Kuka tuo Madeleinen vieressa oleva papparainen on?
Kommentit (29)
Kuka tuo vahvasti silmämeikkiä käyttävä keski-ikäinen blondi on Chrisin vieressä?
Onneksi en ole kuninkaallisten tuttu. "Kuka tuo tavallinen, meikkaamaton nainen on Silvian vieressä?"
Chris ei välitä kuninkaallisuudesta. Uskon totta totisesti, että heillä on suuria ongelmia liitossaan!
Madeleine saisi jonkun nuoren ja komean tuosta vaan.
Nuorimmainen on täsmälleen samaa näköä Jonaksen, (korviaan myöten), Madeleinen exän kanssa. Avio-ongelmat näkyvät kuvissaan. Jonas teki ikävästi kun petti tuoretta kihlattuaan ja myöhemmin meni yhteen, perustaen perheen Madeleinen parhaan ystävättären kanssa. ( Tämä on vain tätä funtsailua...😗.
Chris on komea, varakas ja sympaattinen mies. Häntä ei hetkauta kunkkujen hömppä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorimmainen on täsmälleen samaa näköä Jonaksen, (korviaan myöten), Madeleinen exän kanssa. Avio-ongelmat näkyvät kuvissaan. Jonas teki ikävästi kun petti tuoretta kihlattuaan ja myöhemmin meni yhteen, perustaen perheen Madeleinen parhaan ystävättären kanssa. ( Tämä on vain tätä funtsailua...😗.
Näinkö on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Chris ei välitä kuninkaallisuudesta. Uskon totta totisesti, että heillä on suuria ongelmia liitossaan!
Chris on tuonut hyvin selvästi tuon esille ettei halua kuninkaallista habitusta elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas uskon, että he ovat onnellisia. Ihana perhe.
Chris näyttää siltä, että tuoksuu vahvasti pastillilta eikä välttämättä aja itse autoa
Aika paska aloitus, koska ovat ihan saman ikäisen näköiset tuossa :D
Joskus mies näyttää paljon naistaan vanhemmalta kyllä, mutta tämä ei nyt ole sellainen keissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö on tapahtunut?
Välit meni totaalisesti poikki.
Vierailija kirjoitti:
Chris näyttää siltä, että tuoksuu vahvasti pastillilta eikä välttämättä aja itse autoa
Chris ryyppäsi baarissa olutta vielä hetki ennen häitä:D näin uutisoitiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika paska aloitus, koska ovat ihan saman ikäisen näköiset tuossa :D
Joskus mies näyttää paljon naistaan vanhemmalta kyllä, mutta tämä ei nyt ole sellainen keissi.
No kyllä tuo Chris nyt Madeleinea vanhemmalta näyttää. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Madeleine saisi jonkun nuoren ja komean tuosta vaan.
Melkein kaikki naiset saisi melkein kenet vain, muttei homma toimi niin. Kun on varaa valita, tulee valikoivaksi.
noin 20 vuoden ikäero kuvan perusteella analysoituna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas uskon, että he ovat onnellisia. Ihana perhe.
Ihan kuin Meghan ja Harry😙
Vierailija kirjoitti:
noin 20 vuoden ikäero kuvan perusteella analysoituna
Onkin. Googlatkaa.
Siinähän se on sanottu.