjäkin on myyty ympäri maailmaa valtavia määriä.

Ja nythän sitten osan jakavatkin pois vähäosaisille siellä missä konsertoivat. Lakipiste omaisuuden määrässä on kai tullut vastaan, tiedä häntä..

Tuo omistaan antaminen vähäosaisille on mielestäni kunnioitettavaa. Totta kai osa on pr:ää, mutta ymmärtääkseni ihan aidosti haluavat auttaa siellä missä milloinkin ovat. 

36/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks se oo joku menneen ajan teineille suunnattu bändi?

Olen tapaillut muutaman kerran mukavaa 40v miestä ja nyt selvisi että se tykkää kuunnella mm. Metallicaa. Jotenkin naurettavaa. Tuntuu ettei meillä taidakaan olla paljoo yhteistä.

Miehellä on samantyylinen partakin kuin Metallican laulajalla joissain kuvissa.

-N28-

Siis jos kuuntelee Metallican uudenpaa tuotantoa niin ihmetyttää, vähä kuraa on. Vanhempi tuotanto onkin sitten aika ajatonta, hyvää musiikkia :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
37/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kerro yhtä tehokkaasta henkilön älykkyydestä kuin pilkkaava kommentti/kysymys, jonka perään laitettu aina yhtä nolo LOL.

Vierailija
38/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 43v nainen ja kuuntelen heviä, mm. Metallicaa. Mun mies on pari vuotta vanhempi ja sama musiikkimaku. Mun äiti tykkää beatleseista edelleen niinkuin teininä. Vai oletko sitä mieltä että yli nelikymppisten pitäs kuunnella vaan Olavi virtaa?

Mä olen sua kolme vuotta nuorempi ja kuuntelen niin Metallicaa, Beatlesiä kuin Olavi UUSIvirtaakin.

Mitä voitin?

Vierailija
39/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen eri kautta ainakin kymmenen Metallica-fania (oman ikäisiäni). Aika sulkeutunut täytyy parikymppisen olla, jos ei yhteenkään ole ennen törmännyt. Vaikka provohan tämä.

-N25

Vierailija
40/124 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa trollausta...

Mutta Metallicasta samaa mieltä, kuuntelu loppui jo ysärillä heti Black albumin jälkeen.

Mitä mieltä nelikymppisistä ja vanhemmista naispuolisista Antti Tuisku tai Mikael Gabriel-faneista? Eikös ne "artistit" ole vähän nuoria?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän