Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt 12 vuotta 2-3 kertaa viikossa analyyttistä psykoterapiaa, haluatko kysyä minulta jotakin?

Vierailija
25.10.2018 |

kysymys otsikossa.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku taitaa olla vähä koukussa

Vierailija
62/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Tuleeko yhtään halvemmaksi kun vetäää lääkkkeitä ja alkoholia sekaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Tuleeko yhtään halvemmaksi kun vetäää lääkkkeitä ja alkoholia sekaisin?

Ei vtttulu mielessä vaan itsekkin alan kasvatttamaan ja hankin noi niin siksi kyseeelen?

Vierailija
64/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Paljon maksaa ennen ja jälkeen Kelan osuuden?

2) Miten aloittaa? Pitääkö talsia terveyskeskukseen ja sieltä ohjaavat?

1) riippuu kuukaudesta, keskimäärin 560-600 e kk, josta kela maksaa takaisin n. 220e eli itselleni jää maksettavaa n. 300-350 /kk. 

2) Itse menin aikanaan diacoriin. 

3 kertaa viikossa yht 12 kertaa kuussa vain kuusi sataa euroa?

Jep, paskapuhetta.

Vierailija
65/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) riippuu kuukaudesta, keskimäärin 560-600 e kk, josta kela maksaa takaisin n. 220e eli itselleni jää maksettavaa n. 300-350 /kk. 

Jep, paskapuhetta.

Jouutuko mäitä itsee makseleemaan? Mut jos eikös luonnnontuottteet ja käymismeneetellmä onn suh edulllinen?

Vierailija
66/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, paskapuhetta.

Jouutuko mäitä itsee makseleemaan? Mut jos eikös luonnnontuottteet ja käymismeneetellmä onn suh edulllinen?

En alaaa maksamaaan jos ei saa fiiliksiiä.

Vierailija
67/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun on aika lopettaa (kai sekin jossain vaiheessa tulee) ahdistuu, ja joutuu hakeutumaan terapiaan uudelleen tämän jälk.

Itse olen käynyt terapiassa noin 1,5 v kahteen eri otteeseen. En liiemmin hyötynyt, koko homma oli itsestään selvyyksien ja jo itse analysoimieni asioiden toistoa. Ratkaisukeskeinen oli.

Vierailija
68/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku toinen on ostanut tolla rahalla luxusmökin hyvällä tontilla ja jakanut ongelmansa ystävien kesken. Haluatko kysyä jotakin?

Toiko luxusmökki sinulle onnea ja elämään sisältöä? Vai olisiko ehkä sittenkin pitänyt panostaa rahat hyvään koulutukseen, jotta voisit tehdä haluamaasi töitä niin, että saat siitä iloa ja voimavaroja itsellesi? Ap

Minulla on hyvä koulutus. Voimavaroja on riittävästi. Ei elämän ole tarkoituskaan olla helppoa. Sain jo pienenä tottua siihen, ettei elämä ole helppoa. Asioiden kaiveleminen on turhaa, ellei satu olemaan naru kaulalla. Miksi pitäisi olla niin kiinnostunut itsestään? Miksei saisi olla hiljainen ja herkkä?Minä saan!

Vierailija
69/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa oot.

Vierailija
70/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo tarkoittaa, että Kela ensin korvannut 50% ja nyt 30%? 

Onko molemmissa tapauksissa kyseessä kuntoutuspsykoterapia, jota myönnetään enintään kolmeksi vuodeksi? Sen jälkeen pitää olla 5 vuotta väliä ennen kuin voi saada uuden. Vai oliko sinulla alkuun nuoren kuntoutuspsykoterapia?

Vierailija
71/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, jolla on psykoterapeuttikoulutus voi tarjota antamastaan psykoterapiasta KELAn sairaanhoitokorvauksen (sama kuin sairasvakuutuksen korvaus / sv-korvaus). Korvaus on yleislääkäri-psykoterapeutin käynnin kohdalla 18€ ja erikoislääkäri-psykoterapeutilla 27€ / käynti.

Kyllä ap:n mainitsemat korvaussummat taitavat pitää paikkansa...

Vierailija
72/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tarkoittaa, että Kela ensin korvannut 50% ja nyt 30%? 

Onko molemmissa tapauksissa kyseessä kuntoutuspsykoterapia, jota myönnetään enintään kolmeksi vuodeksi? Sen jälkeen pitää olla 5 vuotta väliä ennen kuin voi saada uuden. Vai oliko sinulla alkuun nuoren kuntoutuspsykoterapia?

Tarkoittanee, että alkanut kuntoutuspsykoterapiana ja nyt Kela korvaa sairaanhoitokorvauksina (ja matkakorvauksina?) osan kuluista.

Vierailija
73/74 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kiinnostunut psykoanalyysistä. Olen käynyt läpi kognitiivis-analyyttisen terapian, dbt ryhmäterapian ja sitten sellasta määrittelemätöntä terapiaa kaksi kertaa. Missään vaiheessa en ole saanut selville mistä 24/7 paha oli johtuu. Lapsuudenbtraumoja löytyy.

Vierailija
74/74 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kiinnostunut psykoanalyysistä. Olen käynyt läpi kognitiivis-analyyttisen terapian, dbt ryhmäterapian ja sitten sellasta määrittelemätöntä terapiaa kaksi kertaa. Missään vaiheessa en ole saanut selville mistä 24/7 paha oli johtuu. Lapsuudenbtraumoja löytyy.

Ei siellä terapiassa siksi käydä, että selvitellään mistä paha olo johtuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi