Kuinka monta vakituista poikaystävää sinulla oli ehtinyt olla 20 ikävuoteen mennessä?
Itsellä oli lukioaikana 3 poikaystävää, joiden kanssa heilastelin muutamasta kuukaudesta vuoteen. Ennen lukiota ei ollut ketään.
Kommentit (69)
1!
En uskonut, että minun kohdallani olisi edes mahdollista mikään seurustelu tai muu, olin mielestäni ihan ulkona sellaisista asioista. Sitten yhtäkkiä alkoi tapahtua, olin 19v kun kiva poika otti yhteyttä ja alettiin seurustella. Edelleen kolmekymppisinä ollaan yhdessä.
0. Ei ollut vakituisia, eikä väliaikaisia poikaystäviä. Nyt 32-vuotiaana ollut kaksi parin vuoden suhdetta ja lisäksi nykyinen, joka kestänyt kolme vuotta. Olin teininä liian ujo lähestymään ketään, että tuolloin olisi suhteita päässyt syntymään.
O kpl. Ensimmäinen kokemus miehistä oli 21 v ja se johti naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
1, jonka kanssa naimisissa 20v. Vikatikki, olis pitänyt ruveta seurustelemaan vasta myöhemmällä iällä, olis ollut enemmän kokemusta kaikesta ja tietää mitä haluaa paremmin. Nyt vain kasvettiin yhteen ja yritin kaikkeni pitää liittoa kasassa. Turhaan menetettyä aikaa. Älkää hätäilkö, kyllä sitä kerkeää myöhemminkin.
Onnistuit -tai onnistuitte- kyllä kiitettävän hyvin elämään yhdessä parisuhteessa, jos 20 vuotta kestitte ja jaksoitte yhdessä. Älä mitätöi omaa kokemustasi. Moni aloittaa seurustelun huomattavasti vanhempana ja silti parisuhde ei luonnistu ja onnistu aina kahtakaan vuotta. - Ja kun tulee näin vanhaksi kuin itse olen alkaa jo pelkäämään tosissaan elääkö loppulämönsäkin yksin. Tai mihin sitä ketään rinnalleen tarvitseekaan? Kyynistyy, vaikka ei haluaisi suhtautua potenttiaalisesti hyvään parisuhteeseen kyynisesti, että kannattaa jättää toinen ennenkuin itse tulee jätetyksi, koska ehkä kuitenkin jossan on vielä parempi. - Ellei sitten ala kuvitella ja uskoa kaikkien vastakkaisen sukupuolen edustjien olevien kusipäitä tai idiootteja kun ei onnistu tai pysty luomaan ja rakentamaan heistä kenenkään kanssa kiinteään parisuhdetta; kun omassa erinomaisuudessahan ei tietenkään ole mitään vikaa.
Eikö siis viikon - parin juttuja lasketa, vai miksi täällä on niin naurettavia vastauksia? Peruspirkko aloittaa seksielämänsä viimeistään 13 vuotiaana ja kaksikymppisenä poikkiksia ja seksikumppaneita on ollut jo kymmeniä.
0. Yläasteella yksi poika olisi halunnut seurustella, mutta en suostunut, kun en ollut rakastunut.
Yksi. Seurusteltiin viisi vuotta.
Kolme. Ekan kanssa seurustelin kun olin 13 - 15v, toisen kanssa 15 - 19v:na. Kolmannen tapasin 19v:nä ja olen hänen kanssaan edelleen nyt 30v myöhemmin :)
Kolme. Ja tuon kolmannen kanssa olen edelleen (olin 19-vuotias, noh, melkein 20-vuotias, kun aloimme seurustella ja nyt täytän muutaman päivän päästä 41 vuotta).
Nolla. Ensimmäinen vakituinen poikaystävä pari kuukautta 20v-synttäreideni jälkeen, edelleen ollaan yhdessä.
No tavallaan kai yksi, mutta tavattiin vasta just ennen kun täytin 20, mutta oltiin yhdessä neljä vuotta.
4.
Ekan kanssa "seurustelin" n. 3kk, kun olin 15v.
Toisen kanssa aloin seurustella riparilla ja oltiin yhdessä n. 7kk.
Kolmannen kanssa aloin seurustella kun pääsin ysiluokalta ja oltiin yhdessä 2v (ikävuodet 16-18), tälle menetin neitsyyteni myös.
Neljännen kanssa olin myös 2v, ikävuodet 18-20v.
0 ja sama on jatkunut tähän päivään saakka.
Nolla. Mulla alkoi tapahtui vasta parikymppisenä: ensisuudelma, neitsyyden menetys ja eka poikaystävä 21-vuotiaana, kaikki tosin eri henkilöitä. Viimeisen kanssa oltiinkin sitten yhdessä melkein vuosikymmen.
Että enpä voi kuin ihmetellä palstan jonnejen karusellijuttuja, mistä todellisuudesta tullevat...
Yksi. Seurustelin hänen kanssaan ikävuodet 16-19.