Nostaako kukaan teistä miehensä housuja nilkoista näinä aamuina
Tarkistaakseen onko pitkät kalsarit vai ei?
Ja onko okei että mies läppäisee (aika kovaa) kädelle "lopeta, äiti!"...
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on aikuinen ihminen ja osaa pukeutua kelin mukaan. Minun ei taritse huolehtiä hänen pukeutumisestaan tai hänen minun. Mieheni huolehtii aamulla lapsimme pukeutumisesta, kun vie heidät hoitoon.
Miks et ite huolehi lastesi pukeutumisesta??
Aivan yhtälailla minun lapseni ovat myös mieheni lapsia. Mieheni huolehtii aamulla lapsien herätykset, aamupalat, pakkaa tavarat ja huolehtii heille kelin mukaisen vaatetuksen. Minä puolestaan haen lapset päivähoidosta. Meillä ollaan tasavertaisia vanhempia, jotka huolehtivat lapsista yhtä paljon.
Kenelle tää voi olla ongelma? :D
Miten voit muka luottaa et mies osaa pukee ne lapset?? lähettää jossain -20 astee pakkases ne sukkahousuilla ja antaa aamupalaks jotai keksiä?? en mä ainakaan haluis et mun lapset menis dorkan näkösinä päikkyy ku mies ei osaa pukee. taijat olla vaan laiska siiderivalas äiti joka ei jaksa huolehtia lapsistaa
?? Mitä :D Mieheni ei ole tyhmä. Olen pahoillani, jos sinun miehesi on.
Eihän tuolla mitään miestä ole, lapsihan siinä provoaa. Kyseessä on 13-vuotias pikkuinen, jota äiti ei herättänyt aamulla, joten lapsukainen viettää päivän lintsaten koulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on aikuinen ihminen ja osaa pukeutua kelin mukaan. Minun ei taritse huolehtiä hänen pukeutumisestaan tai hänen minun. Mieheni huolehtii aamulla lapsimme pukeutumisesta, kun vie heidät hoitoon.
Aivan yhtälailla minun lapseni ovat myös mieheni lapsia. Mieheni huolehtii aamulla lapsien herätykset, aamupalat, pakkaa tavarat ja huolehtii heille kelin mukaisen vaatetuksen. Minä puolestaan haen lapset päivähoidosta. Meillä ollaan tasavertaisia vanhempia, jotka huolehtivat lapsista yhtä paljon.
Miten voit muka luottaa et mies osaa pukee ne lapset?? lähettää jossain -20 astee pakkases ne sukkahousuilla ja antaa aamupalaks jotai keksiä?? en mä ainakaan haluis et mun lapset menis dorkan näkösinä päikkyy ku mies ei osaa pukee. taijat olla vaan laiska siiderivalas äiti joka ei jaksa huolehtia lapsistaa
Äitien tehtävä on huolehtia lapsistaan!! siksi me synnytämme ja imetämme ei miehet!!!
Miksi sitten tuot lapsesi koko päiväksi meidän huolehdittavaksi päiväkotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitien tehtävä on huolehtia lapsistaan!! siksi me synnytämme ja imetämme ei miehet!!!
Miksi sitten tuot lapsesi koko päiväksi meidän huolehdittavaksi päiväkotiin?
Mun pitää käyvä töissä että voin elättää lapseni ja huolehtia heistä!? mieluiten mä oisi kotona lapsie kaa kokoajan mut pitää sitä rahaaki saada et voin ostaa lapsille mitä ne tarvii ja haluaa
Teillä ei ilmeisesti olekaan miestä joka palelee aina ensilumilla, ja on "flunssassa" sitten viikonloppuna (jota lääkitään jostakin syystä viinalla).
Mun mies on näinä päivinä työmatkalla ulkomailla. Tosin muutenkaan en nostele hänen housunpunttejaan tarkastaakseni, onko hänellä pitkät kalsarit vai ei.
Itse kyllä vähän harmittelin, etten toissapäivänä kaupassa käydessäni muistanut ostaa itselleni pitkiä kalsareita. Olen mökillä ja pitkät kalsarit ovat kotona kahden tunnin matkan päässä. No eiköhän tässä vielä pärjätä. Puuta hellaan niin mökki lämpiää.