Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksatteko ehkäisyn yhdessä?

Vierailija
24.10.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005875674.html

Meillä maksetaan minun käyttämät minipillerit 50/50. Mies tätä itse ehdotti ja onhan tämä ehkäisy molempien "käyttämä".

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vuorotellen käydään hakemassa apteekista. Ihan reilua.

Vierailija
2/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin heteromies, pitäisin huolen siitä että käyttäisin aina itse ostamiani kondomeita myös parisuhteessa, koska naiset ovat käärmeitä ja pettäjiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä ilmainen ehkäisy.

Vierailija
4/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin kyllä, mutta jos e-pillerit on määrätty esim akneen tai kuukautisiin niin sitten naisen vastuulla. Jokainen maksakoon lääkkeensä itse.

Vierailija
5/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa miksi joku alapeukuttaa, jos parisuhteessa naisen käyttämä ehkäisy maksetaan puokkiin? Jos ollaan yhdessä päätetty et vain pillereillä mennään niin silloin maksetaan myös puoliksi. Ei miehellä oo mitään vapautusta ehkäisyn maksusta vaikka nainen vain sitä käyttää.

Vierailija
6/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutoin kyllä, mutta jos e-pillerit on määrätty esim akneen tai kuukautisiin niin sitten naisen vastuulla. Jokainen maksakoon lääkkeensä itse.

Käytätkö sinä sitten kondomia? Jos niitä pillereitä käytetään myös vain ainoana ehkäisynä sinulla on myös velvollisuus niitä maksaa.

Vierailija
7/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan heti maksamaan puolet pillereistä, jos vaimo alkaa maksaa puolet muista laskuista. Tai maksan vaikka pillerit kokonaan, jon vaimo maksaa muut.

Vierailija
8/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan maksa. Jos nainen haluaa ehkäistä niin saa hoitaa itse kustannukset.

Vierailija
9/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi maksaa sterilisaatiosta aiheutuvat sairaalakulut.Oliskohan jotan 120€ ollut.

Monta vuotta sitä ennen tilasin kortsut netistä ja ihan omasta tahdosta maksoin.

Nytpä ei oo enää sitäkään kulu-erää :)

Vierailija
10/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellutkaan, että ehdottaisin miehelleni osallistumista pillereideni maksuun :D Tosin, alunperin ne määrättiin kuukautisten hoitoon, joten olen ajatellut niitä enemmän tai vähemmän lääkkeinä, pelkän ehkäisyvälineen sijaan.

Voisihan sitä toki ehdottaa - mutta toisaalta, mies on ostanut enemmän kondomeja, joten aika tasan menee kai!

Vierailija
11/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilleripakkaus maksaa jonkun kympin kuussa, kortsut ehkä saman. Oletteko ihan teinejä, että pikkusummat ovat merkittäviä? Omalla kohdalla kortsut osti ja maksoi mies ja kun suhde vakiintui ja hain pillerit, maksoin ne. Lapsen kustannukset maksaa molemmat.

Vierailija
12/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat maksavat omansa. Ei kannata ottaa riskiä.

Vierailija
13/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ToniToni kirjoitti:

En todellakaan maksa. Jos nainen haluaa ehkäistä niin saa hoitaa itse kustannukset.

Sinä et halua käyttää ehkäisyä?

Vierailija
14/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö sinä sitten kondomia? Jos niitä pillereitä käytetään myös vain ainoana ehkäisynä sinulla on myös velvollisuus niitä maksaa.

Eli naisen on ok maksattaa ihonhoitonsa valtion lisäksi miehellään?

Vierailija
15/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta erektiolääkkeet poikkis maksas itse.

Vierailija
16/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilleripakkaus maksaa jonkun kympin kuussa, kortsut ehkä saman. Oletteko ihan teinejä, että pikkusummat ovat merkittäviä? Omalla kohdalla kortsut osti ja maksoi mies ja kun suhde vakiintui ja hain pillerit, maksoin ne. Lapsen kustannukset maksaa molemmat.

Niin sinä maksat teidän molempien puolesta ehkäisyn. Meillä maksetaan yhteinen ehkäisy yhdessä kuten muutkin yhteiset menot. Näin parisuhde toimii.

Vierailija
17/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen itse maksanut, ei ole käynyt mielessä edes pyytää toista maksamaan.

Vierailija
18/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisen on ok maksattaa ihonhoitonsa valtion lisäksi miehellään?

Opettele lukemaan. JOS NIITÄ PILLEREITÄ KÄYTETÄÄN MYÖS AINOANA EHKÄISYNÄ MIEHELLÄ ON MYÖS VELVOLLISUUS NIITÄ MAKSAA. Eri asia on jos mies ostaa kumit ja nainen pillerit ja molemmilla mennään.

Vierailija
19/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun käytettiin kortsuja, niin se osti kumpi muisti. Nyt on syön pillereitä, niin minä maksan. Ihan vain sen vuoksi että minulle ne on määrätty, itsehän ne syön ja tiedän koska ne on loppu. Mielestäni tätä asiaa paisutellaan liikaa. Mitä väliä sillä on kumpi maksaa. Voihan ne kulut toki jakaa diplomaattisesti tasan jos niin on tapana tehdä muidenkin asioiden kanssa, mutta pois se meistä. 

Vierailija
20/41 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteiset rahat.