IL: Martina Aitolehdeltä salaperäinen Instagram-päivitys: ”Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti”
"Tuoreessa Instagram-päivityksessään televisiopersoona ja yrittäjä Martina Aitolehti, 36, vaikuttaa surulliselta. Juontaja kirjoittaa kuvansa saatteeksi:
– Elämä kantaa ja ohjaa kulkijaansa ihan varmasti oikeaan suuntaan, jos vaan annat sille mahdollisuuden. Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti. Vuosien tuska, valtava suru ja huoli loppuu mun elämässä nyt. En voi muuttaa enkä varsinkaan pelastaa ketään. Päihteet ja narsismi on tappava yhdistelmä, Aitolehti kirjoittaa mainitsematta ketään nimeltä."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/8af895f0-f679-4820-af23-85d4c990…
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se on se narsisti?!
(Martina)
Juu.. kyllä tuo Martina se narsistin prototyyppi on. Väkivaltainenkin vielä. Ihmettelen, että mitä se mies näkee siinä akassa...
Ensi viikolla Martina saa taas uuden laukun ja ehkä autonkin. Kaikki hyvin!
Stefu päästä irti martista. Sitä ahistaa kovasti ;). Pääsee stefu bailaa rauhassa ja martti marttyyrinä neliössä luennoimassa terveys asioista tervepäisille ihmisille, niinku martti itse muka on:D:D.
Päästäkää lopullisesti irti toisistanne!
Peace and out!
Mara on hönö ite, ei voi muuta sanoa!
Miksi ihmeessä rupeaa avautumaan somessa asiasta, jota ei sitten haluakaan kertoa? Jos ei halua kertoa niin ei todellakaan ole pakko kirjoittaa asiasta yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefun tuurijuoppous on ollut julkisessa tiedossa vuosia. Ja kaikki mukana tulevat kuviot lapsien unohtamisesta toisiin naisiin on käyty samalla läpi.
Turha tästä on Martinaa syyttää. Jos hän olisi hiljaa, syytettäisiin piilottelusta ja kiiltokuvista.
En tosin usko, että rakkaustarina jää vielä tähän.
No sitä piilottelua ja kiiltokuviahan Martina on tehnyt koko sen muun ajan, kun ei ole julkaissut säännöllisen epäsäännöllisiä tilityksiä ja pertämis-ja eropäivityksiä. Sehän tuossa niin sekopäistä onkin, että yhtenä päivänä antaa ymmärtää yhtä ja toisena toista. Kolmantena ollaakin rakkauslomalla ja laukkukaupoilla ja meillä on kaikki niin ihanasti. Minä kokisin tuollaiset päivitykset kiristyksenä.
Mitenkäs Martinan kännissä ajelut ja pahoinpitelytuomiot? Onko tällä siipalla vastaavua tuomioita, kun on kaikkeen syyllinen? Oisko nyt niin, että pata kattilaa soimaa ja ois peiliinkin vähän katsomista? Pimeää menoa tuo on yhtä kaikki ja eritoten se, että tuolla showlla on vuodesta toiseen haettava julkisuudessa huomiota.
Luennoillani.. Anna mun kaikki kestää :DDDD Se täytyy vielä sanoa, että rahoilla kerskuminen on naurettavaa ja säälittävää. Sitä säälittävämpää on enää TOISEN rahoilla brassailu.
Mies on puskenut ulos ihan samanlaisia päivityksiä jo vuosia. Tyypillinen viha-rakkaussuhde. Kun menee hyvin, menee tosi hyvin, ja muussa tapauksessa tehdään eroa.
Luentoja tosiaa pitää jumppiensa ohessa. Tykkää tai et, Instan perusteella osallistujia on paljon.
Niin siis kysyin, että onko miehellä vastaavista lainrikkomuksista tuomioita, kun on varaa tällaisiin julkisiin narsistiksi ja päihteidenkäyttäjäksi leimaamisiin? Itse jos olisin mokaillut noin rankasti, niin olisin aika hiljaksiin. Mutta pokka, se ei joillain petä ikinä.
Minä ihan vaan reilusti ja hervottomasti nauroin elämämkoululaisen ”luennoinnille”. Ihan samoin kun nauran ”instan mukaan” -kommentille. Mutta juu, onhan sitä maailman sivu kaikenmoiset ternimaitojampat ja hurmossaarnaajat keränneet yleisönsä. Semmoisessa maailmassa me eletään eikä se lakkaa kammottamasta - ja samalla huvittamasta.
Stefanilla ainakin vielä kuvia Martinasta instassa
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut muutettua käsitykseni Martinasta instan avulla. Vaikuttaa ihanalta äidiltä tyttärilleen ja oikeasti nauttisi siitä, mitä tekee. Jos jossain vaihessa saan aikaa, ajattelin ostaa jonkun hänen treeneistään. Tykkään siitä, kun hän laittaa paljon energiaa yritykseensä. Aikaisemmin pidin häntä bimbona ja äärettömän itsekeskeisenä. Mutta ihan tavallinen nainen sieltä onkin kasvanut. Jokaisella meillä on historiamme ja hänellä omansa myös.
Nimim. itse olen käyttänyt aineita opiskeluaikoinani, ryypännyt, rellestänyt, riehunut. Pahoin pidellyt en ole ketään. Mutta nykyään olen suuren yrityksen divisioonan johtoportaassa ja en käytä mitään päihteitä. Rakastan miestäni suunnattomasti ja kolmea tytärtämme.
Tämä viesti kertoo paljon siitä, miten tämä maailma nykyisin makaa. Pari siloiteltua kuvaa, pari kliseistä värssyä ja se on siinä. Kaikki, mitä joku on tehnyt tai mitä hän osaa (koulutus, jollain tavalla mitattavissa oleva osaaminen) on täysin toissijaista. Ollaan valmiina uskomaan mitä vain, koska ”näyttää kivalta”.
Anna mä veikkaan. Sulla ei ole koulutusta eikä sana lähdekritiikki ole kovin tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis että Stefan olisi saanut tasokkaammman naisen jonka kanssa tehdä perillinen.
Mitä ihmeen tasokasta Stefanissa on😂 ?
$$$
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan mikä hulabaloo siellä ollut, kun tää ilmotus tuli taas vähän puskista. Tietääkö helsingin jodel?
Hangon Jodel voisi, mutta mitä se auttaa? Pääasia että asianosaiset ovat kartalla. Uskon että noilla on rakkautta, mutta sitten välillä heikkoudet saa yliotteen. Martina on Vierumäellä, tytöistä vanhempi kisoissa ja pienempi isänsä mukana. M kertoi siis to instassa viikonlopun ohjelmastaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan mikä hulabaloo siellä ollut, kun tää ilmotus tuli taas vähän puskista. Tietääkö helsingin jodel?
Hangon Jodel voisi, mutta mitä se auttaa? Pääasia että asianosaiset ovat kartalla. Uskon että noilla on rakkautta, mutta sitten välillä heikkoudet saa yliotteen. Martina on Vierumäellä, tytöistä vanhempi kisoissa ja pienempi isänsä mukana. M kertoi siis to instassa viikonlopun ohjelmastaan..
Molemmat tytöt on Stefun kanssa. T: Insta kyylä.
Mun käsittääkseni Stefan jo aikaa sitten halusi irrottautua Martinasta mutta heillä on yhteinen tytär jonka avulla Martina on voinut kiristää suhteen jatkumaan. Ei Martina niitä laukkuja sun muita saanut siksi että Stefu olisi halunnut nimenomaan hänet pitää vaan tyttärensä. Martinalle luksustavaroita jotta Stefu saa pitää tyttärensä lähettyvillä. Martina siis on huseerannut ympäriinsä tyttärensä olemassa ololla. Ehkä viimeinen niitti on nyt ollut se, että Sofia seurustelee Stefun kaverin kanssa ja Martina ei voi asialle mitään. Martina ei voi käskeä Sofian painumaan vi...uun tai olla olematta Stefun lähellä vaikkakin toisen miehen kanssa. Martinan pitäisi nyt olla mielinkielin Sofialle. Se taitaa olla turhan suuri nöyryytys Martinalle. Ja varmasti niitä nöyryytyksiä on ollut muitakin josta yleisö ei tiedä. Niin suuria ja paljon ettei viitsi enää leikkiä parisuhdetta edes rahan takia. Stefu maksaa tyttärestään joten ojaan ei ainakaan tarvitse mennä asumaan ja eiköhän joku rahoittaja löydy aina jostain ainakin vähäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oops.
Koskeeko tämä gate tosiaan nyt S, vai jonkun muun läheisen ongelmia esim. huumeiden kanssa? Tuli vaan mieleen Martinan siskon kohtalo.
Kryptinen instapäivitys, mutta ei kai sekään hyvä ole, jos ei missään voi asiaa yrittää purkaa. M on Vierumäellä kuitenkin itse.
Martti on kuitenkin surun keskellä onnistunut pitämään kiinni chanelin käsveskasta, siitä pojot👍
Jep. Antakaas kun arvaan, sillä moniongelmaisella narsistilla on kaikesta huolimatta aivan ihana lompakko...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oops.
Koskeeko tämä gate tosiaan nyt S, vai jonkun muun läheisen ongelmia esim. huumeiden kanssa? Tuli vaan mieleen Martinan siskon kohtalo.
Kryptinen instapäivitys, mutta ei kai sekään hyvä ole, jos ei missään voi asiaa yrittää purkaa. M on Vierumäellä kuitenkin itse.
Koskee S koska Martsu on kommentoinut kommentteja joissa näin suoraan sanotaan.
Martina ei tietenkään voi myöntää että suhde on ollut loppu jo aikaa sitten ja on tullut siihen päätökseen että tekemällä tällaisen kryptisen päivityksen, ihmiset yhdistävät sen Stefuun vaikkei sitä suoraan siinä sanota ja välttää siinä samalla paskanpuhujaksi leimautumisen koska voi aina sanoa ettei hän siinä ketään nimeltä mainitse.
Mun entinen kaveri roikkui suhteessa miehen kanssa jolle oli tullut raskaaksi ja joka olisi heittänyt hänet pihalle mutta joka yhteisen lapsen takia esitti pariskuntaa kun kaveri ei suostunut päästämään irti. Kaveri meinas että jos ero tulee niin mies ei saa nähdä lasta enää koskaan. Heillä ei oikeasti ollut minkäänlaista "parisuhdetta" keskenään. Asuivat samassa talossa ja nukkuivat eri huoneissa, Mies mennä viipotti muualla. No sitten tapahtui todella nöyryyttäviä juttuja eikä kaveri voinut kasvojaan menettämättä jäädä suhteeseen niin hän kertoi joutuneensa pahoinpidellyksi, että mies olisi mustasukkaisuuksissaan tehnyt kaikenlaista hänelle ja ollut jatkuvasti aineissa ja alkoholin alaisena. Siinä kävi melkeinpä huonosti kun porukka miehiä meinas että he hakkaavat moisen naisenpieksijän mutta onneksi ennen tukkapöllyn alkua keskustelivat tämän miehen kanssa asiasta ja tajusivat että heitä oli kusetettu. Kaveri muutti sen jälkeen toiseen kaupunkiin enkä ole sen jälkeen hänestä kuullut.
Mistä hemmetistä te tiedätte näin paljon näiden elämästä? Sofia? Who the fuck is Sofia?
Vierailija kirjoitti:
kyllä se s puhuu ovat poistaneet kaveruuden instassa, m poistanut yhteiskuvat
Ei ole poistanut.
Osta ihmeessä puoskarin ns. treeni. Osta myös ns. ruokavalio. Martina kauppaa noita molempia ilman minkäänlaista koulutusta. Ja hölmöt ostaa...