Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sushi, riisipuuroa ja kalanraatoja. Yäk.
Sushissa ei ole kumpaakaan.
No hänhän kirjoittaa, että ei pidä sushista, ei riisipuurosta, eikä kalanraadoista. En tosin tiennyt, että kalanraadot on jotain yleistä herkkua.
Mies, "voin maistaa", "oli ihan hyvää" tai "en tykännyt".
Nainen, vatvotaan asiaa vuosia.
Oikeasti ne valkosipuli etanat eivät ole tuorreita suomessa ja niitä saa pureskella loputtomasti. Oisterit niellään kokonaisina koska ne maistuvat niin hyvälle? Kaviaari ei ole vain pienä suolaisia palloja, jotka maksavat helvetin paljon?
Vuohenjuusto ja homejuustot.
Tykkään juustoista, voimakkaistakin, mutta nuo ei vaan uppoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Hampurilaiset
-Juustoiset pizzat
-kaikki muut sipsit paitsi raffel
- maitosuklaa ja valkosuklaa
-lakritsi
-salmiakki
-majoneesi
- "herkuttelujuustot"
- nachot
-melkein kaikki karkit.Eli mikä sulle kelpaa, talkkunapuuro ja kupillinen piimää?
Kaikki pizzat joissa on vaan vähän tai ei yhtään juustoa, tumma suklaa, jotkut leivonnaiset,tortillat, ranskalaiset, wingsit, kookossuklaakaurapallot, croissantit, piirakat, kinkkisafka, grilliruoka!!!! Eli kaikki muu paitsi mainitsemani jotain ehkä unohtu ja nyt muistankin
-se kermaviilidippi minkä tahansa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ne valkosipuli etanat eivät ole tuorreita suomessa ja niitä saa pureskella loputtomasti. Oisterit niellään kokonaisina koska ne maistuvat niin hyvälle? Kaviaari ei ole vain pienä suolaisia palloja, jotka maksavat helvetin paljon?
Ei paljoa tartte vatvoa koska oon 100% samaa mieltä sun kanssa 😃 sushi menee samaan sarjaan, mun mielestä. Oon kyllä nainen.
Terveisin n 28
Vierailija kirjoitti:
Paistettu vuohenjuusto on ihanaa! Kaikki muut homejuustot hyi
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä voimakkaat juustot joista pidät, ovat?
Hampurilainen,sipsit,salmiakki,lihavoileipäkakku,irtokarkit,Limsat,kalja,pizza,maito/valkosuklaa,lihapiirakka,pasteijat,majoneesi,tonnikala .
Ruotoiset kalat. Sitten sain maistaa särkeä purkitettuna. Olihan hyvää. Mutta hinta karmea! Kuulemma joistakin kaloista tulee näin säilyttynä erinomaisia. Mutta hinta on aivan liian korkea. Automaatio ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paljoa tartte vatvoa koska oon 100% samaa mieltä sun kanssa 😃 sushi menee samaan sarjaan, mun mielestä. Oon kyllä nainen.
Terveisin n 28
En pidä edes graavikalasta, mutta eräs ystävä teki todella hyvää sushia. Jos joskus on varaa käydä japanissa, aion kokeilla siellä sushia. "Never say never", mutta kaviaari on maailman yliarvostetuin "herkku".
Vierailija kirjoitti:
Ruotoiset kalat. Sitten sain maistaa särkeä purkitettuna. Olihan hyvää. Mutta hinta karmea! Kuulemma joistakin kaloista tulee näin säilyttynä erinomaisia. Mutta hinta on aivan liian korkea. Automaatio ?
Hinta ihmetyttää minuakin. Purkitettua roskakalaa suomesta ja tonnikala toiselta puolen maailmaa on puolta havempaa. Moni kehuu makua ja haukkuu hintaa, automaatio tuskin selittää kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Sipsit ja popparit ei ole makuuni. Enkä tykkää kahvista.Muuten en ole nirso.
Et tykkää suolaisesta tai kahvista ja muuten et ole nirso:D
Pitsa, hampurilaiset, ranskalaiset, kuiva kanafilee, yök, yök, yök, yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsit ja popparit ei ole makuuni. Enkä tykkää kahvista.Muuten en ole nirso.
Et tykkää suolaisesta tai kahvista ja muuten et ole nirso:D
Sipsit ja popparit+kahvi. Näin minä ymmärsin.
Juustonaksut.
Sienet ja hernekeitto, vaikkeivat herkkuja olekaan.