Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta vakituista poikaystävää sinulla oli ehtinyt olla 20 ikävuoteen mennessä?

Vierailija
26.10.2018 |

Itsellä oli lukioaikana 3 poikaystävää, joiden kanssa heilastelin muutamasta kuukaudesta vuoteen. Ennen lukiota ei ollut ketään.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Jotain säätöjä oli nuorempana mutta eka seurustelusuhde alkoi kun olin 25. Sillä tiellä edelleen viiden vuoden jälkeen.

Vierailija
22/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, joista toisen kanssa olin asunut yhdessä 17-vuotiaasta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 poikaystävä, jonka status muuttui aviomieheksi samoihin aikoihin. On edelleenkin kuvioissa 15+ v. myöhemmin

Vierailija
24/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, ensimmäisen kanssa seurustelin 14-15 v, uudestaan ohimennen 19 v.

Erottuamme muutaman kuukauden sisällä tapasin nykyisen mieheni. :)

Joitain parin päivän-kuukauden säätöjä oli tuossa välissä kaiken kaikkiaan 3-4, en tiedä mikä enää lasketaan.

Vierailija
25/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0. Olen aina ihmetellyt, mistä yläasteella tai lukiossa löytyi poikaystävä.

Yksi omalta luokalta, yksi rinnakkaisluokalta ja yksi kaverin kautta ihan muualta.

Vierailija
26/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Toisen kanssa olin vuoden ja toisen kanssa 4 vuotta. 

Vierailija
27/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen, jota voin oikeasti kutsua poikaystäväksi oli 18-vuotiaana. Hänen kanssaan seurustelin vähän yli vuoden. Pari kuukautta ennen kuin täytin 20 aloin heilastella yhden tyypin kanssa, joten sekin lasketaan vielä tähän. :D

Vierailija
28/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. - Näin jälkeen päin tuntuu hurjalta ajatella, miten eriasemassa sitä oli kavereista heidän kanssa,, jotka olivat valinneet ammattikouluun menon. - Itseäni monen ylioppilaan tavoin oltiin edellisenä keväänä juhlittu kuin suurempiakin sankareita ja Suomen pelastajia kun samaan aikaan oli joukko nuoria ammattikoulusta valmistuneita, joiden odotettiin menevän töihin ja pikkuhiljaa vakiintumaan... Itse kipuili pääsykoestressin parissa...  No yliopistolla ollessani olen kyllä nähnyt, että sujuu se opiskelu poikaystävän ja laps(i)en kanssa, vaikka ikää ei olsi kuin 20, tai ei ainakaan paljoa enempää.    

Vierailija
29/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Kukaan ei ollut musta kiinnostunut. Vanhemmat ja suku tuntuivat odottavan ja luulin että kaikilla muilla on.

Vierailija
30/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Nyt 24 vuotiaana elämäni toinen parisuhde menossa, jos hyvin käy, niin toivottavasti tämä on myös se viimeinen.

Vierailija
31/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. En ole koskaan halunnut poikaystävää. Kun olin 24-vuotias, niin kokeilin seurustelua, kaikki kaverit seurustelivat ja ehtivät silti märehtiä suhdestatustani. En pitänyt kokemuksesta. Sen jälkeen olen pysynyt sinkkuna. Kavereillakin on nykyään muuta tekemistä kuin minun parittamiseni. Onneksi. Miehessähän ei ollut mitään vikaa, on edelleen komea ja mukava. Saamarin hauskakin!

Vierailija
32/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainuttakaan, eikä edes tilapäisiä.

Vierailija
33/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. Alettiin seurustelemaan lukion ekalla ja nyt kolmikymppisinä ollaan oltu naimisissa liki kymmenen vuotta (+ kaksi lasta).

Vierailija
34/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. 17-vuotiaana suutelin ensimmäisen kerran, ihastuin ja takerruin siihen pari vuotta vanhempaan poikaan, mitään muuta ei meidän välillä tapahtunut sen illan jälkeen. Olin kahdenkymmenen kun seurustelin ensimmäisen kerran, en koskaan ollut edes ihastunut siihen mieheen, saati rakastunut, mutta ajattelin ettei hän koskaan jättäis mua. Neljän ja puolen vuoden jälkeen jätin hänet.

Sittemmin olen oppinut arvostamaan itseäni ja elän hyvässä parisuhteessa.

Vierailija
35/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, toisen kanssa ollut yhdessä sieltä asti eli n. 25 v.

Vierailija
36/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hiukan ennen kuin täytin 20 olimme ehtineet joitain kuukausia olla yhdessä.

Vierailija
37/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, jonka kanssa naimisissa 20v. Vikatikki, olis pitänyt ruveta seurustelemaan vasta myöhemmällä iällä, olis ollut enemmän kokemusta kaikesta ja tietää mitä haluaa paremmin. Nyt vain kasvettiin yhteen ja yritin kaikkeni pitää liittoa kasassa. Turhaan menetettyä aikaa. Älkää hätäilkö, kyllä sitä kerkeää myöhemminkin.

Vierailija
38/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1, jonka kanssa naimisissa 20v. Vikatikki, olis pitänyt ruveta seurustelemaan vasta myöhemmällä iällä, olis ollut enemmän kokemusta kaikesta ja tietää mitä haluaa paremmin. Nyt vain kasvettiin yhteen ja yritin kaikkeni pitää liittoa kasassa. Turhaan menetettyä aikaa. Älkää hätäilkö, kyllä sitä kerkeää myöhemminkin.

Sama täällä. Toivottavasti omat lapset eivät ala seurustelemaan vakavasti liian nuorena. Siitä harvoin seuraa mitään hyvää.

Vierailija
39/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, eka kesti noin 2v, samoin toka, jos alle vuoden kestäneet, niin 4.

Vierailija
40/69 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Sen toisen kanssa olen edelleen, yhdessä kohta 26v