Havahduin yhtäkkiä siihen, että melkein kaikilla on sellainen semi-michelintakki, miksi?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Eli? Linkki? :D
Kuin michelinukko, mutta ohuempi.
Ei mulla ole. En tykkää ylimääräisistä Michelinin renkaista.
Ihanan lämmin ja kevyt. Siksi mulla on semmoinen.
https://www.stockmann.com/product/kevytuntuvatakki/1440468866
Kevytuntuvatakki vai?
En tykkää yhtään noista mutta ei ole multa pois, jos joku tykkää.
Ne on kivoja. Kevyitä mutta lämpimiä.
Se nyt vain on muotia tällä hetkellä ja joka kauppojen rekit notkuu ainoastaan niitä. Jos jotain muuta haluat, niin ne on sitten jo liian paksuja näille keleille. Koita kestää, tai osta sinäkin sitä mikä on helposti saatavilla, ja suht edullista.
Mulla on ihan full-michelintakki.
Kovalla pakkasella hymyilyttää, kun huonosti pukeutuneet tärisyttää hampaita.
No siis noitahan näkee miltei joka toisen päällä. Mutta eipä haittaa, melkein ostin itsekin sellaisen, mutta en sitten kuitenkaan.
https://i.pinimg.com/236x/f3/0d/bc/f30dbc5bd8c9c9ff4c482b6f9d1753e8.jpg
Ap tarkoittaa varmaan tällaista? Hyi että noi on rumia!
Nehän on nykyajan tuulitakkeja, siksi kaikki haluaa sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan full-michelintakki.
Kovalla pakkasella hymyilyttää, kun huonosti pukeutuneet tärisyttää hampaita.
Laadukas villakangastakki on sekä lämmin että tyylikäs.
Mutta laadukas villakangastakki ei tykkää sateesta ja siksi hupullinen kevyt toppatakki vie voiton.
PLS kirjoitti:
Mutta laadukas villakangastakki ei tykkää sateesta ja siksi hupullinen kevyt toppatakki vie voiton.
Sateenvarjo aina mukaan jos meinaa ropista! En muutenkaan tykkää kastua, jos tyylikkyyttä hakee niin märät hiukset ei passaa.
Koska se on käyttöominaisuuksiltaan ehdottomasti paras välikausitakki. Ja voit tarpeen mukaan rutata sen vaikka kassiisi pieneksi mytyksi ja se palautuu taas takiksi ongelmitta. Se ei ole koskaan liian kuuma mutta et myöskään palele siinä.
Vain pieni osa tästä nykypäivän eirooppalaismuodista on ns. kevytuntuvatakkia, suurin osa on vanutäytteisiä.
Laadukkaat villakangastakit on täysin mahdottomia kaikkeen muuhun paitsi hevosvaunuihin astumiseen ja sieltä poistumiseen.
Ne hengittää nimittäin yhtä hyvin kuin muovipussi. Sopii seisoskeluun mutta ei juuri muuhun.
No ootpas sä myöhässä, niitähän on ollut jo pari vuotta kaikilla.
Pidin kamalan rumina ja tylsinä, itse alistuin nyt ja ostin sellaisen. On kyllä kätevä näille epämääräisille keleille.
Niitä on paljon siksi koska me asumme Suomessa, jossa sääolosuhteiden kannalta tuollainen takki on aivan loistava valinta. Minun mielestäni ne ei ole edes rumia.
Eli? Linkki? :D