Kuinka monta vakituista poikaystävää sinulla oli ehtinyt olla 20 ikävuoteen mennessä?
Itsellä oli lukioaikana 3 poikaystävää, joiden kanssa heilastelin muutamasta kuukaudesta vuoteen. Ennen lukiota ei ollut ketään.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Säätöjä vain.
En taida harrastaa poikaystäviä... olin 21 v tapasin tulevan aviomieheni, jonka kanssa olimme yhdessä 20 vuotta. Eron jälkeen olin pari vuotta sinkkuna, ja kun treffeille sitten menin, niin päädyin lopulta uudelleen naimisiin.
Sama täällä, tosin eka avioliitto kesti vain 10 v.
Voi hyvä lapsi! Eiväthän heivatut poikaystävät ole vakituisia. Mene peiton alle ja vaikka tapa itsesi.
Pyöreä nolla ja kiinnostuskin tällä hetkellä nolla. Ihan tarpeeksi stressiä ja haasteita omassa elämässä. -N21
Toinen oli kaksikymppisenä "meneillään". Ensimmäinen seurustelusuhde 14-16 vuotiaana kesti 1.5 vuotta, tuo toinen alkoi 19-vuotiaana ja kesti muistaakseni vähän toista vuotta, ja kolmas olikin sitten tuleva puolisoni.
Seksiä olin parikymppisenä harrastanut ehkä 15-20 miehen kanssa.
useampi deittikamu, mutta ehkä 3-4 vähän vakavempaa eli "suhde" kesti yli 1kk :D
1 oli lukiossa ja siitä olikin sitten vaikea päästä eroon. Viisi vuotta kestäneen kamalan suhteen jälkeen pääsin kuin pääsinkin lopulta lähtemään, kun mies löysi seuraavan "uhrinsa". Ei olisi antanut minun jättää itseään, ellei olisi tiennyt, että ei jää yksin.
Hyväksikäytetty kirjoitti:
0 poikaystävää tuossa iässä, mutta kokemusta seksuaalisesta kanssakäymisestä oli jo aivan liikaa, kiitos siitä hyväksikäyttäjälleni, joka opetti minulle kaiken "tarpeellisen" seksistä ikävuosinani 7-17..
hyi helve**i, toivottavasti on lukkojen takana loppuelämän ettei vahingossakaan törmää (no tiedän eihän suomessa rikollista muuta kuin hyysätä)
0 poikaystävää tuossa iässä, mutta kokemusta seksuaalisesta kanssakäymisestä oli jo aivan liikaa, kiitos siitä hyväksikäyttäjälleni, joka opetti minulle kaiken "tarpeellisen" seksistä ikävuosinani 7-17..