Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Martina Aitolehdeltä salaperäinen Instagram-päivitys: ”Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti”

Vierailija
27.10.2018 |

"Tuoreessa Instagram-päivityksessään televisiopersoona ja yrittäjä Martina Aitolehti, 36, vaikuttaa surulliselta. Juontaja kirjoittaa kuvansa saatteeksi:

– Elämä kantaa ja ohjaa kulkijaansa ihan varmasti oikeaan suuntaan, jos vaan annat sille mahdollisuuden. Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti. Vuosien tuska, valtava suru ja huoli loppuu mun elämässä nyt. En voi muuttaa enkä varsinkaan pelastaa ketään. Päihteet ja narsismi on tappava yhdistelmä, Aitolehti kirjoittaa mainitsematta ketään nimeltä."

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/8af895f0-f679-4820-af23-85d4c990…

Kommentit (382)

Vierailija
101/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan mikä hulabaloo siellä ollut, kun tää ilmotus tuli taas vähän puskista. Tietääkö helsingin jodel?

Hangon Jodel voisi, mutta mitä se auttaa? Pääasia että asianosaiset ovat kartalla. Uskon että noilla on rakkautta, mutta sitten välillä heikkoudet saa yliotteen. Martina on Vierumäellä, tytöistä vanhempi kisoissa ja pienempi isänsä mukana. M kertoi siis to instassa viikonlopun ohjelmastaan..

Hangon jodel ei kyllä tiedä muutaku onko grönan auki, tosiaan ihan kuollut paikka

Vierailija
102/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan mikä hulabaloo siellä ollut, kun tää ilmotus tuli taas vähän puskista. Tietääkö helsingin jodel?

Hangon Jodel voisi, mutta mitä se auttaa? Pääasia että asianosaiset ovat kartalla. Uskon että noilla on rakkautta, mutta sitten välillä heikkoudet saa yliotteen. Martina on Vierumäellä, tytöistä vanhempi kisoissa ja pienempi isänsä mukana. M kertoi siis to instassa viikonlopun ohjelmastaan..

Hangon jodel ei kyllä tiedä muutaku onko grönan auki, tosiaan ihan kuollut paikka

Sinne voisi siis suunnitella järjestävänsä kotibileet. Ei leviä jutut muiden kuin osallistujien kautta, jos sittenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun 24. frouva on julistanut rakkauttaan julkisesti somessa ja nyt kuukautta myöhemmin se rakkaus on ny loppu. Finito. The end.

Vierailija
104/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti uutta tv-ohjelmaa/ kirjaa/ tanssishowta/ kauneuskilpailua/ kalenteria/ sinkkua/ nettikauppaa/ blogia/ keittiövälinesarjaa (tai mitä tahansa tuotesarjaa)/ radio-ohjelmaa/ "uutta aluevaltausta"/ lemmikkieläintä / whateverwhocares pukkaa, ja sille pitää mediahuomiota saada.

Vierailija
105/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan se on se narsisti?!

(Martina)

Juu.. kyllä tuo Martina se narsistin prototyyppi on. Väkivaltainenkin vielä. Ihmettelen, että mitä se mies näkee siinä akassa...

Hyvää seksiä?

Vierailija
106/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stefun tuurijuoppous on ollut julkisessa tiedossa vuosia. Ja kaikki mukana tulevat kuviot lapsien unohtamisesta toisiin naisiin on käyty samalla läpi.

Turha tästä on Martinaa syyttää. Jos hän olisi hiljaa, syytettäisiin piilottelusta ja kiiltokuvista.

En tosin usko, että rakkaustarina jää vielä tähän.

No sitä piilottelua ja kiiltokuviahan Martina on tehnyt koko sen muun ajan, kun ei ole julkaissut säännöllisen epäsäännöllisiä tilityksiä ja pertämis-ja eropäivityksiä. Sehän tuossa niin sekopäistä onkin, että yhtenä päivänä antaa ymmärtää yhtä ja toisena toista. Kolmantena ollaakin rakkauslomalla ja laukkukaupoilla ja meillä on kaikki niin ihanasti. Minä kokisin tuollaiset päivitykset kiristyksenä.

Mitenkäs Martinan kännissä ajelut ja pahoinpitelytuomiot? Onko tällä siipalla vastaavua tuomioita, kun on kaikkeen syyllinen? Oisko nyt niin, että pata kattilaa soimaa ja ois peiliinkin vähän katsomista? Pimeää menoa tuo on yhtä kaikki ja eritoten se, että tuolla showlla on vuodesta toiseen haettava julkisuudessa huomiota.

Luennoillani.. Anna mun kaikki kestää :DDDD Se täytyy vielä sanoa, että rahoilla kerskuminen on naurettavaa ja säälittävää. Sitä säälittävämpää on enää TOISEN rahoilla brassailu.

Mies on puskenut ulos ihan samanlaisia päivityksiä jo vuosia. Tyypillinen viha-rakkaussuhde. Kun menee hyvin, menee tosi hyvin, ja muussa tapauksessa tehdään eroa.

Luentoja tosiaa pitää jumppiensa ohessa. Tykkää tai et, Instan perusteella osallistujia on paljon.

Niin siis kysyin, että onko miehellä vastaavista lainrikkomuksista tuomioita, kun on varaa tällaisiin julkisiin narsistiksi ja päihteidenkäyttäjäksi leimaamisiin? Itse jos olisin mokaillut noin rankasti, niin olisin aika hiljaksiin. Mutta pokka, se ei joillain petä ikinä.

Minä ihan vaan reilusti ja hervottomasti nauroin elämämkoululaisen ”luennoinnille”. Ihan samoin kun nauran ”instan mukaan” -kommentille. Mutta juu, onhan sitä maailman sivu kaikenmoiset ternimaitojampat ja hurmossaarnaajat keränneet yleisönsä. Semmoisessa maailmassa me eletään eikä se lakkaa kammottamasta - ja samalla huvittamasta.

Ainakin hajottaa herkästi kamoja ja saanut aikaan muutaman (?) konkurssin. Tahallaan tai vahingossa.

Pata kattilaa soimaa, Stefu ei ole Martinaa kummempi. Jälkimmäistä on vaan helpompi inhota Seiska-taustan takia.

Vierailija
107/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut muutettua käsitykseni Martinasta instan avulla. Vaikuttaa ihanalta äidiltä tyttärilleen ja oikeasti nauttisi siitä, mitä tekee. Jos jossain vaihessa saan aikaa, ajattelin ostaa jonkun hänen treeneistään. Tykkään siitä, kun hän laittaa paljon energiaa yritykseensä. Aikaisemmin pidin häntä bimbona ja äärettömän itsekeskeisenä. Mutta ihan tavallinen nainen sieltä onkin kasvanut. Jokaisella meillä on historiamme ja hänellä omansa myös.

Nimim. itse olen käyttänyt aineita opiskeluaikoinani, ryypännyt, rellestänyt, riehunut. Pahoin pidellyt en ole ketään. Mutta nykyään olen suuren yrityksen divisioonan johtoportaassa ja en käytä mitään päihteitä. Rakastan miestäni suunnattomasti ja kolmea tytärtämme.

Tämä viesti kertoo paljon siitä, miten tämä maailma nykyisin makaa. Pari siloiteltua kuvaa, pari kliseistä värssyä ja se on siinä. Kaikki, mitä joku on tehnyt tai mitä hän osaa (koulutus, jollain tavalla mitattavissa oleva osaaminen) on täysin toissijaista. Ollaan valmiina uskomaan mitä vain, koska ”näyttää kivalta”.

Anna mä veikkaan. Sulla ei ole koulutusta eikä sana lähdekritiikki ole kovin tuttu.

Olen eri kommentoija, mutta samaa mieltä edellisen kanssa. Lähdekritiikkiä löytyy kahden maisterintutkinnon verran.

Martinan työt on kevyttä hommaa ja perustuu hänen julkisuuskuvaansa, mutta harva on silti pystynyt samaan, varsinkaan Martinan taustalla. Ja kilpailu on somessa kova. Osaamista tuokin vaatii.

Vierailija
108/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loverz kirjoitti:

Syyskuun 24. frouva on julistanut rakkauttaan julkisesti somessa ja nyt kuukautta myöhemmin se rakkaus on ny loppu. Finito. The end.

Samoin Stefu.

Vierailija
109/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh! Draamakuningatar taas dramatisoi, ei ne taatusti eroa...saattepa nähdä!!!!

Vierailija
110/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut muutettua käsitykseni Martinasta instan avulla. Vaikuttaa ihanalta äidiltä tyttärilleen ja oikeasti nauttisi siitä, mitä tekee. Jos jossain vaihessa saan aikaa, ajattelin ostaa jonkun hänen treeneistään. Tykkään siitä, kun hän laittaa paljon energiaa yritykseensä. Aikaisemmin pidin häntä bimbona ja äärettömän itsekeskeisenä. Mutta ihan tavallinen nainen sieltä onkin kasvanut. Jokaisella meillä on historiamme ja hänellä omansa myös.

Nimim. itse olen käyttänyt aineita opiskeluaikoinani, ryypännyt, rellestänyt, riehunut. Pahoin pidellyt en ole ketään. Mutta nykyään olen suuren yrityksen divisioonan johtoportaassa ja en käytä mitään päihteitä. Rakastan miestäni suunnattomasti ja kolmea tytärtämme.

Tämä viesti kertoo paljon siitä, miten tämä maailma nykyisin makaa. Pari siloiteltua kuvaa, pari kliseistä värssyä ja se on siinä. Kaikki, mitä joku on tehnyt tai mitä hän osaa (koulutus, jollain tavalla mitattavissa oleva osaaminen) on täysin toissijaista. Ollaan valmiina uskomaan mitä vain, koska ”näyttää kivalta”.

Anna mä veikkaan. Sulla ei ole koulutusta eikä sana lähdekritiikki ole kovin tuttu.

Olen eri kommentoija, mutta samaa mieltä edellisen kanssa. Lähdekritiikkiä löytyy kahden maisterintutkinnon verran.

Martinan työt on kevyttä hommaa ja perustuu hänen julkisuuskuvaansa, mutta harva on silti pystynyt samaan, varsinkaan Martinan taustalla. Ja kilpailu on somessa kova. Osaamista tuokin vaatii.

Mun taas ohiksena täytyy todeta, että Martinalle myös pisteet siitä, ettei hän uhriudu saamastaan kritiikistä niin kuin moni muu bloggaaja. Toki poistaa negatiiviset kommentit, mutta muuten porskuttaa vaan eteenpäin.

Vierailija
111/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viikkoa, niin kaikki on taas hyvin. Stefu rällää aikansa, sitten pistää instaan #soberlife ja avaa vähän lompakkoa Maralle, niin Martina voi taas olla somessa onnellinen ja #familygoals ja #lifeisgood.

Tämä!

Vierailija
112/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis että Stefan olisi saanut tasokkaammman naisen jonka kanssa tehdä perillinen. 

Mitä ihmeen tasokasta Stefanissa on😂 ?

rahalla saa parempaa

Vierailija
113/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina on varakas menestyjä ja siksi täällä niin kadehdittu.

Vieläköhän sillä on se kallis BMW X5.

Martina asuu isossa lukaalissa Ullanlinnassa, huvila Marbellassa, Hangossa ja Levillä ja auto oliko bemari. Kuinka monella teistä on asiat näin? Sitten päälle kalliit käsiveskat sun muut tilpehöörit. 

Vierailija
114/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista bloggaajista, mutta kaverini teki rankasti töitä sen eteen, että alkoi tienaamaan blogillaan. Nimeä en viitsi kertoa, mutta hän tekee edelleen töitä 10 tuntia päivässä.

Vierailija
115/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaa kuvapäivityksessä että on aika erota, mutta kukakohan tuon 5 000 euron Chanel-käsilaukunkin on maksanut?

Vierailija
116/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyyliset vihjailevat päivitykset on aina hauskoja: "Älkää ikinä aloittako elämää alkoholistin kanssa. Rankkaa on. Mutta en kommentoi enempäää, älkääkä kyselkö." 

Ilmeisesti haluaa antaa ymmärtää, että tämä mies on narsisti.   Suoraan sanottuna vaikea kuvitella, että ainakaan julkisuuskuvan perusteella Aitolehti päätyisi narsistin kanssa  moneksi vuodeksi yhteen.  Aitolehti vaikuttaa todella kovapäiseltä ja yli-itsevarmalta, ei miltään toisen talutusnuorassa olevalta. 

Vierailija
117/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martina asuu isossa lukaalissa Ullanlinnassa, huvila Marbellassa, Hangossa ja Levillä ja auto oliko bemari. Kuinka monella teistä on asiat näin? Sitten päälle kalliit käsiveskat sun muut tilpehöörit. 

Ja näille kaikille saa sanoa eron myötä heippa!

Vierailija
118/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis että Stefan olisi saanut tasokkaammman naisen jonka kanssa tehdä perillinen. 

Mitä ihmeen tasokasta Stefanissa on😂 ?

rahalla saa parempaa

Ei Suomessa. En jaksaisi kuunnella sen tai possen juttuja, katsella krapuloita tai varoa Martinaa. Varakkaita, koulutettuja ja fiksujakin miehiä on tarjolla.

Vierailija
119/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihjaa kuvapäivityksessä että on aika erota, mutta kukakohan tuon 5 000 euron Chanel-käsilaukunkin on maksanut?

Sinäkö et eroaisi käsilaukkujen vuoksi? 

Vierailija
120/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kaikki on Stefanin kustantamaa ja omistamaa. Martina itse puolestaan omistaa vain sen kuuluisan tuulenhuuhtoman. Äitinsä joutui jopa ottamaan pankkilainan että Martina sai maksettua ulosottovelkansa.