Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset tuijottavat avoimesti jalkojani, inhottaa!

Vierailija
25.10.2018 |

Tiedän sen johtuvan siitä, että olen laihtunut aika paljon. Tuntuu silti epämukavalta kulkea kaupungilla kuin mikäkin sirkuseläin... Sentään ei ole kesä ja shortsisää!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sun ongelma ei ole sun jalat, vaan alhainen itsetunto.

Kun korjaat itsetuntosi niin huomaat ettei muut oikeasti katsele sun jalkoja. Ja vaikka katsoisivatkin, niin mitä väliä.

Ap: n ongelma on anorexia.

Ei ole. Syön säännöllisesti ja riittävästi. Ap

Varmasti. Kerrohan mitä syöt päivän mittaan.

Vierailija
22/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun korjaat itsetuntosi niin huomaat ettei muut oikeasti katsele sun jalkoja. Ja vaikka katsoisivatkin, niin mitä väliä.

Minäkin syön riittävästi, olen saman pituinen mutta painan yli 20 kg enemmän kuin sinä. Sä painat yhtäpaljon kuin lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean laiha olet ja varmaan jalkasi ovat aika tikut. Miksi niitä kukaan muuten tuijottaisi kuin säälistä?

Vierailija
24/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet jalat ovat Suomessa harvinaiset ja eksoottiset. Suomessahan useimmilla hoikillakin on aika jämerät jalat. Nyt tiedät, miltä tuntuu olla hieman eri värinen iholtaan tms. (siis sen tuijottelun ym. osalta).

Vierailija
25/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäkokoinen sä olet?

167/44-45kg riippuen siitä, milloin käyn vaa'alla. Ap

Sun pitäisi painaa ainakin 50 kg, jolloin olisit enää lievästi alipainoinen.

Nyt olet merkittävästi alipainoinen, mistä ihmisten huolestuneet katseet johtuvat.

He pelkäävät puolestasi.

Vierailija
26/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itsekin hoikka (normaalipainon alarajoilla) ja varsinkin pohkeet on ihan olemattomat. Silti katsoin, kun vastaan tuli anorektisen laiha ihminen. "Järkytyin".

Vierailija
27/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamiaiseksi aina puuroa (joko veteen tai vegaaniseen maitoon tehtynä riippuen siitä, onko sitä jäljellä) marjoilla ja leseillä.

Päivälliseksi tänään bataatti/sieni/kasvis/tofu "muhennosta" :D

Iltapala on yleensä ruisleipää salsalla ja yrteillä.

Välipalaa en syö joka päivä mutta jos syön, niin se on pieni salmiakkipussi (100-150g) tai sitten ihan vaan popcornia.

Ruokajuomana aina vesi. Päivässä menee 2-3 kuppia kahvia. Perjantaisin ostan pepsi maxia. Tästä "perjantaipullosta" pyrin tosin eroon :D Ap

Vierailija
28/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaisit itsekin.

Vierailija
29/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamiaiseksi aina puuroa (joko veteen tai vegaaniseen maitoon tehtynä riippuen siitä, onko sitä jäljellä) marjoilla ja leseillä.

Päivälliseksi tänään bataatti/sieni/kasvis/tofu "muhennosta" :D

Iltapala on yleensä ruisleipää salsalla ja yrteillä.

Välipalaa en syö joka päivä mutta jos syön, niin se on pieni salmiakkipussi (100-150g) tai sitten ihan vaan popcornia.

Ruokajuomana aina vesi. Päivässä menee 2-3 kuppia kahvia. Perjantaisin ostan pepsi maxia. Tästä "perjantaipullosta" pyrin tosin eroon :D Ap

No siinähän tuo tuli syy alipainoosi. Ei todellakaan riittävästi ravintoa.

Vierailija
30/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei välttämättä ole anoreksia, mutta jokin syömishäiriö kylläkin ja tulevaisuudessa tuo nälkiinnyttäminen kyllä kostautuu. Ap, tiedän mistä puhun.

T. Ennen BMI 14, nykyään BMI 38.

Vierailija
31/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ei välttämättä ole anoreksia, mutta jokin syömishäiriö kylläkin ja tulevaisuudessa tuo nälkiinnyttäminen kyllä kostautuu. Ap, tiedän mistä puhun.

Ei ole syömishäiriötä, enkä jaksa tätä täällä vakuutella. Vaikka ruokavalioni on pääsääntöisesti vegaaninen ja terveellinen, niin on satunnaisia päiviä, jolloin syön päivälliseksi muutaman palan pitsaa tai muuta vastaavaa ystävien kanssa eikä elämäni kaadu siihen :D. Tavoite ei ole laihtua tästä enempää ja olenkin ollut tässä painossa melkein vuoden päivät. Ap

Vierailija
32/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolet kasvoista syntymämerkkiä, yritettiin lapsena poistaa mutta ei vaalentunut. Tuliluomi siis, puoli naamaa punaisena. Ihmisten kyylämiseen ei koskaan kyllästy! Eikä kommentteihin 😊 "äiti, mikä ton naamaa vaivaa?!" "Huih!! En tiedä, ompas raju naama! Älä tuijota tätiä". Ja jatkavat tölläämistään! 😂

Ihmiset ❤

Vierailija
33/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on puolet kasvoista syntymämerkkiä, yritettiin lapsena poistaa mutta ei vaalentunut. Tuliluomi siis, puoli naamaa punaisena. Ihmisten kyylämiseen ei koskaan kyllästy! Eikä kommentteihin 😊 "äiti, mikä ton naamaa vaivaa?!" "Huih!! En tiedä, ompas raju naama! Älä tuijota tätiä". Ja jatkavat tölläämistään! 😂

Ihmiset ❤

Tunnetaankohan toisemme? Sun seurassa kyllä huomio on taattu.. Vai mitä V?

Vierailija
34/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn ruokavaliosta puuttui lounas kokonaan. Ja välipalaakin normaalipainoinen ihminen syö tavallisesti useammin kuin kerran.  Itsenkin tulee joskus väkisinkin katsottua perään jos todella alipainoin tyyppi kävelee ohitse, on se niin kamalaa katsoa. Miettii vaan että kuka tuota voisi auttaa ja voiko olla todellista. Usein tosiaan vielä käyttävät tosi pillifarkkuja ym niin että se sairaalloinen laihuus korostuu. Kamala sairaus.

Vierailija
35/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois se olla sairaus vaikka pitsaa söisikin. Ei ole tervettä olla noin alipainoinenkaan. Mars johonkin taerveysneuvojalle kysymään miten sen painon saisi nousuun jos ei itse osaa rakentaa ravitsevaa ruokavaliota.

Vierailija
36/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole syömishäiriötä, enkä jaksa tätä täällä vakuutella. Vaikka ruokavalioni on pääsääntöisesti vegaaninen ja terveellinen, niin on satunnaisia päiviä, jolloin syön päivälliseksi muutaman palan pitsaa tai muuta vastaavaa ystävien kanssa eikä elämäni kaadu siihen :D. Tavoite ei ole laihtua tästä enempää ja olenkin ollut tässä painossa melkein vuoden päivät. Ap

Olet merkittävästi alipainoinen.

5 kiloa painavampana olet edelleen lievästi alipainoinen.

Siitä on vielä matkaa normaalipainon alarajaan.

Turha koittaa selitellä, että olisit loistavassa kunnossa.

Vierailija
37/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkojen pitää olla vähintään nurinperin persiissä kiinni, että niitä kukaan tuijottais.

Kyllä mä ainakin tuijotan jos nään tikkujalat. Se on oikeestaan ainoa hoikkuuden piirre, johon kiinnitän huomiota. Johtuneeko sitten siitä että ovat täällä pohjoisessa harvinaisempia? Siis sellainen ruumiinrakenne, joka sallii narun ohuet jalat. Itse esim oon ollu alle 50 kg (170cm) ja näytin yläkropasta luurangolta, mutta reidet oli silloinkin leveät ja pohkeet paksut.

Ulkomailla tulee paljon enemmän  näitä käytännössä jo rumilta näyttäviä sääriä. Anteeksi vaan. Mutta omaan silmääni näyttää pahalle, jotenkin saa ihmisen näyttämään heikolta ja ihmettelen miten nuo tikut jaksaa kantaa muuta kroppaa.

Mutta siis itse asiaan, niin en usko että ap kuvittelee tuijotuksia. Kyllä varmasti muutkin kuin minä jää niitä katselemaan. Ja voihan ne APn jalat näyttää hyvältäkin, ei kaikki välttämättä kauhistele. Itse kyllä siis tykkään hoikista vartaloista, kunhan ei tosissaan näytä sairaalta.

Vierailija
38/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas kusimato olet

Vierailija
39/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkojen pitää olla vähintään nurinperin persiissä kiinni, että niitä kukaan tuijottais.

Kyllä mä ainakin tuijotan jos nään tikkujalat. Se on oikeestaan ainoa hoikkuuden piirre, johon kiinnitän huomiota. Johtuneeko sitten siitä että ovat täällä pohjoisessa harvinaisempia? Siis sellainen ruumiinrakenne, joka sallii narun ohuet jalat. Itse esim oon ollu alle 50 kg (170cm) ja näytin yläkropasta luurangolta, mutta reidet oli silloinkin leveät ja pohkeet paksut.

Ulkomailla tulee paljon enemmän  näitä käytännössä jo rumilta näyttäviä sääriä. Anteeksi vaan. Mutta omaan silmääni näyttää pahalle, jotenkin saa ihmisen näyttämään heikolta ja ihmettelen miten nuo tikut jaksaa kantaa muuta kroppaa.

Mutta siis itse asiaan, niin en usko että ap kuvittelee tuijotuksia. Kyllä varmasti muutkin kuin minä jää niitä katselemaan. Ja voihan ne APn jalat näyttää hyvältäkin, ei kaikki välttämättä kauhistele. Itse kyllä siis tykkään hoikista vartaloista, kunhan ei tosissaan näytä sairaalta.

Ihailen tikkujalkoja.

T. Superhoikkanakin jämeräjalkainen

Vierailija
40/41 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen tikkujalkoja.

T. Superhoikkanakin jämeräjalkainen

Mä myös siis tykkään sopivalla tavalla tikkujaloista, siis sellaisista, joista puuttuu paksumpi osuus pohkeesta. Mutta jos jalat näyttää riutuneen syöpäpotilaan jaloilta, niin se sitten ei enää ole mielestäni kaunista. Mutta mielestäni suomalaisilla tyypillisesti ei tuollaisia tikkujalkoja ole, paitsi teineillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän