Suositut herkut, joista et tykkää?
Kommentit (1496)
salmiakki maistui lapsena muttei aikuisena
Fazerin Sininen. Minusta se vain ei ole erityisen hyvää suklaata.
Karkit. Eivät ole hyviä, jotain esanssia ja liivatetta, sokeria pääasiassa. Yleensä pahanmakuisia.
Pizza, en voi ymmärtää. Kiva kun saunailloissa, muutoissa ym. porukka tekee ison tilauksen jtn vtn ählämin leipää. Täytyy alkaa ottaa mukaan vaikka hapansilakkaleipiä..
Piparit! Ovat pahoja jo sellaisenaan ja vielä karmeampia homejuuston kanssa,
Vierailija kirjoitti:
Joulutortut!
Mulle niin turha herkku, luumuhillosta en välitä ja sit loppuosa onkin mautonta ja rasvaista lehtitaikinaa. Ugh
Ja kyllä tykkään ihan rasvaisista ruuista paljon :D mut tuo on vaan jotenkin turhia kaloreita mulle
Joo, tuulihatut toinen samanlainen. Oikeestaan kaikki lehtitaikina"herkut". Maistuu pelkästään rasvalle. Siihen sit tomusokeria päälle...
Konvehteja en syö. Järkyttäviä.
Homejuusto, raakakala, sushi.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Boba
ällöttää ne suuhun tulevat limaiset pallurat
Hyyyiii
Sipsit
Ei maistu
Äklö eltaantunu rasva jää kitalakee
Homejuusto
Salmiakki
Alkoholijuomat
Joulutortut ym. lehtitaikinaleivonnaiset. Samoin viinerit ja vastaavat, joissa on lehtitaikinaa ja hilloa.
Marmeladit, makeat ja sokeriset karamellit.
Kaikki alkoholit (moni tykkää niistäkin "herkkuna", esim. likööreistä, minusta maistuvat yksistään pahalta)
Suolaisista herkuista lohi on inhokkini.
Vierailija kirjoitti:
Mokkapalat ei maistu millekään, en ymmärrä niiden suosiota!
Viestisi on jo sangen vanha mutta kyllä niissä on makua runsaasti. Sinä vain itse teet niistä mauttomia.
Oikeastaan kaikki mitkä jämähtää kitalakeen rasvapaakkuna kiinni: suklaa, viinerit, munkit, sipsit. Tykkään kyllä makeasta ja irtokarkit maistuu jos jotain makeaa tekee mieli.
Joulutortut!
Mulle niin turha herkku, luumuhillosta en välitä ja sit loppuosa onkin mautonta ja rasvaista lehtitaikinaa. Ugh
Ja kyllä tykkään ihan rasvaisista ruuista paljon :D mut tuo on vaan jotenkin turhia kaloreita mulle