Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te saatte iloa elämään?

Vierailija
25.10.2018 |

Välillä tuntuu etten itse oikein mistään. Alkoholia kuluu liikaa ja painoa on tullut syömisten myötä liikaa. Syöminen on tietysti kivaa, mutta ne kilot... Kirppareilla kiertelykin on vaan kasannut liikaa roinaa taloon, alkuun luulin senkin ilahduttavan. Lemmikkejä en voi ottaa allergoiden vuoksi.

Kommentit (261)

Vierailija
221/261 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalasta

Perheestä ja ystävistä

Rauhasta

Terveydestä ja terveellisestä ruoasta

Lukemisesta

Elokuvien ja sarjojen katselusta

Liikunnasta

Kasveista

Vierailija
222/261 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasveista ja luonnosta^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/261 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboiminen, puhdas koti, ruoka, elokuvat, musiikki, tehdyt tehtävät...

Vierailija
224/261 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mistään. Raahaudun päivästä toiseen. Joka aamu herään huonosti nukutun yön jälkeen koska kärsin unettomuudesta ja minulla on särkyä joka puolella kehoani ympäri vuorokauden. En tahdo jaksaa suoriutua normaaleista asioista. Työpäivän jaksan, mutta kaikki muu on hirveää. Olen masentunut, kipeä ja väsynyt.

Vierailija
225/261 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olemisesta. Siis kun saan oikeasti olla yksin, en tietenkäön nauti jos joudun olemaan yksin seurassa (siis että kaikki muut juttelee ja jättää mut ulkopuolelle).

Mutta nautin siitä, kun olen yksin kotona, kuuntelen jotain hyvää musiikkia, usein kuuntelen non stoppina jotain samaa kappaletta. Tällä hetkellä soitan youtubesta 10 tunnin pituista Seagulls Stop it now :DD

Sitten on ihanaa vaan lähteä pitkälle lenkille uusiin paikkoihin, kesällä olin ulkomailla töissä. Tutustuin muutamaan työkaveriin, töissä oli mukava jutella mutta vapaa-ajan vietin 100 % yksin, kävin pyöräilemässä kauniissa paikoissa. En muista milloin viimeksi olis ollu yhtä rentouttavaa, vaikka työ oli haastavaa. Ihan niin kuin lomalla olisin ollut, sen verran hyvin sain ladattua energiaa siitä yksin olosta ja ulkoilusta. Voi kun voiskin palata noihin aikoihin takaisin..

Tuntuu tavallaan pahalta/syylliseltä että usein valitsen yksin olon, mutta jatkuva toisten seurassa olo saa mut stressaantuneeksi, hiljaiseksi ja jopa masentuneeksi. En haluais kuitenkaan menettää suhteitani toisiin ihmisiin, mutta aina kaikki ei ymmärrä tarvettani poistua seurasta.

Vierailija
226/261 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanen huomauttaa, että vegaanisuus on turhaa. Olen lähettänyt vegaaneille kuvia tehokanaloista ja ai jumalauta sitä vittuuntumisen määrää. Olen itse sitä mieltä, että marssijärjestys pitää pysyä, esimerkiksi on hyvä, että miehen euro on euro, ja naisen euro on 0,80€. Se on hyvä se!

Vierailija
227/261 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu etten itse oikein mistään. Alkoholia kuluu liikaa ja painoa on tullut syömisten myötä liikaa. Syöminen on tietysti kivaa, mutta ne kilot... Kirppareilla kiertelykin on vaan kasannut liikaa roinaa taloon, alkuun luulin senkin ilahduttavan. Lemmikkejä en voi ottaa allergoiden vuoksi.

piparista, ripsipiirakasta, hunajavaosta, hilloviivasta

Vierailija
228/261 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunominen

kuuma kaakao

lämmin suihku

leipominen lasten kanssa

uuden sisustuksen suunnittelu

kissojen rapsuttelu

tanssiminen

lenkkeily

sähly

ystävien tapaaminen

lempisarjojen katsominen televisiosta

uusi tapailusuhde

läheisyys

keskustelupalstailu

orgasmi

nukkuminen

herkkujen syöminen

Vierailija
229/261 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväunista.

Vierailija
230/261 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsestani.

Vierailija
231/261 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lapsistani

- ajoittain uusista tavoitteista ja itseni haastamisesta (pitää vain tietää omat rajat eikä vaatia liikaa, ettei tuli burnista)

- tällä hetkellä siitä, että sain oman ensimmäisen asunnon vuokrattua eteenpäin ja harkitsen toisen ostoa sijoitusmielessä, kaikki tuntuu niin jännittävältä ja uudelta!

- kirjojen lukemisesta ja uuden oppimisesta

- elokuvien katselusta

- itseni kokonaisvaltaisesta hemmottelusta

Vierailija
232/261 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskosta jumalaan, hyvästä musiikista yms.

Vierailija
233/261 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hävitettyä villikissan pihastamme ja pyydystettyä jäniksen ruoaksi meidän perheelle.

Vierailija
234/261 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa tuo just kirppareilta turhuuden ostelu, syöminen ja vauvapalstan kirjoitukset. Jos se tuo onnea, niin miksi pitäs muuttaa asioita, jotka tekee onnelliseksi. Jatketaan näitä meifän rakksita harrastuksia.

Vierailija
235/261 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman parhaasta aviomiehestä ja Jumalasta!

Vierailija
236/261 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemisesta; kuten joku jo edellä mainitsikin, on ihanaa odottaa iltaa ja talon hiljenemistä, että pääsee lukemaan. Lenkkeilystä; en todellakaan ole mikään urheiluhullu, mutta se tekee niin hyvää niin mielelle kuin kropalle puhaltaa tunti raikkaassa syysilmassa. Nautin myös viinistä, tupakoinnista (olen suorastaan intohimoinen röökaaja), miehestäni, lapsestani ja työstäni. Loppujen lopuksi olen aika onnekas.

Vierailija
237/261 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ja r'nkkaus kun ei tällähetkellä naista ole.

Vierailija
238/261 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeyönä näkyi tähtitaivas!

Rahahuolien painamana kävin ulkona haukkaamassa happea ja pääsin tervehtimään maailmankaikkeutta pitkästä aikaa!

Vierailija
239/261 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi, ovatko kaikki näin ilo-riippuvaisia?

Eikö riitä stoalainen eläminen, voitte saada iloa ja nautintoa asioista, mutta samalla teistä tulee noiden asioiden orjia.  Tärkeintä on tiedostaa, että on niistä riippuvainen, sitten voi pikkuhiljaa alkaa päästä niistä eroon ja löytää rauhaa. Rauha on tärkeämpää kuin ilo.

Suurin osa ihmisistähän pelkää rauhaa ja rauhallisuutta. Pyrkivät sitä karkoittamaan turhalla häsläämisellä ja kuluttamisella yms.

Vierailija
240/261 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.) Kissastani, toki se on valitettavasti sairaana ja eutanasia on todennäköinen. Se on oikeastaan suurin ilonlähteeni, en tiedä miten jaksan kunnolla ilman.

2.) Harrastuksistani saan voimaa vaikka on vaikea mennä niihin, laulan ja tanssin.

3.) Videopeleihin on helppo hukkua ja kokea onnistumisen tunteita, ja niitähän riittää joka makuun

4.) Poikaystävä. Meillä on selkeitä ongelmia ja kireää ilmapiiriä, minkä takia suhde usein myös verottaa henkistä vointia, mutta ne hyvät hetket ovat kyllä kallisarvoisia.

5.) Uni. Tää ehkä kuulostaa vähän tyhmältä, mutta uni virkistää ja rentouttaa. Muuten en elä terveellisesti mutta hyvistä yöunista yritän pitää kiinni. Jos ei mitään muuta niin oli uni kuinka tahansa siitä huonoa, siitä aina herää.