Tinder mies vihjasi seksistä...
Olen menossa treffeille ja ajattelin että kiva vain jutella mukavia mutta mies alkoi vihjailla seksistä...Peruisitko treffit? N 34v
Kommentit (57)
Deittailussa kannattaa lähteä siitä että jos miehellä on pulssi on hänellä myös seksi mielessä.
Ei tule niin isoja yllätyksiä ja järkytyksiä.
Jos tämä kuitenkin järkyttää niin kannattaa ottaa vaikka koira miehen sijaan. Kunhan ei mieti mitä sillä on mielessä kun se hyppelehtii polveasi vasten
M
Jos et itse ole seksiä vailla, niin peru tietysti. Kunhan kerrot hänelle, miksi perut.
mIehet ei varmaan tajua että seksistä vihjaaminen on vaan mautonta, kun ei tunneta
Tee rikosilmoitus. Tuollaiset tyypit pitää saada pois vapaalta jalalta.
No sehän nyt riippuu mitä olit hakemassa. Itse miehenä olisin varmaankin haltioissani jos kaunis nainen vihjailisi että saattaisi olla jotain sutinaa tiedossa treffeillä. Vähintään ostaisin kortsuja toivorikkaana ennen treffejä. Tosin en ole tinderissä enkä missään muuallakaan, mutta saahan sitä miettiä.
Vierailija kirjoitti:
mIehet ei varmaan tajua että seksistä vihjaaminen on vaan mautonta, kun ei tunneta
Mitä jos tulisit sieltä jostain 1950-luvulta nykyaikaan missä myös seksiasioista voi ihan hyvin keskustella ettei sellaiset ihmiset haaskaa enempää aikaa tutustumiseen joilla toiveet tässä asiassa eivät kohtaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Deittailussa kannattaa lähteä siitä että jos miehellä on pulssi on hänellä myös seksi mielessä.
Jos tämä kuitenkin järkyttää niin kannattaa ottaa vaikka koira miehen sijaan. Kunhan ei mieti mitä sillä on mielessä kun se hyppelehtii polveasi vasten
M
Jos miehellä on ensin mielessä seksi ennen tutustumista niin sitten kannattaa vaihtaa mieheen jota kiinnostaa sinussa myös muukin.
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Itse en ehdottele.
Vierailija kirjoitti:
No sehän nyt riippuu mitä olit hakemassa. Itse miehenä olisin varmaankin haltioissani jos kaunis nainen vihjailisi että saattaisi olla jotain sutinaa tiedossa treffeillä. Vähintään ostaisin kortsuja toivorikkaana ennen treffejä. Tosin en ole tinderissä enkä missään muuallakaan, mutta saahan sitä miettiä.
Naisten ja miesten välinen iso ero...naiset EI mieti näin vaan kokee itsensä loukatuksi ja uhatuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Jos miehellä on ensin mielessä seksi ennen tutustumista niin sitten kannattaa vaihtaa mieheen jota kiinnostaa sinussa myös muukin.
Missä kohtaa sanoin että miehellä on mielessä vain seksi eikä mitään muuta?
Niin.
M
En hae kirjekaveria vaan mahdollisesti parisuhdetta ja miksei seksiäkin, mutta ei missään nimessä ennen kuin tunnen sen toisen... t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ja miesten välinen iso ero...naiset EI mieti näin vaan kokee itsensä loukatuksi ja uhatuksi
Toisessa ketjussa naurettiin miehille jotka kuvittelevat edelleen etteivät naiset hae seksiä nautinnon vuoksi vuoksi juuri keneltä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
En hae kirjekaveria vaan mahdollisesti parisuhdetta ja miksei seksiäkin, mutta ei missään nimessä ennen kuin tunnen sen toisen... t. Ap
Tinderhän on ensisijassa seksin hakua varten. Oletko laittanut profiilisi, että seksiä ei tipu ennen kunnon tutustumista?
Niin miten vihjasi seksistä? Ehdotti että sekstaillaan kun treffaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa naurettiin miehille jotka kuvittelevat edelleen etteivät naiset hae seksiä nautinnon vuoksi vuoksi juuri keneltä haluavat.
Kyllä. Mutta fiksu mies jättää aina aloitteen tekemisen naiselle. Vihjaaminen tekee naisen olon epämukavaksi. Jos mies haluaa saada mahdollisimman paljon seksiä, kannattaa olla mahdollisimman luotettava ja ystävällinen ja kiinnostunut naisesta. Mutta ei seksuaalisesti avoimella tavalla.
Kuulostaa typerältä, mikäli ette ole edes tavanneet. Peru deitit ja estä koko ä#äliö. Tosiaan tuhlaat aikaasi tuollaisen kanssa.
Tinder on panosovellus miehille, naisille prinsessaharhakatalogi. Onko miehellä laatikkoleuka ja metsästäjänsilmät?
Huomenna ap itkee taas palstalla sikamiehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Missä kohtaa sanoin että miehellä on mielessä vain seksi eikä mitään muuta?
Niin.
M
Missä kohtaa kukaan niin on väittänytkään, että olisit sanonut?
Nii-in.
Ohis.
Itse peruisin, jos en ole ensisijaisesti seksiä vailla.