Kokeilin kuukauden ajan dr Nowin 1200 kcal dieettiä ja laihduin 1,5 kiloa
Missä vika? Kirjasin kaiken tunnollisesti Lifesum-appiin ja sain päivässä max 50 grammaa hiilihydraatteja.
En napostellut ennen kuuriakaan ja vettä join tunnollisesti annetut määrät sekä liikuin niin, että PPP eli pitää pystyä puhumaan toteutui.
Olen laihduttanut 11-vuotiaasta lähtien.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Up
onko kellään listaa tuosta tohtori NOWN ruokavaliosta? Mua kiinnostais kokeilla kyseistä diettiä, muttei ole varaa tilata nown kirjoittamaa kirjaa? TOimiikohan dieetti kaikilla? Mitä siinä saa syödä ja mitä ei?
tuttu tarina kirjoitti:
onko kellään listaa tuosta tohtori NOWN ruokavaliosta? Mua kiinnostais kokeilla kyseistä diettiä, muttei ole varaa tilata nown kirjoittamaa kirjaa? TOimiikohan dieetti kaikilla? Mitä siinä saa syödä ja mitä ei?
Linkki on viidennen viestin alussa.
moikka, auttoiko se dieetti? Mitä siinä saa syödä? Yritettiin tilata tohtori nown kirja, muttei onnistinut ja kindleen ei ole varaa.
Harmi, että tälläkin palstalla ns. normaalivartaloiset leikkivät viisasta ja vähättelevät niiden kommentteja, joilla on painonsa kanssa ongelmia.
Oon katsonut sitä sarjaa lähinnä siksi, että on hienoa nähdä onnistumistarinoita. On vaan yksi aika olennainen juttu, joka saa liian vähän huomiota ja siksi tekee ainakin itseni surulliseksi: näillä ihmisillä on syömishäiriö. Ahmimishäiriö on yksi sellaisista. Välillä saavat jotain terapiaa, mutta eipä pieni pätkä sellaiseen välttämättä auta. Jossain alkuteksteissä kerrotaan, kuinka porukasta onnistuu lopulta vain noin 5 prosenttia.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005875572.html