Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksatteko ehkäisyn yhdessä?

Vierailija
24.10.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005875674.html

Meillä maksetaan minun käyttämät minipillerit 50/50. Mies tätä itse ehdotti ja onhan tämä ehkäisy molempien "käyttämä".

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka saa useammin orgasmin.

Vierailija
22/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ToniToni kirjoitti:

En todellakaan maksa. Jos nainen haluaa ehkäistä niin saa hoitaa itse kustannukset.

Sinä et halua käyttää ehkäisyä?

En ikimaailmassa. Yli 20 vuotta hartain toiveeni on ollut lapsi. Jos nainen ei halua sitä minulle antaa, on hänellä siihen täysi oikeus, kyseessä on kuitenkin tosi iso asia. Mutta rahallisesti en osallistu sydämeni irtirepimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutoin kyllä, mutta jos e-pillerit on määrätty esim akneen tai kuukautisiin niin sitten naisen vastuulla. Jokainen maksakoon lääkkeensä itse.

Käytätkö sinä sitten kondomia? Jos niitä pillereitä käytetään myös vain ainoana ehkäisynä sinulla on myös velvollisuus niitä maksaa.

Eli naisen on ok maksattaa ihonhoitonsa valtion lisäksi miehellään?

Opettele lukemaan. JOS NIITÄ PILLEREITÄ KÄYTETÄÄN MYÖS AINOANA EHKÄISYNÄ MIEHELLÄ ON MYÖS VELVOLLISUUS NIITÄ MAKSAA. Eri asia on jos mies ostaa kumit ja nainen pillerit ja molemmilla mennään.

Entä jos mies ei halua että nainen käyttäisi pillereitä sivuvaikutusten takia? Onko silloinkin pakko maksaa?

Vierailija
24/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan. Ei oo käynyt mielen vieressäkään, että miehen niistä mun syömistä lääkkeistä pitäisi maksaa koko tämän 9 vuoden aikana, kun oon niitä käyttänyt. Minä ne otan, joten mun kuuluu ne myös maksaa, koska ne on mun reseptilääkkeitä.

Ei maksella toistemme lääkkeitä tai lääkäreitä muutenkaan. Viime vuonna mulla meni sairauden vuoksi lääkkeisiin ja lääkäri/sairaalakuluihin ja fysioterapiaan hirveästi ylimääräistä rahaa ja jouduin tinkimään ruuastanikin (eli mulla ei ollut varaa syödä lounasta vaan sinnittelin töissä jollakin kotoa otetulla omenalla), mutta en tunnustanut miehelle, koska hän olis melko varmasti ne laskut halunnut maksaa tai käynyt enemmän kaupassa, jos olis tiennyt laskujen todelliset summat. En halunnut jäädä kiitollisuudenvelkaan, joten en kehdannut sanoa, että multa on rahat ihan lopussa.

Vierailija
25/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta erektiolääkkeet poikkis maksas itse.

Erika hei, tuo on kyllä söpöä miten puhut rakkaastasi "poikkis" kun vuosirenkaita on kuitenkin jo melko paljon :) rakkaus on kyllä erikoista eikä katso ikää vaikka tämän palstan IKIS onkin toista mieltä siitä.

Vierailija
26/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytin aikaisemmissa parisuhteissa kuukausittain ostettavaa ehkäisyä, ne maksettiin puokkiin tai sillä ajatuksella että mies hoitaa jotain muita menoja, koska yhteiseen tarkoitukseenhan ne olivat. Nykyisessä suhteessa hankin ehkäisykapselin jonka maksoin itse vaikka olikin sen reilusti yli satasen, oli kai parempi rahatilanne. Nyt ei tarvitse miettiä ehkäisykuluja kolmeen vuoteen.

Vierailija
27/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettiin joo, tosin hukkaan meni nekin rahat... :D <3

Vierailija
28/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ketjun vastaajien miesten pitää maksaa naisten tampoonitkin, koska onhan se reikä yhteiskäytössä kuitenkin....

Vierailija
29/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio myrkyttää itseäni pillereillä. Mies ei halua käyttää kortsua. Harrastamme sängyn puolella kaikkea muuta, paitsi yhdyntää, tehokasta ehkäisyä. Ja ilmaista.

Vierailija
30/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa miksi joku alapeukuttaa, jos parisuhteessa naisen käyttämä ehkäisy maksetaan puokkiin? Jos ollaan yhdessä päätetty et vain pillereillä mennään niin silloin maksetaan myös puoliksi. Ei miehellä oo mitään vapautusta ehkäisyn maksusta vaikka nainen vain sitä käyttää.

Minä melkein ajattelisin, että jos nainen joutuu myrkyttämään itseään pillereillä tai kärsimään kierukan mahd. aiheuttamista kivuista niin miehen pitäisi melkein kohtuuden nimessä kustantaa koko lysti ja jopa korvauksia kivusta ja kärsimyksestä. On oikeastaan naisilta todella jaloa tulla puoliväliin vastaan, miksi alapeukut? Vai eikö mies haluakaan ehkäistä raskautta, silloinhan tuon ymmärtää, ettei halua osallistua. Yksi vaihtoehto on myös, että alapeukuttaja on melkoisen köyhä. Tai kolmas, että on niin epäkypsä, että ehkäisystä puhuminen punastuttaa, onko silloin kypsä aktiinkaan?

Vierailija
31/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan itse n. 5e enemmän, koska hyödyn pillereistä enemmän. Ei runsaita menkkoja yli 4 vuoteen :)

Vierailija
32/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ketjun vastaajien miesten pitää maksaa naisten tampoonitkin, koska onhan se reikä yhteiskäytössä kuitenkin....

Onneksi sulla ei ole ehkäisyhuolia :D säästyy pitkä penni

Vierailija
33/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutoin kyllä, mutta jos e-pillerit on määrätty esim akneen tai kuukautisiin niin sitten naisen vastuulla. Jokainen maksakoon lääkkeensä itse.

Käytätkö sinä sitten kondomia? Jos niitä pillereitä käytetään myös vain ainoana ehkäisynä sinulla on myös velvollisuus niitä maksaa.

Eli naisen on ok maksattaa ihonhoitonsa valtion lisäksi miehellään?

Opettele lukemaan. JOS NIITÄ PILLEREITÄ KÄYTETÄÄN MYÖS AINOANA EHKÄISYNÄ MIEHELLÄ ON MYÖS VELVOLLISUUS NIITÄ MAKSAA. Eri asia on jos mies ostaa kumit ja nainen pillerit ja molemmilla mennään.

Entä jos mies ei halua että nainen käyttäisi pillereitä sivuvaikutusten takia? Onko silloinkin pakko maksaa?

Sittenhän mies käyttää kortsuja ja osallistuu niiden kustantamiseen. Ovat vain monien mielestä vaivalloisempia ja epäluotettavampia kuin hormonaaliset menetelmät - se 99% ehkäisyprosentti kun pätee vain, jos kortsu ei repeä tai lähde paikoiltaan, ja sitä on ikävää varoa joka aktikerralla.

Vierailija
34/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielen. Kumpikaan ei maksa.

Vierailija
35/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on käytössä ilmainen ehkäisy.

Jos meni ohi, niin tämä tarkoitti seksitöntä liittoa.

Vierailija
36/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin minipillerit muttei tarvitse enään. Onneksi. Ei tarvita mitään enään vasektomian ansiosta.

Vierailija
37/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yksikään nainen koskaan osallistunut kondomien hintoihin, vaan aina olen ne itse kustantanut.

Vierailija
38/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan itse. Mutta syönkin pillereitä kuukautiskipuihin. Muuten joudun saikuttamaan kolme ekaa päivää. Kierto kahdeksan päivää. Paljon tuskaa. Olen sen verran masentunut että yksikään mies ei minuun koske. Ei ainakaan ilman vaatteita. Ehkä tulevaisuudessa voin jakaa ehkäisykuluni.

Vierailija
39/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksettiin joo, tosin hukkaan meni nekin rahat... :D <3

No ohho taas av:ssa :D

"meille tulee vauva <3"

-> vihaan!!!!! -> alapeukku >:(

jeeeesus

Vierailija
40/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan itse. Mutta syönkin pillereitä kuukautiskipuihin. Muuten joudun saikuttamaan kolme ekaa päivää. Kierto kahdeksan päivää. Paljon tuskaa. Olen sen verran masentunut että yksikään mies ei minuun koske. Ei ainakaan ilman vaatteita. Ehkä tulevaisuudessa voin jakaa ehkäisykuluni.

*KESTO, en kärsi kuukautista kahdeksan päivän välein, herramunjee!