Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Alkoholi, vihreät kuulat, voisilmä- ja dallaspullat
Fetajuusto, vuohenjuusto, vegaani"juustot", avokado. Valitettavan usein milloin missäkin tarjoiltavat kasvisruokavaihtoehdot sisältävät jotakin näistä kolmesta.
Perinteiset jouluruoat. Ennen meni sentään juustot ja kala, mutta nykyään nekin tökkii.
Mutsispanija kirjoitti:
Sushi ja kaikki juustot
Moi faija!
En pidä yhtään laskiaispullista, joissa on hilloa, vaikka rakastan laskiaispullia, joissa on mantelimassaa ja itse vatkattua kermavaahtoa.
Alkoholi, kahvi, oliivit, lusikkaleivät ja muut vaaleat pikkuleivät, kermavaahto.
Mädit , avokado ,hapankaali , rosolli, fetajuusto, kinkku, marsipaani , marenki, tilliliha, osterit, expressokahvi
”SUSI” savolaisittain. En muutenkaan ole mikään kalaruokien fani.
Avokado, munkit ja viinerit, sushi, isojen ketjujen karmeat hampurilaiset.
Avocadohater-86 kirjoitti:
Fetajuusto, vuohenjuusto, vegaani"juustot", avokado. Valitettavan usein milloin missäkin tarjoiltavat kasvisruokavaihtoehdot sisältävät jotakin näistä kolmesta.
Kerrankin joku joka ymmärtää! En välitä avokadosta yhtään enkä myöskään siedä melkein mitään juustoja, jos eivät ole mietoja. Fetajuusto erityisesti kauheaa.
itsehän olen aikamoinen kulinaristi kyllä, mutta jäätelö ei kauheasta miellytä. joskus harvoin voin jälkiruoaksi ottaa sitruunasorbetin. ja kerran kesässä pehmis. siinä mun jätskit.
Valkosuklaa, äyriäiset, sushi, paistopisteitten pullat, salmiakki, lakritsi,vaahtokarkit, falafelit
Lähes kaikki JUUSTOT.
Suurin osa on täyttä p.....
terv.nimim. "taitaa tulla alapeukkua?"
Kermavaahto, valkosuklaa, vaalea maitosuklaa, suurin osa karkeista, dallaspulla, suomalainen jäätelö, melkein kaikki keksit ja pikkuleivät
Suklaa, ihan missä muodossa tahansa. Suklaa ja minä ei kuuluta samaan lauseeseen. Ällöäkin ällömpää, yök.