IL: Martina Aitolehdeltä salaperäinen Instagram-päivitys: ”Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti”
"Tuoreessa Instagram-päivityksessään televisiopersoona ja yrittäjä Martina Aitolehti, 36, vaikuttaa surulliselta. Juontaja kirjoittaa kuvansa saatteeksi:
– Elämä kantaa ja ohjaa kulkijaansa ihan varmasti oikeaan suuntaan, jos vaan annat sille mahdollisuuden. Mun on aika antaa mahdollisuus ja päästää irti. Vuosien tuska, valtava suru ja huoli loppuu mun elämässä nyt. En voi muuttaa enkä varsinkaan pelastaa ketään. Päihteet ja narsismi on tappava yhdistelmä, Aitolehti kirjoittaa mainitsematta ketään nimeltä."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/8af895f0-f679-4820-af23-85d4c990…
Kommentit (382)
Mä tiedän: se on myymässä kuvassa olevaa veskaansa. Ei kai kukaan nyt miuten instassa esittelisi merkkilaukkuaan noin näkyvästi, jos kyse on ihmissuhteesta... eihän?
Vierailija kirjoitti:
Toisella päihteet, toinen narsisti.
Ks. Julkkijuorut netistä. Täällä Copyright-pastena kommentit. Jollain vähän tylsä elämä?
Näiden elämähän on ihan pelkkä sketsi. Raha on pitänyt nämä yhdessä. Ilman rahaa noilla ei olisi mitään ja sehän vasta surullista on.
Aika törkeetä sanoa jotain narsistiksi ja vihjata vielä että päihteet on ongelma
Vetää sanattomaksi tän eukon postaukset kun on niin selvää kaikille että jos tuo ukko ois tavallinen Jorma ohuella lompakolla niin ei paljon kiinnostaisi,eihän tuo yksinkertaisesti pysty tuota Stefua jättämään kun sillä tuo lompakko,lapsellista vääntämistä edes takas😫😴😓😫😴😓
Pysyykö kukaan laskuissa mones kerta tää oli?
Vierailija kirjoitti:
Pysyykö kukaan laskuissa mones kerta tää oli?
😂🤣😂🤣😂🤣Tuskin😂🤣😂🤣😂🤣
Narsisti ja päihdeongelmainen ovat todella huono yhdistelmä. Mutta ei sitä tarvitse julkisuudessa repostaa.
Vierailija kirjoitti:
koska stefa avautuu
Veikkaan että on sen verran fiksu että ajattelee lapsensa parasta, eikä lähde mukaan julkiseen loanheittoon.
Martinalla tuntuu olevan paljon energiaa ja kunnianhimoa, niin miksei hän itse ala miettiä kunnon yrittämistä? Siis nyt ei puhuta mistään pt-hommista. Toki pitäisi keksiä mitä yrittää, mutta laittaisi kaiken energiansa siihen ja lopettaisi nahistelun miehensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska stefa avautuu
Veikkaan että on sen verran fiksu että ajattelee lapsensa parasta, eikä lähde mukaan julkiseen loanheittoon.
onhan se ennenkin.. ny ainakin viettää aikaa lapsen kanssa
Mikähän mediatemppu tämä taas on?
Ehkä ei olekaan kyse Stefanista, vaan vaikka jostain peruuntuneesta yhteistyökumppanuudesta tai ties mistä. Ehkä parisuhteessa on kaikki hyvin.
Martina on ollut liian pitkään poissa ip-lehtien kansista, joten hän haluaa avautua kaikissa naistenlehdissä ja juoruaviiseissa ennen joulua. Hauskoja Halloween- ja joululeipomuskuvia voidaan myös ottaa äidistä ja tyttäristä. Aihe juttuun kuin juttuun löytyy kyllä!
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei olekaan kyse Stefanista, vaan vaikka jostain peruuntuneesta yhteistyökumppanuudesta tai ties mistä. Ehkä parisuhteessa on kaikki hyvin.
EHKÄ Martina saa vihdoin päätökseen vuosikausia kesken olleet personal trainer-opinnot.
Aha. Vanha kassi on jo mennyt pois muodista ja nyt kinuaa uutta.
Toivottavasti ei, tuo Eskohan vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä!!