Sinkkunaisena on muuten ihanaa olla, mutta mielenterveys ei meinaa kestää tätä
Onko muilla sinkkunaisilla sama kokemus? Mulla on menossa jo viides mielialalääkitys, kun aiemmat lääkkeet eivät ole sopineet.
Kommentit (14)
Ei, Huoris, meillä muilla ei ole samaa kokemusta. Harmi, ettet ole vielä löytänyt itsellesi sopivaa lääkitystä. Tajuaisit, että olet surkea poikatrolli ja häpeäisit syvästi vuosikausien spämmäämistäsi.
Mitä mielensairastusta siinä muka olisi, runkkaa jollet kestä puutetta, tai vaihtoehtoisesti aseksuaalistu
Taidat olla pipipää. Minulla ei ole lääkitystä ja olen sinkku.
Sinkkuus ei aiheuta tuota. Sairautesi johtuu jostakin muusta.
Hyvä yritys, Jarmo.
Sinkkunaiset eivät vajoa mielenterveysongelmiin vain koska eivät saa nauttia pienen haisevan munasi läsnäolosta.
Mun mielenterveys ei kestäisi, jos täällä olis joku asumas mun kans 😄
Minulla 42-vuotiaana neitsytsinkkuvelhona ei ole ainakaan panoista morkkiksia eikä elatuspakkoja
Hae Kreikasta mielen kohennusta kuten toiset sisaret
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielensairastusta siinä muka olisi, runkkaa jollet kestä puutetta, tai vaihtoehtoisesti aseksuaalistu
Onko tuohon aseksuaalistumiseen olemassa jokin nettikurssi vai miten edetään?
Naisen ei koskaan tarvitse olla yksin - ellei sitten välttämättä itse halua. Aina on ollut miehiä jonoksi asti. Edelleenkin, vaikka olen ollut naimisissa 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuohon aseksuaalistumiseen olemassa jokin nettikurssi vai miten edetään? pitää elää siivosti ja tolkusti ryhdisyneenä, olla katselematta kauniita miehiä ja niiden kuvia ynnä valvoa ja trsessata itsensä vihaiseksi. Se estää kiusauksiin oppoutumisen
Patriarkaatti etsii uusia alistettavia. Itsellinen ja voimaantunut nainen on patriarkaatin pahin vihollinen.
Tuo lääkitys saattaa vaikuttaa siihen ettet koe sinkkuutta aina parhaaksi vaihtoehdoksi.
T mielialalääkkeetön sinkku