Tinder mies vihjasi seksistä...
Olen menossa treffeille ja ajattelin että kiva vain jutella mukavia mutta mies alkoi vihjailla seksistä...Peruisitko treffit? N 34v
Kommentit (57)
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän nyt riippuu mitä olit hakemassa. Itse miehenä olisin varmaankin haltioissani jos kaunis nainen vihjailisi että saattaisi olla jotain sutinaa tiedossa treffeillä. Vähintään ostaisin kortsuja toivorikkaana ennen treffejä. Tosin en ole tinderissä enkä missään muuallakaan, mutta saahan sitä miettiä.
Naisten ja miesten välinen iso ero...naiset EI mieti näin vaan kokee itsensä loukatuksi ja uhatuksi
Toisessa ketjussa naurettiin miehille jotka kuvittelevat edelleen etteivät naiset hae seksiä nautinnon vuoksi vuoksi juuri keneltä haluavat.
Sinulla ei taaskaan mene ymmärrykseen, että meitä naisia on monenlaisia. Tällä palstalla on paljon naisia, jotka harrastavat seksiä vasta parisuhteessa, jotkut oikein odottavat että on tavalla tai toisella ilmaistu, että nyt on varmasti sitouduttu. Sitten on meitä, jotka harrastamme sinkkuna ollessamme seksiä ihan seksin, siis nautinnon, takia. Itse kyllä hain irtonumeroni aina mieluummin baarista kuin netistä, koska silloin ei tarvinnut arvailla, kohtaavatko kemiat.
Huorahan sinä olet. Joku aisuri sai baarihuorasta ilmaisesti aivomiehen. Naisen ei kuulu voida kuvitellakakaan sinkkuna lähtenvänsä tuntemattoman miehen panoreijäksi, naiselle seksi kuuluu vain vakavaan parisuhteeseen ja naiselle känninen baaripano on aina surkea, vielä huonompi kuin netistä hankittu
Tästä aplle vastaus. Eli kaikki sinkkunaiset pitää housut jalassa jos tuntemattomien kanssa olette treffeille lähdössä. Fiksu neuvo vaikka ilman naisten haukkumista tässä yhteydessä kun se on mies joka hu raa olisi se kannattanut tehdä.
Mies on todennäköisesti kokenut oharit useamman naisen taholta ja/tai naiset ovat vain käyneet syömässä, anteeksi siis treffeillä, miehen laskuun. Vihjaus seksistä on hyvä keino testata naisen rentous ja huumorintaju. Fiksu nainen ymmärtää yskän ja voi kuitata asian vaikka sanomalla jotain ympäripyöreää. Jos vetää herneet nenään ja/tai peruu treffit niin tietää taas väistäneensä yhden tyhjän arvan joka halusi vain ajankulua ja ilmaisen aterian. Tein itsekin näin nuorempana miehenä ja tuotti tulosta. Tapasin vain oikeasti kiinnostuneita naisia ja löysin lopulta vaimonikin samalla tekniikalla.
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus. Tuollaiset tyypit pitää saada pois vapaalta jalalta.
Kirjoita faceen julkinen tilitys nimellä mainiten millainen sika mies on ja muista lisätä #metoo
Vierailija kirjoitti:
Mies on todennäköisesti kokenut oharit useamman naisen taholta ja/tai naiset ovat vain käyneet syömässä, anteeksi siis treffeillä, miehen laskuun. Vihjaus seksistä on hyvä keino testata naisen rentous ja huumorintaju. Fiksu nainen ymmärtää yskän ja voi kuitata asian vaikka sanomalla jotain ympäripyöreää. Jos vetää herneet nenään ja/tai peruu treffit niin tietää taas väistäneensä yhden tyhjän arvan joka halusi vain ajankulua ja ilmaisen aterian. Tein itsekin näin nuorempana miehenä ja tuotti tulosta. Tapasin vain oikeasti kiinnostuneita naisia ja löysin lopulta vaimonikin samalla tekniikalla.
Olet siis eri mieltä kuin tuo yksi edellinen kirjoittaja naisita jotka harrastavat irtoseksiä.
Tuollainen testailu on täysi turn off joten itse jatkossakin jätän menemättä seksiehdottelijoiden kanssa treffeille. Kuten myös sarjadeittailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailussa kannattaa lähteä siitä että jos miehellä on pulssi on hänellä myös seksi mielessä.
Ei tule niin isoja yllätyksiä ja järkytyksiä.
Jos tämä kuitenkin järkyttää niin kannattaa ottaa vaikka koira miehen sijaan. Kunhan ei mieti mitä sillä on mielessä kun se hyppelehtii polveasi vasten
M
Jos miehellä on ensin mielessä seksi ennen tutustumista niin sitten kannattaa vaihtaa mieheen jota kiinnostaa sinussa myös muukin.
Missä kohtaa sanoin että miehellä on mielessä vain seksi eikä mitään muuta?
Niin.
M
En lukenut koko ketjua läpi, mutta minusta jos ennen ekoja treffejä pitää alkaa jo vihjailla seksistä niin kyllähän siitä saa sen vaikutelman että toisella on mielessä vain ja ainoastaan se. Jos nimittäin hakee parisuhdetta niin ainakin minä haluan ensin tutustua toiseen edes hiukan (ainakin ne pari kolme tapaamista) että tiedän kiinnostaako mies henkilönä ja onko kemiaa.
Tavallaan se on kai hyväkin että mies tässä tapauksessa paljasti korttinsa heti, tekee selväksi mikä kiinnostaa. Jos minua taas ei kiinnosta vain yhden illan panojuttu niin voin sitten ihan hyvin perua ne treffit. N, eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mIehet ei varmaan tajua että seksistä vihjaaminen on vaan mautonta, kun ei tunneta
Mitä jos tulisit sieltä jostain 1950-luvulta nykyaikaan missä myös seksiasioista voi ihan hyvin keskustella ettei sellaiset ihmiset haaskaa enempää aikaa tutustumiseen joilla toiveet tässä asiassa eivät kohtaakaan.
Siis ei edes ensimmäistä tapaamista? Missähän ihme ajassa sinä elät?
Vierailija kirjoitti:
OK. Mua ei kiinnosta miehet joiden mielestä tuollainen on rentoa ja humoristista. Olen kyllä onneksi tapaillut ihan toisenlaisia miehiä joilla oikeasti on kiva ja rento huumorintaju. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän nyt riippuu mitä olit hakemassa. Itse miehenä olisin varmaankin haltioissani jos kaunis nainen vihjailisi että saattaisi olla jotain sutinaa tiedossa treffeillä. Vähintään ostaisin kortsuja toivorikkaana ennen treffejä. Tosin en ole tinderissä enkä missään muuallakaan, mutta saahan sitä miettiä.
Naisten ja miesten välinen iso ero...naiset EI mieti näin vaan kokee itsensä loukatuksi ja uhatuksi
Toisessa ketjussa naurettiin miehille jotka kuvittelevat edelleen etteivät naiset hae seksiä nautinnon vuoksi vuoksi juuri keneltä haluavat.
Kyllä. Mutta fiksu mies jättää aina aloitteen tekemisen naiselle. Vihjaaminen tekee naisen olon epämukavaksi. Jos mies haluaa saada mahdollisimman paljon seksiä, kannattaa olla mahdollisimman luotettava ja ystävällinen ja kiinnostunut naisesta. Mutta ei seksuaalisesti avoimella tavalla.
Mutta naisethan eivät halua tehdä aloitetta, sekin on palstatotuus. Aloitteen tekeminen on miehen velvollisuus.
Eli onko niin, että miehen pitää osata lukea naisen vihjeet sille, että nyt on oikea hetki miehelle tehdä aloite? Ja jos ei ole siihen lukutaitoa niin sitten hän on sika (koska tekee aloitteen liian aikaisin, tai ei tee aloitetta)
Ja en ole sinkku, mielenkiinnosta kyselen nykyajan tapoja. Olin jo sinkkuna kovin huono näissä asioissa, vaimoni teki lopulta aloitteen, omien sanojensa mukaan kyllästyi odottamaan.
Sanoisin kyllä, että jos on epävarmuutta oikeasta hetkestä tehdä aloite seksin suuntaan, niin kannattaa olla tekemättä. Kuten omassa tapauksessasi , kiinnostunut nainen sen sitten tekee. Joka tapauksessa ei kannata vihjailla siihen suuntaan ennen ensitapaamista jos ei halua karkottaa sitä toista heti.
No kovin itsevarmatkin miehet arvioivat oikean hetken täysin pieleen, eli tuo "epävarma oikeasta hetkestä" meni siinä. Sitten ne ihmettelevät mitä nyt tapahtui kun nainen poistuu treffeiltä ovet paukkuen :)
Itse en siis lukenut edes merkkejä että voisi olla kiinnostusta petipuuhiin. Saan kuulla asiasta muuten edelleen aina välillä, vastahan tässä on 16 vuotta oltu naimisissa...
Ei tulisi mieleenkään ehdotella tuntemattomalle naiselle mitään tuollaisia. Muutenkin mikä kiire on jos on parisuhde mielellä liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittailussa kannattaa lähteä siitä että jos miehellä on pulssi on hänellä myös seksi mielessä.
Jos tämä kuitenkin järkyttää niin kannattaa ottaa vaikka koira miehen sijaan. Kunhan ei mieti mitä sillä on mielessä kun se hyppelehtii polveasi vasten
M
Jos miehellä on ensin mielessä seksi ennen tutustumista niin sitten kannattaa vaihtaa mieheen jota kiinnostaa sinussa myös muukin.
Äh, mies tutustuu naiseen seksin takia. Itse miehenä en tunne heterokavereita, jotka haalii naiskavereita voidakseen tutustua heidän luonteeseen. Jos olette Tinderin kautta tavanneet niin etsitte luultavasti kumppani, ainakin joksikin aikaa, ja tällöin seksi on mielessä myös naisella.
Selvennöksenä, naiseen on mukava tutustua jne ennen seksiä, mutta sitä varten sitä mennään treffeille loppujen lopuksi.
M35 kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään ehdotella tuntemattomalle naiselle mitään tuollaisia. Muutenkin mikä kiire on jos on parisuhde mielellä liikkeellä.
Yleensä M35 kirjoittaa kummallista tekstiä mutta nyt hän vaikuttaa ketjun järkevältä mieheltä.
Niin siihen mennään kuitenkin jos parisuhde on mielessä. Jos ei ole niin sitten ymmärtää kiireen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Äh, mies tutustuu naiseen seksin takia. Itse miehenä en tunne heterokavereita, jotka haalii naiskavereita voidakseen tutustua heidän luonteeseen. Jos olette Tinderin kautta tavanneet niin etsitte luultavasti kumppani, ainakin joksikin aikaa, ja tällöin seksi on mielessä myös naisella.
Selvennöksenä, naiseen on mukava tutustua jne ennen seksiä, mutta sitä varten sitä mennään treffeille loppujen lopuksi.
Jos sinulle ja kavereillesi parisuhde tarkoittaa vain seksiä niin kai te edes tiedätte olevanne vähemmistöä?
Arpi auki!
Voit jo huomenna jäädä auton alle. Elä nyt kun voit!
Se on pillun haussa, jos sellaista vihjailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Mua ei kiinnosta miehet joiden mielestä tuollainen on rentoa ja humoristista. Olen kyllä onneksi tapaillut ihan toisenlaisia miehiä joilla oikeasti on kiva ja rento huumorintaju. :-)
Kaikki on suhteellista. Tykkäähän joku puujalkavitseistäkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ai, minä kun olen usein lukenut tälläkin palstalla että naisessa "luonne on tärkein"?
Miksi te naiset yleistätte että miehet?