Olen mies ja ollut Tinderissä 8 kuukautta, saanut 2 matchia
Joista toinen on botti ja toinen ei ole vastannut mitään aloitukseeni.
Kommentit (865)
Vierailija kirjoitti:
ytryry kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu vain vahvistaa mun käsitystä siitä, että ihan sama minkälaisen miehen sitä elämäänsä saa. Alfa, beta, mikä lie. Loppupeleissä sitä samaa paskaa, eri paketissa vaan. Ainakin sen pelimiehen kanssa tietää mitä saa. Tavismiehet kuvittelee olevansa jotain spesiaalia, mutta yhtä vähän ne naisia arvostaa kuin pelimiehet.
Betat ovat alunperin naisia arvostavia, mutta naisten ja alfojen tyhjäpäinen pelaaminen katkeroittaa heidät viimeistään keski-ikään mennessä. Surullista.
Minä katkeroiduin jo selvästi aikaisemmin. Siksi näihin osallistumiin, että varoitan nuoria miehiä siitä mitä on tiedossa.
Tulet vauvalehden palstalle varoittamaan nuoria miehiä? Ehkä meidän mammojen pitäisi pyytää lehdeltä itsellemme uusi palsta, tämä tuntuu olevan lopullisesti pilalla.
Ai niin, mutta kun ette te jäisi tänne, jos me mammat lähtisimme pois. Te tulisitte vinkumaan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihmetellyt miten juuri naiset korostavat sitä, että miehet saavat enemmän matcheja paremmilla kuvilla. Mikseivät miehet itse raportoi vastaavaa? Varsinkin kun nykyaikana ihmiset raportoivat parantuneensa syövästä enkelihoidoilla tai veganismilla ymv. höpöä
Kahdesta syystä.
1) He eivät ole tehneet niin kuin on neuvottu. Eivät ole vaihtaneet parempiin kuviin, vaan jatkavat sitkeästi niillä vanhoilla, joilla ei ole tähänkään asti käynyt flaksi.
2) He tekivät niin, ja heillä kävi flaksi. Nykyisin heillä on oikea elämä naisystävän kanssa eivätkä he roiku enää vauva-palstaa lukemassa tai sinne raportoimassa.
1) Mikseivät olisi? Miksi he mieluummin lukevat pelimiesoppaita ja katsovat tuntitolkulla youtube-videoita aiheesta kuin ostavat uuden vaatekerran ja panostavat kuviin? Ei ihan vakuuta
2) Miksi flaksin käyminen estää palstailun? Täällä on paljon perheellisiä ihmisiä. Miksi perheellisellä on aikaa olla palstalla, mutta pariutuneella miehellä ei?
Ihmisluontoon kuuluu itselleen toimivien asioiden hehkuttaminen, kun asiat ovat merkityksellisiä. Hyvänä esimerkkinä toimii karppaus. Parisuhteen saaminen lienee monelle merkityksellistä
Tai 3) He eivät halua auttaa toisia miehiä tulemalla kertomaan vinkit toimiviksi. Näin he ovat edenneet oman elämänsä alfoiksi ja haluavat pitää muut miehet edelleen betoina, etteivät he uhkaisi hänen tuoretta alfauttaan. Biology, anyone?
Miehet kuitenkin jakavat toisilleen toimivia ruokavalio- ja treenivinkkejä sekä oikeina kokeminaan iskuvinkkejä. Eivät miehet toimi tuolla tavalla, että pihdataan tietoa
Ok, fair enough.
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo
Täällä öyhöttävät naiset eivät vaan tajua, että mies ei yleensä ihan oikeasti saa niitä mätsejä - yhtään -, vaikka olisi ihan OK-komea, ihan OK profiililla, ja jaksaisi kirjoitella sinne vielä paljon enemmän kuin keskivertonainen. Se ei oikeasti ole siitä ukosta kiinni.
Täällä öyhöttävät miehet eivät vaan tajua, että ei se ole niitten naisten vika jotka sitä appiä käyttävät, vaan sen appin rakenteen ja algoritmien vika. Ihan hyvin algoritmit voisivat lisätä niiden näkyvyyttä, jotaka eivät osumia saa ja tasata käyttäjäkokemusta, mutta eivätpä tasaa.
Oh, I love this! Enemmän tätä että nähdään molemmat puolet ja sanotaan se. Kaunista. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rtytrytr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yteyrtyty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, ketään kinnostavaa ihmistä ei kiinnosta varallisuus tai vaatteen hinta. Mikä on tylsempää? Ei mikään.
Sun vaatteet kertoo sun mausta, sun huumorintajusta, sun tilannetajusta, sun rytmin ja värin tajusta, loogisesta päättelystä, hygieniasta, kulttuuristen koodien lukukyvystä. Vaatteista voi hyvin päätellä sun musiikkimaun, sun yhteiskuntaluokan, sun huumorintajun. Samalla kun joku lempimusiikki ei oo tärkee, on ihan hyvä homma kuitenkin olla bat samssa kulttuurissa, koska kuka jaksaisi kotonaan kuunnella inhokkimusiikkiaan. Jos taa sulle esim musiikilla ei ole väliä, niin silloin me emme vain ole myöskään mikään match. Kaiken tuon luen vaatteistasi, samoin neuroottisuudenm rentouden, renttuuden asteen. En tiedä, olenko koskaan ollut suuresi väärässä ihmiseen tutustuessani. Olen 40 eli olen vuosikymmeniä ehtinyt vaatteide tai yleisen tyylin perusteella miettiä, keneen tutustua niin ystävänä tai rakastettuna.
Itse en kyllä ikinä ole pystynyt päättelemään kenenkään huumorintajua tai huumorintajuttomuutta
vaatteista, ellei nyt ihan klovniksi pukeudu. Musiikkimaunkin suhteen vaatetus pätee lähinnä hevareihin, punkkareihin ja muihin alakulttuurien edustajiin. Sekään ei aina ole varmaa, sillä tunnen parikin ns. taviksen näköistä ihmiset jotka kuuntelevat vain ja ainoastaan sen sortin äärimetallia mitä muutama tuntemani ulkoisestikin hevarityypit eivät voi sietää.
No, sinä et pysty. Moni pystyy. Ei tässä mistään bändipaidoista tai goottityyleistä puhuta. Kyllä mä näen, kuka diggaa esim jazzista, tietyt valinnat, jotka lukee, kun itse osa genreä. Ei tietenkään ihan satavarmaa, mutta aika lähelle pääsee.
Et tajua kaikkea. Huumoriaki on klovniksi pukeutuminen? Huh huh. Sen juuri näkee tietyissä valinnoissa, tajuaako tyyppi saman kuin itse. Vaikea selittää, ellet ole koskaan tarkkaillut asiaa,
Moni näköjään LUULEE pystyvänsä päättelemään. Sehän tässä vika onkin. Päätellää liikaa eikä oteta selvää. Mistä sinä näet, kuka diggaa jazzista? Aikuiset ihmiset harvoin viestittelevät musiikkimaustaan pukeutumisellaan, se on enemmän teinien hommaa.
Kun naisella on se sata matchia, niin ei hän ala jokaisesta ottamaan erikseen selvää, vaan treffeille lähdetään tietenkin niiden kanssa, jotka vaikuttavat lupaavimmilta. Lisäksi: koska olet ilmeisesti sokea tälle ilmiölle, mistä tässä keskustellaan, niin et taida tajutakaan kuinka hyvä indikaatio tietynlaisesta persoonasta se likaisen peilin kautta alaviistosta kuvakulmasta otettu sierainselfie onkaan.
Monille naisille tämä asia on ihan itsestäänselvyys, ja aika typerä pitää naisen olla jos tuollaiselle laittaa sydäntä. Kyseessä ei siis ole mikään liika päättely, vaan ilmiselvän asian havaitseminen ja saadun informaation pohjalta järkevästi toimiminen. Ei naisten aika riitä kaikkien tykkääjien "ennakkoluulottomaan" läpikäymiseen, ihan absurdi ajatuskin.
Totta, teillä sitä valikoimaa on niin paljon että jotenkin täytyy karsia. Se tuppaa unohtumaan. Mutta en puhunutkaan likaisen peilin sierainkuvista, vaan ihan normaaleista kuvista joissa on miehellä siistit vaatteet päällä. Mennäänkö niissä sitten puhtaasti lempivärien perusteella, vai yritetäänkö hakea muutakin kontaktipintaa?
Kenen syytä on että naisilla on liikaa valikoimaa ja se on hirveen epää?
En vieläkään tajua tätä.
Miehiä ja naisia on about sama määrä.
Miten on mahdollista että naisille riittää 10x tai 100x enemmän parisuhdekumppaneita kuin miehille?ymmärrä nyt että jos on 10 naista... niistä ainakin 8 on suht kauniita
jos on 100 miestä niin niistä on maksimissaan 1 komea.
Komeita miehiä on siis todella harvassa ja noi 8 suht kaunista etsii vain niitä. Tavismies ei kelpaa.
Ja kuitenkin nainen saa aina miehen halutessaan? Eikö se tarkoitakaan, että saa sellaisen miehen, jonka haluaa? Vain että saa jonkunlaisen miehen? Saahan jokainen mieskin naisen halutessaan - ja tähän on ihan turha väittää vastaan, koska ihan varmasti löytyy nainen, jolle kelpaisi kuka tahansa mies, joka tarjoaa vähän lämpöä ja suojaa.
V-ttu tällä palstalla on lapsellisia " miehiä".
Nyt tultiin betamiehen ytimeen.. sanot että saahan jokainen mies naisen kun tarjoaa lämpöä ja suojaa =elättäjä.
Alfojen ei tarvitse elättää ketään ja on varaa valita vaikka millä mitalla.
Niin? Mikä pointtisi on? MInä naisena saan haluta juuri sellaista miestä, joka minua miellyttää. Se ei muutu miksikään vaikka te tekisitte miljoona tällaista ketjua - ja niin te teettekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m39v haen 20v naisia kirjoitti:
Mun tinder profiilikuva on sellanen jossa olen kännissä exän kanssa, taustalla näkyy lapsi ja sotkuinen talo, peilistä näkyy mun kikkeli jota olen yrittänyt photoshopata isommaksi ja kuva on suttuinen. En ole saanut matchejä.
Kyllä naiset on sitten nirsoja! Aivan ihme kriteereillä valkkaavat matchejaan.
Tartuit sitten tuohon naisen kirjoittamaan olkinukkeen ihan totena, vai?
Ei se ollut olkinukke, vaan satiiria.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Valokuvasta vielä: tarviiko naispuoleisen kaverin olla PUOLUEETON? Miksi? Itse olen söpölle työkaverille sanonut kuvastaan, että se ei ole hänen näköisensä ja se on ihan oikeasti ruma kuva. Alaviistosta otettu ihmeellinen kivikasvoinen pallinaamakuva. Hän on todellisuudessa kivan näköinen, viehättävä, kiva, eloisa, huumorintajuinen mies. Ei hän varmasti ole "1% komeimpia miehiä" mistä miehet täällä puhuu. Hän on kivannäköinen ja -luonteinen IRL.
Arvatkaa, onko hän vaihtanut kuvaansa?
MIKSI? Jokin profiilissa tai kuvassa tarvii herättää naisen mielenkiinnon. Miksi joku haluaisi näyttää paljon huonommalta kuin oikeasti on?
Kun mielenkiinto on herätetty => match , keskustelu, saa mahdollisuuden esitellä hurmaavaa itseään lisää.
Eikö ongelma ole juuri se ekan mielenkiinnon herättäminen?
Miksi monet miehet joko ignooraavat naisten valokuviin liittyvät neuvot tai suhtautuvat oikein aggressiivisesti niihin? N
Itse olen kyllä pyrkinyt tekeen profiilin niin hyväksi kuin pystyy, mutta en ole huomannut kyllä minkään muutoksen vaikuttaneen mitenkään. Naisilla on vain ehkä vaikea samaistua miehiin Tinderissä ettei niitä mätsejä vaan tule vaikka mitä tekisi.
Mitä olen tästäkin ketjusta lukenut, että naiset analysoivat kuvien perusteella miestä todella tarkasti niin en toisaalta ihmettele ettei niitä mätsejä tule. En rehellisesti sanottuna usko, että miehet anslysoi tuntemattoman naisen kuvien perusteella noin tarkkaan naisten luonnetta. Mun mielestä ne selviää kyllä sitten kun viestitellään(jos mätsäisi) niin ei tarvitse tehdä vääriä päätelmiä.
Onko betalla muuta virkaa kuin toimia elättäjänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ytryry kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu vain vahvistaa mun käsitystä siitä, että ihan sama minkälaisen miehen sitä elämäänsä saa. Alfa, beta, mikä lie. Loppupeleissä sitä samaa paskaa, eri paketissa vaan. Ainakin sen pelimiehen kanssa tietää mitä saa. Tavismiehet kuvittelee olevansa jotain spesiaalia, mutta yhtä vähän ne naisia arvostaa kuin pelimiehet.
Betat ovat alunperin naisia arvostavia, mutta naisten ja alfojen tyhjäpäinen pelaaminen katkeroittaa heidät viimeistään keski-ikään mennessä. Surullista.
Minä katkeroiduin jo selvästi aikaisemmin. Siksi näihin osallistumiin, että varoitan nuoria miehiä siitä mitä on tiedossa.
Tulet vauvalehden palstalle varoittamaan nuoria miehiä? Ehkä meidän mammojen pitäisi pyytää lehdeltä itsellemme uusi palsta, tämä tuntuu olevan lopullisesti pilalla.
Ai niin, mutta kun ette te jäisi tänne, jos me mammat lähtisimme pois. Te tulisitte vinkumaan perässä.
Niin tätä palstaa siteerataan usein iltasanomiassa tms lehdissä ja sitä kautta minäkin tänne aikanaan löysin . Täällä on yllättävän paljon aiheita, jotka nuoriakin miehiä kiinnostavat.
Sellainenkin ironia tullut mieleen kun joku feministi on haukkunut pienimunaiseksi, että.mitä jos tällaisen poika vaikka sattuu lukemaan äitinsä kirjoituksen kun hakee asiasta tietoa. Lisäksi ironiaa lisää se, että feministit väittävät laajentavansa tapaa olla miehiä. Peniksen koko ei taida siihen liittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rtytrytr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yteyrtyty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, ketään kinnostavaa ihmistä ei kiinnosta varallisuus tai vaatteen hinta. Mikä on tylsempää? Ei mikään.
Sun vaatteet kertoo sun mausta, sun huumorintajusta, sun tilannetajusta, sun rytmin ja värin tajusta, loogisesta päättelystä, hygieniasta, kulttuuristen koodien lukukyvystä. Vaatteista voi hyvin päätellä sun musiikkimaun, sun yhteiskuntaluokan, sun huumorintajun. Samalla kun joku lempimusiikki ei oo tärkee, on ihan hyvä homma kuitenkin olla bat samssa kulttuurissa, koska kuka jaksaisi kotonaan kuunnella inhokkimusiikkiaan. Jos taa sulle esim musiikilla ei ole väliä, niin silloin me emme vain ole myöskään mikään match. Kaiken tuon luen vaatteistasi, samoin neuroottisuudenm rentouden, renttuuden asteen. En tiedä, olenko koskaan ollut suuresi väärässä ihmiseen tutustuessani. Olen 40 eli olen vuosikymmeniä ehtinyt vaatteide tai yleisen tyylin perusteella miettiä, keneen tutustua niin ystävänä tai rakastettuna.
Itse en kyllä ikinä ole pystynyt päättelemään kenenkään huumorintajua tai huumorintajuttomuutta
vaatteista, ellei nyt ihan klovniksi pukeudu. Musiikkimaunkin suhteen vaatetus pätee lähinnä hevareihin, punkkareihin ja muihin alakulttuurien edustajiin. Sekään ei aina ole varmaa, sillä tunnen parikin ns. taviksen näköistä ihmiset jotka kuuntelevat vain ja ainoastaan sen sortin äärimetallia mitä muutama tuntemani ulkoisestikin hevarityypit eivät voi sietää.
No, sinä et pysty. Moni pystyy. Ei tässä mistään bändipaidoista tai goottityyleistä puhuta. Kyllä mä näen, kuka diggaa esim jazzista, tietyt valinnat, jotka lukee, kun itse osa genreä. Ei tietenkään ihan satavarmaa, mutta aika lähelle pääsee.
Et tajua kaikkea. Huumoriaki on klovniksi pukeutuminen? Huh huh. Sen juuri näkee tietyissä valinnoissa, tajuaako tyyppi saman kuin itse. Vaikea selittää, ellet ole koskaan tarkkaillut asiaa,
Moni näköjään LUULEE pystyvänsä päättelemään. Sehän tässä vika onkin. Päätellää liikaa eikä oteta selvää. Mistä sinä näet, kuka diggaa jazzista? Aikuiset ihmiset harvoin viestittelevät musiikkimaustaan pukeutumisellaan, se on enemmän teinien hommaa.
Kun naisella on se sata matchia, niin ei hän ala jokaisesta ottamaan erikseen selvää, vaan treffeille lähdetään tietenkin niiden kanssa, jotka vaikuttavat lupaavimmilta. Lisäksi: koska olet ilmeisesti sokea tälle ilmiölle, mistä tässä keskustellaan, niin et taida tajutakaan kuinka hyvä indikaatio tietynlaisesta persoonasta se likaisen peilin kautta alaviistosta kuvakulmasta otettu sierainselfie onkaan.
Monille naisille tämä asia on ihan itsestäänselvyys, ja aika typerä pitää naisen olla jos tuollaiselle laittaa sydäntä. Kyseessä ei siis ole mikään liika päättely, vaan ilmiselvän asian havaitseminen ja saadun informaation pohjalta järkevästi toimiminen. Ei naisten aika riitä kaikkien tykkääjien "ennakkoluulottomaan" läpikäymiseen, ihan absurdi ajatuskin.
Totta, teillä sitä valikoimaa on niin paljon että jotenkin täytyy karsia. Se tuppaa unohtumaan. Mutta en puhunutkaan likaisen peilin sierainkuvista, vaan ihan normaaleista kuvista joissa on miehellä siistit vaatteet päällä. Mennäänkö niissä sitten puhtaasti lempivärien perusteella, vai yritetäänkö hakea muutakin kontaktipintaa?
En vieläkään tajua tätä.
Miten on mahdollista että naisille riittää 10x tai 100x enemmän parisuhdekumppaneita kuin miehille?ymmärrä nyt että jos on 10 naista... niistä ainakin 8 on suht kauniita
Komeita miehiä on siis todella harvassa ja noi 8 suht kaunista etsii vain niitä. Tavismies ei kelpaa.
Ja kuitenkin nainen saa aina miehen halutessaan? Eikö se tarkoitakaan, että saa sellaisen miehen, jonka haluaa? Vain että saa jonkunlaisen miehen? Saahan jokainen mieskin naisen halutessaan - ja tähän on ihan turha väittää vastaan, koska ihan varmasti löytyy nainen, jolle kelpaisi kuka tahansa mies, joka tarjoaa vähän lämpöä ja suojaa.
Nyt tultiin betamiehen ytimeen.. sanot että saahan jokainen mies naisen kun tarjoaa lämpöä ja suojaa =elättäjä.
Niin? Mikä pointtisi on? MInä naisena saan haluta juuri sellaista miestä, joka minua miellyttää. Se ei muutu miksikään vaikka te tekisitte miljoona tällaista ketjua - ja niin te teettekin.
Pointti oli se, että me beta-miehet ei saada niitä naisia. Paitsi jos satutaan löytämään jostain joku epätoivoinen nainen joka tarvii suojaa.
m35 ainakin minä ylianalysoin ihan kaiken. Myös miehen kuvan. Toki viestitellessä selviää paremmin, millainen mies oikeasti on, mutta eka pitäisi saada se viestittely alkamaan saamalla match. Senpä takia onkin tärkeä se kuva ja profiili. N
tyurryr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8768687 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rtyrtyerty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tutrruy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
trytryety kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jeesus kuinka taukkeja te olette. Ei kukaan etsi HIENOSTI pukeutuvaa, vaan tyyppiä, joka on samalla aaltopituudella itsensä kanssa. Sen niistä vaatteista, hiuksista ja kodista näkee. Miten joku ei ole koskaan edes tajunnut tätä?
Toi uppos mulla tonne lainaukseen sisään. Tää on se pointti pukeutumisen tutkimisessa. Ei kukaan etsi mitään hienoutta, hienostelua. Tai no jos on sellaista rakastava snobi, ehkö sitten. Mutta siinäkin tapauksessa etsii itsensä kanssa samalla aaltopituudella olijaa.
Kyllä aika äärimmäiseen pukeutumiseen pitää mennä, ennen kuin minä alkaisin ajatella että tuo ihminen ei ole kanssani samalla aaltopituudella. Mutta kaipa se riippuu ennakkoluuloisuuden asteesta. Eikös naisten pitänyt olla niitä avarakatseisempia tai jotakin?
Kerro nyt vaikka esimerkki siitä, millä tavalla pukeutuva mies on sellainen, josta sinä näet heti että hän ei ole sinulle sopiva? Eikä mitään risoja pieruverkkareita nyt tähän, kukaan ei tule sellaisissa treffeille.
Toisin sanoen olet äärimmäisen huono lukemaan ihmisiä -> huonoa seuraa normaalille naiselle. Kannattaa katsella jotain asperger-tapauksia, joita ei niin kiinnosta viestinnän sanattomat tasot (tosin tunnen pari sellaistakin AS-naista joille tämä ei ole lainkaan yhdentekevä asia..). Sun jutut kuulostaa naisen näkökulmasta ihan yhtä pahalta kuin nainen, joka kyselee mikä siinä seksissä nyt on miehille niin tärkeää. Se nyt vain on ihan älyttömän tärkeä asia onnellisuuden kannalta, ja sillä sipuli.
Se, että on valikoiva tulevan elämänkumppaninsa suhteen, ei ole ennakkoluuloisuutta. Ei onnellista suhdetta pysty muodostamaan ihan kenen tahansa vastaantulijan kanssa, vaikka tämä kuinka olisi kaikin puolin ok ihminen. Sinä sen sijaan olet pahasti ennakkoluuloinen väittäessäsi, että valikoivat naiset ovat jotenkin heikkotasoisia. Asia on täysin päin vastoin: mitä enemmän naisella on kysyntää, sitä enemmän valinnanvaraa, ja sitä valikoivampi kannattaa olla. Niidenkin naisten, joilla ei ole ollenkaan kysyntää, kannattaa silti olla valikoivia ainakin tiettyjen tärkeimpien perusjuttujen suhteen, koska jos niistä kriteereistä joustaa, päätyy suurella todennäköisyydellä alistavaan tai jopa väkivaltaiseen parisuhteeseen. Jokainen nainen voi paremmin yksin kuin tuollaisessa suhteessa. Ja se tunneäly on juuri yksi näistä tärkeistä perusasioista.
Olen itse asiassa erittäin hyvä lukemaan ihmisiä ja aika monesta näkee, että ei olla kotona niissä muodikkaissa vaatteissa, mutta pakko on pelata peliä koska kaikki tuijottavat vain niitä. Aika ankeaa on elämän sisältö. Seksi ja vaatetyylit ovatkin ihan rinnastettavia asioita, oletko tosissasi? Siitäkö se naisen onnellisuus ihan oikeasti lähtee, että miehellä on tweediä päällä? Ja teille on annettu äänioikeuskin, ajatella.
Puhut paljon elämänkumppanin valinnasta ja onnellisesta suhteesta, mutta et kuitenkaan puhu niistä, vaan vaatteista? Oletko tosiaan noin pihalla? Kyllähän tämä toisaalta selittää avioerotilastot aika hyvin. Kaarlen kanssa ei ollutkaan hyvä olla pidemmällä juoksulla, vaikka osasi kyllä treffeille vetää oikeanlaiset rytkyt selkään. Kumma juttu.
Tässähän avautuu ihan uusi naistutkimuksen alue. Minulle on ihan uutta, että ennen kaikkea miehen vaatteet ratkaisevat kun kumppania haetaan. Eiväthän naiset ole lintuja kummempia parinhaussaan, katsovat vain että kenen sulat kiiltävät kauniimmin.
Eli et vain tajua.
Yllättymiseni aste:
Hieno argumentti, olen vakuuttunut että sinä olet oikeassa.
Minulle on ihan sama olenko mielestäsi oikeassa, minulla kun ei ole koskaan ollut ongelmaa saada haluamani kaltainen mies. Niillä miehillä, jotka valittavat että on vain 2 Tinder-matchia, olisi sinnikkään oikeassaolemisen sijaan mahdollisuus oppia jotain tästä ketjusta. Jokaisen oma valinta, kiinnostaako.
Sen olen oppimassa että jos nämä ovat pelin säännöt, ei kiinnosta pelata. Livenä olen parisuhteeni löytänyt ennenkin, joten minussa on ilmeisesti jotain sellaista joka ylittää vaatetason.
Täytyy nyt katsoa nuo parit treffit vielä läpi kun olen sellaiset onnistunut tinderin kautta järkkäämään. Näissä naisissa on varmaan jotain vikaa, kun ollaan päästy tutustumaan ihan vain pelkän pärstäkuvan ja lyhyen profiilitekstin perusteella. Kauheaa, ajatelkaa. Ne eivät yhtään tiedä miten pukeudun! Miten voikin joltain muulta pohjalta lähteä lähestymään ihmistä!
Heh, sivusta vaatekeskustelua seurannut täällä. Siis tottakai ihmistä lähestytään muultakin pohjalta kuin vaatteiden vuoksi, mutta tässä tämä vastakeskustelija yritti varmaan viestiä sitä, että ne vaatteet ovat kaiken lisäksi melko tärkeät muuten. Siis tärkeämmät kuin moni mies antaa niille krediittiä. Mutta ei se ainut tai tärkein kriteeri tietenkään ole, höpsö.
Onnea treffeille, toivottavasti käy flaksi ja löydät rakkauden elämääsi. :)
No joo, ehkä se on tämä nettikeskustelu joka saa aikaan sen, että tulee ihan väärä kuva siitä mitä toinen yrittää sanoa. Livenä olisi varmasti hauska ja antoisa keskustelu.
Kiitos, toivon itsekin että teffit johtaisivat johonkin :)
Mistä muuten löytää tuollaisia naisia, jotka osaavat hoitaa vänkäämiseni ihan tuosta vaan, ikään kuin nousemalla sen yläpuolelle huvittuneena? Toimii kuin häkä, nyt oikein hävettää kaikki kiukuttelu :D
Lumilautailemasta ja rinneravintolasta kaakaolta. Kansallispuistosta. Meren rannalta. Kirjastosta. Seinäkiipeilemästä. Puistosta. Tanssimasta. Hauskojen ystävien ystävien luota. Puutarhamyymälästä.
Ja näköjään täältäkin, koska oot jo toinen joka kysyy tuota. :D
Vierailija kirjoitti:
Hauskuuttajan rooli tulee mieleen. Sellanen joka kertoo vitsejä.
Entisajan hovinarri.
Vierailija kirjoitti:
m35 ainakin minä ylianalysoin ihan kaiken. Myös miehen kuvan. Toki viestitellessä selviää paremmin, millainen mies oikeasti on, mutta eka pitäisi saada se viestittely alkamaan saamalla match. Senpä takia onkin tärkeä se kuva ja profiili. N
Jos itsekin tiedostat ylianalysoivasi, miksi annat sille valtaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Luuleeko joku, että naiset alkavat parisuhteeseen ilman rakkautta?
Entä mitä on nämä elättäjä-houreet? Minä käyn töissä ja elätän ihan itse itseni. Sanoisin, että valtaosa naisista käy töissä ja elättää itsensä. Puolisoni on vielä minua pienituloisempi.
En edes halua perehtyä näihin beta-asioihin, tuohan on kuin joku kultti tai ihme uskonto. Puhutte tosiasioina juttuja, joilla ei ole mitään yhteyttä tosielämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Luuleeko joku, että naiset alkavat parisuhteeseen ilman rakkautta?
Entä mitä on nämä elättäjä-houreet? Minä käyn töissä ja elätän ihan itse itseni. Sanoisin, että valtaosa naisista käy töissä ja elättää itsensä. Puolisoni on vielä minua pienituloisempi.
En edes halua perehtyä näihin beta-asioihin, tuohan on kuin joku kultti tai ihme uskonto. Puhutte tosiasioina juttuja, joilla ei ole mitään yhteyttä tosielämään.
Ap on saanut tinderissä 2 mätsiä 8kk aikana. Tehnyt tuhansia tykkäyksiä naisille.
Siinä on sinulle tosielämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itsekin tiedostat ylianalysoivasi, miksi annat sille valtaa?
Miksi en? Naiset monesti ruotivat erittäin tarkoin miehen sanoja, eleitä, kaikkea. Missä parisuhteessa ollaan menossa.
Millaista haittaa ylianalysoinnista on, paitsi että se ehkä on ajanhukkaa? N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on saanut tinderissä 2 mätsiä 8kk aikana. Tehnyt tuhansia tykkäyksiä naisille.
Niin? Säälistäkö naisten pitäisi tykätä hänen profiilistaan? Jotta hän saisi mätsejä - viis parisuhteesta, pääasia että saisi mätsejä, niinkö?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rtytrytr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yteyrtyty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään tajua tätä.
Pointti oli se, että me beta-miehet ei saada niitä naisia. Paitsi jos satutaan löytämään jostain joku epätoivoinen nainen joka tarvii suojaa.
Pointtisi oli siis se, että beta-miehet eivät saa naisia paitsi silloin kun saavat niitä. Ok, kiitos tästä infosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on hakuasetukset pielessä. Siinä on sulle tosielämän faktaa.
No joo, ehkä se on tämä nettikeskustelu joka saa aikaan sen, että tulee ihan väärä kuva siitä mitä toinen yrittää sanoa. Livenä olisi varmasti hauska ja antoisa keskustelu.
Kiitos, toivon itsekin että teffit johtaisivat johonkin :)
Mistä muuten löytää tuollaisia naisia, jotka osaavat hoitaa vänkäämiseni ihan tuosta vaan, ikään kuin nousemalla sen yläpuolelle huvittuneena? Toimii kuin häkä, nyt oikein hävettää kaikki kiukuttelu :D