Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Martina Aitolehdeltä salaperäinen Instagram-päivitys: ”Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti”

Vierailija
27.10.2018 |

"Tuoreessa Instagram-päivityksessään televisiopersoona ja yrittäjä Martina Aitolehti, 36, vaikuttaa surulliselta. Juontaja kirjoittaa kuvansa saatteeksi:

– Elämä kantaa ja ohjaa kulkijaansa ihan varmasti oikeaan suuntaan, jos vaan annat sille mahdollisuuden. Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti. Vuosien tuska, valtava suru ja huoli loppuu mun elämässä nyt. En voi muuttaa enkä varsinkaan pelastaa ketään. Päihteet ja narsismi on tappava yhdistelmä, Aitolehti kirjoittaa mainitsematta ketään nimeltä."

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/8af895f0-f679-4820-af23-85d4c990…

Kommentit (382)

Vierailija
61/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä koskee avopuolisoa, niin Martina ei ikimaailmassa tule oma-aloitteisesti luopumaan tuosta elintasosta eli parin päivän kuluttua ollaan taas onnellisesti parisuhteessa. Hän voisi myös joskus esittää pohdiskeluja omista teoistaan, joita on käsitelty ihan oikeudessa asti.

Vierailija
62/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

marttiina poistaa kommenit s kuvista

Kommenttini Martinan instakuvissa poistetaan 15min sisään (teen töitä koneella)...

Kerran sitten laitoin sydämiä 💕 kommentin perään, eipä poistetukkaan 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulekohan kunnon huolajuuskiista

Vierailija
64/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martti on kyllä täysin väärä tyyppi syyttämään ketään narsistiksi. Tai juopoksi, ratista kärynnyt itse.

Vierailija
65/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulekohan kunnon huolajuuskiista

Ei. Yhteishuoltajuus passaa molemmille.

Vierailija
66/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinalla voi olla ymmärrettävästi traumaattinen suhde läheisen päihdeongelmaan jos muistatte hänen siskonsa kohtalon. Se on hyvä jos hän on viimein tajunnut ettei pysty ketään parantamaan. Sitä en tiedä ketä ko.päivitys koskee mutta näin asiana. Yhden päihdeongelma sairastuttaa koko lähipiirin.

Vierailija
67/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina on varakas menestyjä ja siksi täällä niin kadehdittu.

Vieläköhän sillä on se kallis BMW X5.

Vierailija
68/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina on varakas menestyjä ja siksi täällä niin kadehdittu.

Vieläköhän sillä on se kallis BMW X5.

No nytpä ei ole enää mitään kateuden aihetta. Sinne meni miehen omaisuuden käyttöoikeus eli auto, asunto, huvilat jne. niin että viuhahti.

Vierailija
69/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se asunnon myynti eron alku? Voi ei, harmi. Olisin toivonut heille pitkää liittoa.

se asunto kävi ahtaaksi, vähän yli sata neliötä, ostivat isomman samoilta kulmilta mutta siinä piti tehdä remppa . Oliko ollut joku sottainen vauokralainen. 

Vierailija
70/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stefun tuurijuoppous on ollut julkisessa tiedossa vuosia. Ja kaikki mukana tulevat kuviot lapsien unohtamisesta toisiin naisiin on käyty samalla läpi.

Turha tästä on Martinaa syyttää. Jos hän olisi hiljaa, syytettäisiin piilottelusta ja kiiltokuvista.

En tosin usko, että rakkaustarina jää vielä tähän.

No sitä piilottelua ja kiiltokuviahan Martina on tehnyt koko sen muun ajan, kun ei ole julkaissut säännöllisen epäsäännöllisiä tilityksiä ja pertämis-ja eropäivityksiä. Sehän tuossa niin sekopäistä onkin, että yhtenä päivänä antaa ymmärtää yhtä ja toisena toista. Kolmantena ollaakin rakkauslomalla ja laukkukaupoilla ja meillä on kaikki niin ihanasti. Minä kokisin tuollaiset päivitykset kiristyksenä.

Mitenkäs Martinan kännissä ajelut ja pahoinpitelytuomiot? Onko tällä siipalla vastaavua tuomioita, kun on kaikkeen syyllinen? Oisko nyt niin, että pata kattilaa soimaa ja ois peiliinkin vähän katsomista? Pimeää menoa tuo on yhtä kaikki ja eritoten se, että tuolla showlla on vuodesta toiseen haettava julkisuudessa huomiota.

Luennoillani.. Anna mun kaikki kestää :DDDD Se täytyy vielä sanoa, että rahoilla kerskuminen on naurettavaa ja säälittävää. Sitä säälittävämpää on enää TOISEN rahoilla brassailu.

Vierailija
71/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se asunnon myynti eron alku? Voi ei, harmi. Olisin toivonut heille pitkää liittoa.

se asunto kävi ahtaaksi, vähän yli sata neliötä, ostivat isomman samoilta kulmilta mutta siinä piti tehdä remppa . Oliko ollut joku sottainen vauokralainen. 

Halusivat tietenkin itse valita materiaalit, rakentaa kuntoiluhuoneen jne.

Uskon edelleen, että yhdessä muuttavat sinne ensi vuonna. Onhan tää niin nähty.

Vierailija
72/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mikä hulabaloo siellä ollut, kun tää ilmotus tuli taas vähän puskista. Tietääkö helsingin jodel?

Vierailija
73/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen on siippa tehnyt vuosisadan kauppoja? Ja köyhtynytkin niistä 😂 senkö takia Martille tuli halt ja stop?

Vierailija
74/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stefun tuurijuoppous on ollut julkisessa tiedossa vuosia. Ja kaikki mukana tulevat kuviot lapsien unohtamisesta toisiin naisiin on käyty samalla läpi.

Turha tästä on Martinaa syyttää. Jos hän olisi hiljaa, syytettäisiin piilottelusta ja kiiltokuvista.

En tosin usko, että rakkaustarina jää vielä tähän.

No sitä piilottelua ja kiiltokuviahan Martina on tehnyt koko sen muun ajan, kun ei ole julkaissut säännöllisen epäsäännöllisiä tilityksiä ja pertämis-ja eropäivityksiä. Sehän tuossa niin sekopäistä onkin, että yhtenä päivänä antaa ymmärtää yhtä ja toisena toista. Kolmantena ollaakin rakkauslomalla ja laukkukaupoilla ja meillä on kaikki niin ihanasti. Minä kokisin tuollaiset päivitykset kiristyksenä.

Mitenkäs Martinan kännissä ajelut ja pahoinpitelytuomiot? Onko tällä siipalla vastaavua tuomioita, kun on kaikkeen syyllinen? Oisko nyt niin, että pata kattilaa soimaa ja ois peiliinkin vähän katsomista? Pimeää menoa tuo on yhtä kaikki ja eritoten se, että tuolla showlla on vuodesta toiseen haettava julkisuudessa huomiota.

Luennoillani.. Anna mun kaikki kestää :DDDD Se täytyy vielä sanoa, että rahoilla kerskuminen on naurettavaa ja säälittävää. Sitä säälittävämpää on enää TOISEN rahoilla brassailu.

Mies on puskenut ulos ihan samanlaisia päivityksiä jo vuosia. Tyypillinen viha-rakkaussuhde. Kun menee hyvin, menee tosi hyvin, ja muussa tapauksessa tehdään eroa.

Luentoja tosiaa pitää jumppiensa ohessa. Tykkää tai et, Instan perusteella osallistujia on paljon.

Vierailija
75/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että Stefan olisi saanut tasokkaammman naisen jonka kanssa tehdä perillinen. 

Vierailija
76/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-käsitettä viljellään tällä palstalla aivan liian usein.

Mutta, tässä teille nyt se aito WT.

Vierailija
77/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina meinaa siis että nyt hän (narsisti) lopettaa juomisen (alkoholisti).

Päivitys koskee siis häntä itseään.

Vierailija
78/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että Stefan olisi saanut tasokkaammman naisen jonka kanssa tehdä perillinen. 

Mitä ihmeen tasokasta Stefanissa on😂 ?

Vierailija
79/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut muutettua käsitykseni Martinasta instan avulla. Vaikuttaa ihanalta äidiltä tyttärilleen ja oikeasti nauttisi siitä, mitä tekee. Jos jossain vaihessa saan aikaa, ajattelin ostaa jonkun hänen treeneistään. Tykkään siitä, kun hän laittaa paljon energiaa yritykseensä. Aikaisemmin pidin häntä bimbona ja äärettömän itsekeskeisenä. Mutta ihan tavallinen nainen sieltä onkin kasvanut. Jokaisella meillä on historiamme ja hänellä omansa myös.

Nimim. itse olen käyttänyt aineita opiskeluaikoinani, ryypännyt, rellestänyt, riehunut. Pahoin pidellyt en ole ketään. Mutta nykyään olen suuren yrityksen divisioonan johtoportaassa ja en käytä mitään päihteitä. Rakastan miestäni suunnattomasti ja kolmea tytärtämme.

Vierailija
80/382 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut muutettua käsitykseni Martinasta instan avulla. Vaikuttaa ihanalta äidiltä tyttärilleen ja oikeasti nauttisi siitä, mitä tekee. Jos jossain vaihessa saan aikaa, ajattelin ostaa jonkun hänen treeneistään. Tykkään siitä, kun hän laittaa paljon energiaa yritykseensä. Aikaisemmin pidin häntä bimbona ja äärettömän itsekeskeisenä. Mutta ihan tavallinen nainen sieltä onkin kasvanut. Jokaisella meillä on historiamme ja hänellä omansa myös.

Nimim. itse olen käyttänyt aineita opiskeluaikoinani, ryypännyt, rellestänyt, riehunut. Pahoin pidellyt en ole ketään. Mutta nykyään olen suuren yrityksen divisioonan johtoportaassa ja en käytä mitään päihteitä. Rakastan miestäni suunnattomasti ja kolmea tytärtämme.

Juu marttina on kieltämättä brändännyt itsensä (somessa) hyvin. Mutta eihän tästä ole kuin reilu vuosi kun pahoinpiteli äidillisin ottein entisen ystävänsä. Eikä tuo meno muutenkaan kovin tasapainoiselta vaikuta. Veikkaan, että purkaa oman sisäisen mylleryksensä liikuntaan: liikunta pitää kiireiseisenä, motivoituneena ja antaa elämälle sisältöä. Ilman liikuntaa joutuisi rauhoittumaan ja kohtaamaan oman itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi