Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yrittäjä ei huvikseen irtisano työntekijöitä

Vierailija
26.10.2018 |

Niin hassulta kuin se ikinä kuulostaakaan, yrittäjä on niin ahne ihminen, että pitää kyllä viimeiseen asti kiinni työntekijästä, joka on hyvä ja tuottaa hänelle. Nopeasti yritys ja yrittäjä menisivät konkurssiin, jos yrittäjä alkaisi ihan vain huvin ja urheilun vuoksi irtisanomaan ihmisiä. Loppupeleissä, suurin henkilökohtainen riski irtisanomissuojan heikennyksestä tulisi vain huonoille työntekijöille, joista yleensä kärsii koko työyhteisö.

Miksi siis tätä vastustetaan? En ymmärrä. Jos yrittäjä on niin tyhmä, että laittaa hyvää porukkaa pihalle, niin eiköhän yrityskin ole pian konkurssissa.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti yrittäjässäkin on useita yksilöitä, jotka eivät ajattele rationaalisesti, vaan yrittävät irtisanoa työntekijöitään ilman asiallisia perusteita.

Se on heidän oikeutensa. Mielummin ottaisin kenkää, kuin olisin sellaisen ihmisen alainen. Just sayin'. 

Olen eri, mutta se nimenomaan ei ole heidän oikeutensa enkä tällaista oikeutta haluta heille myöskään antaa. Ja minä olen vaikka minkälaisen sekopään alainen mieluummin kuin jätän asuntolainat maksamatta.

Kyllä halutaan, ja sinä olet osa ongelmaa, kun sinun pitäisi olla osa ratkaisua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla