Olen mies ja ollut Tinderissä 8 kuukautta, saanut 2 matchia
Joista toinen on botti ja toinen ei ole vastannut mitään aloitukseeni.
Kommentit (865)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ihme asenteellisuutta täällä. Muutenkin tuntuu, että juuri naiset tekevät hyvinkin kauaskantoisia päätelmiä, erittäin nopeasti ja heppoisin perustein. Vääränlaiset kengät, paita, jakaus, harrastus, auto tai polkupyörä kuvassa ja heti on mies turnoff, 100%. Yrittäkää nyt edes. Taitaa tuo tinder olla suurelle osalle puhdasta viihdettä. Valitettavasti siellä on myös paljon tosimielessä mukana, ihan oikeasti hakemassa kumppania.
Mitä itse odotan naiselta? Rehellisyys on aina hyvästä. Kuva ei saa olla harhaanjohtava, siis sellainen että oikeasti tavattaessa ei ole tunnistaa. Ei tietysti liian huonokaan. Lemmikkieläin kuvassa ei ole plussaa, mutta joku muu asia voi kompensoida. En näe mitään väärää siinä jos esittelee harrastustaan (jos se on henkilölle oikeasti tärkeä), sen sijaan liian tarkat rajaukset on off. Rehellisyys tai realismi saattaa vähentää treffejä, mutta myös turhia treffejä ja niitä jotka eivät muutenkaan ole tosissaan.
Miehillä on tämä maailman napa -syndrooma. Jos nainen raakaa jonkun miehen pois siksi että asia A, hän kuitenkin toisaalla kiinnostuu miehestä koska asia B. Mutta kun Mr Omanapa vaatii että kaikkien maailman naisten kuuluu kiinnostua juuri hänestä.
Joo, noin minäkin ajattelen. Jos yksikin nainen sattuu pitämään enemmän 185cm raamikkaasta miehestä kuin 165cm hintelästä miehestä, niin sitten en voi olla maailman napa.
Oikeasti varmaan täältäkin löytyy molemmille yhtä paljon faneja, eikö niin?Tismalleen.
185cm raamikkaille miehille löytyy juuri minä-naisia.
165cm hintelille miehille varmasti joku muu-naisia.
mitäs jos on lyhyt ja lihava?
Tämä keskustelu vain vahvistaa mun käsitystä siitä, että ihan sama minkälaisen miehen sitä elämäänsä saa. Alfa, beta, mikä lie. Loppupeleissä sitä samaa paskaa, eri paketissa vaan. Ainakin sen pelimiehen kanssa tietää mitä saa. Tavismiehet kuvittelee olevansa jotain spesiaalia, mutta yhtä vähän ne naisia arvostaa kuin pelimiehet.
Vierailija kirjoitti:
rtytrytrytry kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ytuyutru kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Top 20% panee ja 80% jää luu käteen naisten takia. Karua mutta totta.
Naisten syy? Naisten syy että ruma mies ei kiinnosta? Ok.
80% miehistä rumia?
Okcubin tutkimuksen mukaan komeita miehiä on siinä 1% paikkeilla , joten ei ihme ettei miehet pärjää tinderissä paitsi se alfasakki. Kaverini joka on naisten mieleen paneskeli itsensä töistä pois, kun sai niin paljon matchejä tinderissä. Naiset todellakin suosivat vain parasta miesten kymmenystä ja hyötyykö siitä lopulta muut kuin alfat? Betat katkeroituu, naisetkaan ei lopulta saa näitä alfoja omikseen vaan joutuvat seksirkusvuosien jälkeen kuitenkin tyytymään betan , joka ei oikein jaksa sytyttää. Naisista ei ollut kantamaan omaa vastuutaan seksuaalisesta vapautumisesta.
Juuri tuon mainitsemasi OkCupidin "tutkimuksen" mukaan myös "betat" saavat naisia. Siitä huolimatta että naiset arvioivat 80% miehistä ulkonäöltään keskivertoa epäviehättävämmiksi, he kuitenkin viestittelivät myös niille miehille, joita eivät pitäneet hyvännäköisinä. Miksi jätit tämän seikan mainitsematta vaikka tuohon tutkimukseen vetosit?
Oleellisin ja häiritsevin seikka tuossa on se, että naisten käsitys miesten ulkonäöstä yleensä on noinkin epärealistinen, kun sen pitäisi noudattaa luonnollista keskijakaumaa. Lieneekö viihdemaailman vaikutusta, niitä Fabioita kun kaiket päivät tuijottelee niin katoaa käsitys siitä että kaikki miehet eivät näytä siltä.
Ei siinä "tutkimuksessa" edes kysytty niiltä naisilta keitä he pitävät hyvännäköisinä, vaan keistä he ovat kiinnostuneita. Miesten tekemä tilastointi, jossa on joko tahallaan tai mieskatseen harhauttamana väärinymmärretty, että naiset arvioivat nimenomaan ulkonäköä, vaikka missään ei ole noin oikeasti sanottu.
No sitten on asiat vielä huonommin. Vain 20% miehistä on siis naisten mielestä tavoittelun arvoisia? Eikös tämä todista laasalaisteorian ihan oikeaksi?
Kyse oli miehistä, jotka saivat (melkein) kaikilta naisilta yhteydenottoja. Jokainen noista heihin yhteyttä ottaneista naisista otti yhteyttä myös moniin muihin miehiin. Kuinka hemmetin vaikeaa tämä on tajuta? Jokainen naisen tekemä yhteydenotto oli myös harkittu ja tosissaan tehty, toisin kuin miesten yhteydenotot, jotka olivat aivotonta hakuammuntaa.
Kyllä, tietty pieni osa miehistä saa kaikilta naisilta yhteydenottoja, eli laasalaista teoriaa käytännössä. Ja mitäpä luulet, jos nainen saa vastaukset sekä siltä top-mieheltä että tavikselta, kuinka paljon tavismiehen vastauksella on arvoa siinä vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
trytryety kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jeesus kuinka taukkeja te olette. Ei kukaan etsi HIENOSTI pukeutuvaa, vaan tyyppiä, joka on samalla aaltopituudella itsensä kanssa. Sen niistä vaatteista, hiuksista ja kodista näkee. Miten joku ei ole koskaan edes tajunnut tätä?
Toi uppos mulla tonne lainaukseen sisään. Tää on se pointti pukeutumisen tutkimisessa. Ei kukaan etsi mitään hienoutta, hienostelua. Tai no jos on sellaista rakastava snobi, ehkö sitten. Mutta siinäkin tapauksessa etsii itsensä kanssa samalla aaltopituudella olijaa.
Kyllä aika äärimmäiseen pukeutumiseen pitää mennä, ennen kuin minä alkaisin ajatella että tuo ihminen ei ole kanssani samalla aaltopituudella. Mutta kaipa se riippuu ennakkoluuloisuuden asteesta. Eikös naisten pitänyt olla niitä avarakatseisempia tai jotakin?
Kerro nyt vaikka esimerkki siitä, millä tavalla pukeutuva mies on sellainen, josta sinä näet heti että hän ei ole sinulle sopiva? Eikä mitään risoja pieruverkkareita nyt tähän, kukaan ei tule sellaisissa treffeille.
No itse seuraan aikaani edes jollakin tasolla niin minua kyllä häiritsee, jos mies kulkee 25 vuotta sitten muodista menneissä leveälahkeisissa housuissa tai on kasvattanut itselleen hoitamattoman 20 senttisen pukinparran, joka oli viimeksi muodissa 90- luvulla. En vain pidä esim. hoitamatonta ylikasvanutta partaa viehättävänä. En todellakaan odota että miehen tulisi astua paikalle puku päällä täydellisen sliipattuna, mutta alle 10 vuotta vanhat farkut ja siisti huppari ei nyt mielestäni ole liikaa vaadittu. Olen myös itse perheestä, jossa illalliselle ja sukujuhliin puetaan paremmat vaatteet päälle tilaisuuden juhlistamiseen. Haluan että aikuinen mies osaa itse pukeutua asiallisesti.
https://www.google.fi/search?biw=1280&bih=721&tbm=isch&sa=1&ei=eALPW_rP…:
https://www.google.fi/search?q=neck+beard&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved…:
Toi voi sopia sulle, muttei ehkä kaikille naisille. Jotkut naiset tykkää just siitä pukinparrasta, tai että mies pukeutuu retrosti, tai et sillä on kirppisvaatteet, tai joku muu. Tietysti se rajaa pois suuren osan tavisnaisista, mutta elämä on valintoja.
Mun mielestä kaikkein tyhmintä mitä mies voi tehdä on kuunnella naisten neuvoja. Pitää uskoa omaan juttuun. Omaa persoonaa ei voi feikata.
Noinhan se varmaan on. Jotenkin minäkin olen onnistunut parisuhteita saamaan, vaikka en ole muodin perässä ikinä juossut. Kaipa sekä sopuleille että yksilöille on ottajansa, mutta olisi se vaan pirun paljon helpompaa olla sopuli.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu vain vahvistaa mun käsitystä siitä, että ihan sama minkälaisen miehen sitä elämäänsä saa. Alfa, beta, mikä lie. Loppupeleissä sitä samaa paskaa, eri paketissa vaan. Ainakin sen pelimiehen kanssa tietää mitä saa. Tavismiehet kuvittelee olevansa jotain spesiaalia, mutta yhtä vähän ne naisia arvostaa kuin pelimiehet.
beetoille ominaista on itsestään liikoja luuleminen. Osa betoista on taas täysin itsetunnottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rtytrytr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yteyrtyty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, ketään kinnostavaa ihmistä ei kiinnosta varallisuus tai vaatteen hinta. Mikä on tylsempää? Ei mikään.
Sun vaatteet kertoo sun mausta, sun huumorintajusta, sun tilannetajusta, sun rytmin ja värin tajusta, loogisesta päättelystä, hygieniasta, kulttuuristen koodien lukukyvystä. Vaatteista voi hyvin päätellä sun musiikkimaun, sun yhteiskuntaluokan, sun huumorintajun. Samalla kun joku lempimusiikki ei oo tärkee, on ihan hyvä homma kuitenkin olla bat samssa kulttuurissa, koska kuka jaksaisi kotonaan kuunnella inhokkimusiikkiaan. Jos taa sulle esim musiikilla ei ole väliä, niin silloin me emme vain ole myöskään mikään match. Kaiken tuon luen vaatteistasi, samoin neuroottisuudenm rentouden, renttuuden asteen. En tiedä, olenko koskaan ollut suuresi väärässä ihmiseen tutustuessani. Olen 40 eli olen vuosikymmeniä ehtinyt vaatteide tai yleisen tyylin perusteella miettiä, keneen tutustua niin ystävänä tai rakastettuna.
Itse en kyllä ikinä ole pystynyt päättelemään kenenkään huumorintajua tai huumorintajuttomuutta
vaatteista, ellei nyt ihan klovniksi pukeudu. Musiikkimaunkin suhteen vaatetus pätee lähinnä hevareihin, punkkareihin ja muihin alakulttuurien edustajiin. Sekään ei aina ole varmaa, sillä tunnen parikin ns. taviksen näköistä ihmiset jotka kuuntelevat vain ja ainoastaan sen sortin äärimetallia mitä muutama tuntemani ulkoisestikin hevarityypit eivät voi sietää.
No, sinä et pysty. Moni pystyy. Ei tässä mistään bändipaidoista tai goottityyleistä puhuta. Kyllä mä näen, kuka diggaa esim jazzista, tietyt valinnat, jotka lukee, kun itse osa genreä. Ei tietenkään ihan satavarmaa, mutta aika lähelle pääsee.
Et tajua kaikkea. Huumoriaki on klovniksi pukeutuminen? Huh huh. Sen juuri näkee tietyissä valinnoissa, tajuaako tyyppi saman kuin itse. Vaikea selittää, ellet ole koskaan tarkkaillut asiaa,
Moni näköjään LUULEE pystyvänsä päättelemään. Sehän tässä vika onkin. Päätellää liikaa eikä oteta selvää. Mistä sinä näet, kuka diggaa jazzista? Aikuiset ihmiset harvoin viestittelevät musiikkimaustaan pukeutumisellaan, se on enemmän teinien hommaa.
Kun naisella on se sata matchia, niin ei hän ala jokaisesta ottamaan erikseen selvää, vaan treffeille lähdetään tietenkin niiden kanssa, jotka vaikuttavat lupaavimmilta. Lisäksi: koska olet ilmeisesti sokea tälle ilmiölle, mistä tässä keskustellaan, niin et taida tajutakaan kuinka hyvä indikaatio tietynlaisesta persoonasta se likaisen peilin kautta alaviistosta kuvakulmasta otettu sierainselfie onkaan.
Monille naisille tämä asia on ihan itsestäänselvyys, ja aika typerä pitää naisen olla jos tuollaiselle laittaa sydäntä. Kyseessä ei siis ole mikään liika päättely, vaan ilmiselvän asian havaitseminen ja saadun informaation pohjalta järkevästi toimiminen. Ei naisten aika riitä kaikkien tykkääjien "ennakkoluulottomaan" läpikäymiseen, ihan absurdi ajatuskin.
Totta, teillä sitä valikoimaa on niin paljon että jotenkin täytyy karsia. Se tuppaa unohtumaan. Mutta en puhunutkaan likaisen peilin sierainkuvista, vaan ihan normaaleista kuvista joissa on miehellä siistit vaatteet päällä. Mennäänkö niissä sitten puhtaasti lempivärien perusteella, vai yritetäänkö hakea muutakin kontaktipintaa?
Kenen syytä on että naisilla on liikaa valikoimaa ja se on hirveen epää?
En vieläkään tajua tätä.
Miehiä ja naisia on about sama määrä.
Miten on mahdollista että naisille riittää 10x tai 100x enemmän parisuhdekumppaneita kuin miehille?
Koska parisuhteet eivät nykyään enää ole perinteisiä elämän läpi kestäviä avioliittoja. Nykynaisen elämä koostuu tyyllisesti useammasta parisuhteesta jossa kulloiseenkin elämäntilanteeseen yritetään löytää sopiva mies. Lisäksi osa naisista on välillä pois parisuhdemarkkinoilta erinäisistä syistä, hankala elämäntilanne, opiskelu, pettymykset miehiin...jne. Kun otetaan huomioon, että naiset ovat parisuhdemielessä kiinnostuneita vain niistä top viidenneksen miehistä seuraa tästä se, että huippumiehillä riittää jatkuvasti sutinaa vaihtuvien kumppaneiden kanssa ja samalla tavismiehet kärvistelevät ilman.
Tiivistettynä: Naiset mielummin odottavat epäaktiivisina (parisuhdemarkkinoiden suhteen) omaa vuoroaan huippumiehen luo kuin menevät parisuhteeseen (tai mihinkään suhteeseen) tavismiehen kanssa.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ihme asenteellisuutta täällä. Muutenkin tuntuu, että juuri naiset tekevät hyvinkin kauaskantoisia päätelmiä, erittäin nopeasti ja heppoisin perustein. Vääränlaiset kengät, paita, jakaus, harrastus, auto tai polkupyörä kuvassa ja heti on mies turnoff, 100%. Yrittäkää nyt edes. Taitaa tuo tinder olla suurelle osalle puhdasta viihdettä. Valitettavasti siellä on myös paljon tosimielessä mukana, ihan oikeasti hakemassa kumppania.
Mitä itse odotan naiselta? Rehellisyys on aina hyvästä. Kuva ei saa olla harhaanjohtava, siis sellainen että oikeasti tavattaessa ei ole tunnistaa. Ei tietysti liian huonokaan. Lemmikkieläin kuvassa ei ole plussaa, mutta joku muu asia voi kompensoida. En näe mitään väärää siinä jos esittelee harrastustaan (jos se on henkilölle oikeasti tärkeä), sen sijaan liian tarkat rajaukset on off. Rehellisyys tai realismi saattaa vähentää treffejä, mutta myös turhia treffejä ja niitä jotka eivät muutenkaan ole tosissaan.
Miehillä on tämä maailman napa -syndrooma. Jos nainen raakaa jonkun miehen pois siksi että asia A, hän kuitenkin toisaalla kiinnostuu miehestä koska asia B. Mutta kun Mr Omanapa vaatii että kaikkien maailman naisten kuuluu kiinnostua juuri hänestä.
Joo, noin minäkin ajattelen. Jos yksikin nainen sattuu pitämään enemmän 185cm raamikkaasta miehestä kuin 165cm hintelästä miehestä, niin sitten en voi olla maailman napa.
Oikeasti varmaan täältäkin löytyy molemmille yhtä paljon faneja, eikö niin?
Mies ei voi ryhtyä etsimään niitä 165 cm hintelän miehen faneja missään tapauksessa, niin kauan kuin kaikki naiset eivät halua häntä. Sen sijaan hän kokee mielekkääksi istua naisten palstalle vaatimaan että saa päättää millä perusteella kukakin kenestä kiinnostuu. Minä tiedän tuon pituisen hintelän miehen jolla on viisi lasta. Toki viisikymppisenä hän on jo normaalipainoinen eikä enää hintelä. Sen lisäksi hän kaljuuntui nuorena ja hänellä on huomiota herättävän muotoinen nenä. Hänen onnekseen kukaan ei ollut kertonut hänelle nuorena että vain alfaurokset panevat naisia.
Mä en anna kokemattomalle miehelle. En aio olla ponnahduslauta parempiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Word.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rtytrytr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yteyrtyty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, ketään kinnostavaa ihmistä ei kiinnosta varallisuus tai vaatteen hinta. Mikä on tylsempää? Ei mikään.
Sun vaatteet kertoo sun mausta, sun huumorintajusta, sun tilannetajusta, sun rytmin ja värin tajusta, loogisesta päättelystä, hygieniasta, kulttuuristen koodien lukukyvystä. Vaatteista voi hyvin päätellä sun musiikkimaun, sun yhteiskuntaluokan, sun huumorintajun. Samalla kun joku lempimusiikki ei oo tärkee, on ihan hyvä homma kuitenkin olla bat samssa kulttuurissa, koska kuka jaksaisi kotonaan kuunnella inhokkimusiikkiaan. Jos taa sulle esim musiikilla ei ole väliä, niin silloin me emme vain ole myöskään mikään match. Kaiken tuon luen vaatteistasi, samoin neuroottisuudenm rentouden, renttuuden asteen. En tiedä, olenko koskaan ollut suuresi väärässä ihmiseen tutustuessani. Olen 40 eli olen vuosikymmeniä ehtinyt vaatteide tai yleisen tyylin perusteella miettiä, keneen tutustua niin ystävänä tai rakastettuna.
Itse en kyllä ikinä ole pystynyt päättelemään kenenkään huumorintajua tai huumorintajuttomuutta
vaatteista, ellei nyt ihan klovniksi pukeudu. Musiikkimaunkin suhteen vaatetus pätee lähinnä hevareihin, punkkareihin ja muihin alakulttuurien edustajiin. Sekään ei aina ole varmaa, sillä tunnen parikin ns. taviksen näköistä ihmiset jotka kuuntelevat vain ja ainoastaan sen sortin äärimetallia mitä muutama tuntemani ulkoisestikin hevarityypit eivät voi sietää.
No, sinä et pysty. Moni pystyy. Ei tässä mistään bändipaidoista tai goottityyleistä puhuta. Kyllä mä näen, kuka diggaa esim jazzista, tietyt valinnat, jotka lukee, kun itse osa genreä. Ei tietenkään ihan satavarmaa, mutta aika lähelle pääsee.
Et tajua kaikkea. Huumoriaki on klovniksi pukeutuminen? Huh huh. Sen juuri näkee tietyissä valinnoissa, tajuaako tyyppi saman kuin itse. Vaikea selittää, ellet ole koskaan tarkkaillut asiaa,
Moni näköjään LUULEE pystyvänsä päättelemään. Sehän tässä vika onkin. Päätellää liikaa eikä oteta selvää. Mistä sinä näet, kuka diggaa jazzista? Aikuiset ihmiset harvoin viestittelevät musiikkimaustaan pukeutumisellaan, se on enemmän teinien hommaa.
Kun naisella on se sata matchia, niin ei hän ala jokaisesta ottamaan erikseen selvää, vaan treffeille lähdetään tietenkin niiden kanssa, jotka vaikuttavat lupaavimmilta. Lisäksi: koska olet ilmeisesti sokea tälle ilmiölle, mistä tässä keskustellaan, niin et taida tajutakaan kuinka hyvä indikaatio tietynlaisesta persoonasta se likaisen peilin kautta alaviistosta kuvakulmasta otettu sierainselfie onkaan.
Monille naisille tämä asia on ihan itsestäänselvyys, ja aika typerä pitää naisen olla jos tuollaiselle laittaa sydäntä. Kyseessä ei siis ole mikään liika päättely, vaan ilmiselvän asian havaitseminen ja saadun informaation pohjalta järkevästi toimiminen. Ei naisten aika riitä kaikkien tykkääjien "ennakkoluulottomaan" läpikäymiseen, ihan absurdi ajatuskin.
Totta, teillä sitä valikoimaa on niin paljon että jotenkin täytyy karsia. Se tuppaa unohtumaan. Mutta en puhunutkaan likaisen peilin sierainkuvista, vaan ihan normaaleista kuvista joissa on miehellä siistit vaatteet päällä. Mennäänkö niissä sitten puhtaasti lempivärien perusteella, vai yritetäänkö hakea muutakin kontaktipintaa?
En vieläkään tajua tätä.
Miehiä ja naisia on about sama määrä.
Miten on mahdollista että naisille riittää 10x tai 100x enemmän parisuhdekumppaneita kuin miehille?Koska parisuhteet eivät nykyään enää ole perinteisiä elämän läpi kestäviä avioliittoja. Nykynaisen elämä koostuu tyyllisesti useammasta parisuhteesta jossa kulloiseenkin elämäntilanteeseen yritetään löytää sopiva mies. Lisäksi osa naisista on välillä pois parisuhdemarkkinoilta erinäisistä syistä, hankala elämäntilanne, opiskelu, pettymykset miehiin...jne. Kun otetaan huomioon, että naiset ovat parisuhdemielessä kiinnostuneita vain niistä top viidenneksen miehistä seuraa tästä se, että huippumiehillä riittää jatkuvasti sutinaa vaihtuvien kumppaneiden kanssa ja samalla tavismiehet kärvistelevät ilman.
Tiivistettynä: Naiset mielummin odottavat epäaktiivisina (parisuhdemarkkinoiden suhteen) omaa vuoroaan huippumiehen luo kuin menevät parisuhteeseen (tai mihinkään suhteeseen) tavismiehen kanssa.
- ohis
Onko elämässäsi lainkaan oikeita ihmisiä? Mun elämässä on, ja nuoria, ja voin luvata sulle ettei esim. meidän suvun parikymppiset naiset todellakaan istu odottamassa mitään top viisi miehiä, vaan he seurustelevat ihan tavallisten koulussa ja opiskellessa tavattujen tavallisten näköisten poikaystäviensä kanssa, joista on top 5 pelimies kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti on keskustelua lukiessa noussut esille minkä takia naista ei oikeasti löydy.
Aluksi puhutaan, että olen kaikin puolin hyvä ja asiallinen mies. Viesteissä kuitenkin takerrutaan jokaiseen arkiseen perusasiaan ja kyseenalaistetaan sitä, että naiset toivovat perussiistiä pukeutumista. Tästä saadaan jollakin ihmeellä pääteltyä, että naiset ovat: empatiakyvyttömiä, kylmiä, haluavat oikeasti miesmallin catwalkilta, haluavat pyöriä ympäri baaria harrastamassa seksiä "alfamiesten" kanssa ja ties mitä muuta. Lopuksi vielä paljastaa todellisen naisvihansa ja sovinisminsa kyseenalaistamalla naisten äänioikeuden. Miksi ihmeessä edes haluaisit parisuhteeseen naisen kanssa, jos selkeästi heitä noin syvästi vihaat.
Onneksi enemmistö on ihan tavallisia miehiä, jotka kohtelevat naisia oikein hyvin.
Tässä meni taas jo monta miestä samaan nippuun. Lisäksi ollaan puhuttu toistemme ohi, kun kukaan ei ole puolustellut epäsiistiä pukeutumista, vaan kritisoinut sitä että siistissäkin pukeutumisessa vaatevalinnoilla näyttäisi olevan aivan kohtuuttoman valtava rooli kumppania arvioitaessa. Kuvitellaan, että vaatekerrasta pystytään lukemaan koko miehen sielunelämä pohjia myöten. Siis jos sillä nyt on edes merkitystä pariutumisessa.
Lisäksi kaikkia kommentteja ei kannata ottaa niin tosissaan, mutta se ehkä taas kertoo siitä että takerrutaan vääriin asioihin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti varmaan täältäkin löytyy molemmille yhtä paljon faneja, eikö niin?Mies ei voi ryhtyä etsimään niitä 165 cm hintelän miehen faneja missään tapauksessa, niin kauan kuin kaikki naiset eivät halua häntä. Sen sijaan hän kokee mielekkääksi istua naisten palstalle vaatimaan että saa päättää millä perusteella kukakin kenestä kiinnostuu. Minä tiedän tuon pituisen hintelän miehen jolla on viisi lasta. Toki viisikymppisenä hän on jo normaalipainoinen eikä enää hintelä. Sen lisäksi hän kaljuuntui nuorena ja hänellä on huomiota herättävän muotoinen nenä. Hänen onnekseen kukaan ei ollut kertonut hänelle nuorena että vain alfaurokset panevat naisia.
Suurin osa naisten silmissä hintelistä on normaalipainoisia.
Minäkin olen naisten silmissä hintelä, vaikka olen lähempänä ylipainoista kuin alipainoista. Olen myös kuullut että seurassani isompi nainen joutuis puolustamaan minua, koska ilmeisesti nykyään jos nainen on 1cm miestä pidempi tai lihavampi, on hän ainakin tuhatkertaisesti miestä vahvempi.
Ja sinkkujen määrä on kyllä kasvanut. Nykypäivänä tuo lyhyt mies jäisi helposti ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti varmaan täältäkin löytyy molemmille yhtä paljon faneja, eikö niin?Mies ei voi ryhtyä etsimään niitä 165 cm hintelän miehen faneja missään tapauksessa, niin kauan kuin kaikki naiset eivät halua häntä. Sen sijaan hän kokee mielekkääksi istua naisten palstalle vaatimaan että saa päättää millä perusteella kukakin kenestä kiinnostuu. Minä tiedän tuon pituisen hintelän miehen jolla on viisi lasta. Toki viisikymppisenä hän on jo normaalipainoinen eikä enää hintelä. Sen lisäksi hän kaljuuntui nuorena ja hänellä on huomiota herättävän muotoinen nenä. Hänen onnekseen kukaan ei ollut kertonut hänelle nuorena että vain alfaurokset panevat naisia.
Suurin osa naisten silmissä hintelistä on normaalipainoisia.
Minäkin olen naisten silmissä hintelä, vaikka olen lähempänä ylipainoista kuin alipainoista. Olen myös kuullut että seurassani isompi nainen joutuis puolustamaan minua, koska ilmeisesti nykyään jos nainen on 1cm miestä pidempi tai lihavampi, on hän ainakin tuhatkertaisesti miestä vahvempi.
Ja sinkkujen määrä on kyllä kasvanut. Nykypäivänä tuo lyhyt mies jäisi helposti ilman.
No miksi, OI MIKSI sun pitää sitten yrittää väkisin vongata niiltä isommilta naisista? Jos tämä on sulle joku fetissi, niin älä nyt herrajumala syytä kaikkia maailman naisia jos sulla on sen takia normaalia hankalampaa tuo pariutuminen.
Kyllähän näyttävän miehen rinnalla on ihan eri kulkea kuin jonkun perusmasan.
Muutkin naiset katsoo ylöspäin.
T:n34
Vierailija kirjoitti:
hjghjgfj kirjoitti:
M35 kirjoitti:
yteyrtyty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskallan kyllä myös väittää ettei mun vaatetuksesta pysty päättelemään musiikkimakua mitenkään.
Ei minunkaan, jatkuvasti arvaillaan että olen metallimusiikin ystävä, eikä mene sinne päinkään.
Tässä taas yksi joka hyötyisi siitä että miettii vähän mitä pistää päälleen. Tai tietysti jos olet tyytyväinen naisiin jotka olettaa sun olevan hevari ja lähestyy sen takia niin sittenhän ei ole mitään ongelmaa. Mutta ehkä jonnekin Tinderiin kannattaisi laittaa toisenlaiset vermeet jos kiinnostaa naiset laajemmalla skaalalla.
Jos farkut ja musta t-paita riittää siihen että näytän hevarilta, niin mitenkähän sitä pitäisi muuttaa? Ja mitä helvetin väliä musiikkimaullani on muutenkaan, rakentaako joku ihan oikeasti parisuhteensa sen varaan?
Olisikohan viisainta ylipäänsäkin olla hirveästi olettamatta mitään toisista ihmisistä pelkän päällä olevan kankaan perusteella? Olisiko ihmiskunta valmis siihen jo?
Toisaalta, kai se on pääasia että nainen lähestyy, ihan sama minkä takia lähestyy. Siitä ne mahdollisuudet luodaan. Ehkä pitäisi oikein tarkoituksella pyrkiä emuloimaan jotain tiettyä ryhmää pukeutumisella ja hankkia sitä kautta jutun juurta, jos se on kerran se miten tätä peliä pelataan.
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Jorma 42 vee, joka kirjoittaa haluamansa naisten kommentit ihan itse.
Tinderissä n.7/10 miehestä on todella epäviehättävä (siis kaikkien normien mukaan ns. ruma mies), 2/10 ihan täysi tavis ja 1/10 kohtuullisen näköinen. Komeita tulee vastaan 1/200-300. Siinä ihan rehellinen otanta kauniin naisen näkökulmasta. Joku ihan tavallisen näköinen nainen varmasti näkee asian toisin.
Vierailija kirjoitti:
rtytrytr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yteyrtyty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on sukupuolittunut asiantila. Jos leikitään tasa-arvoa, niin sitä sitten leikitään kaikessa, eikä poimita rusinoita pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Jorma 42 vee, joka kirjoittaa haluamansa naisten kommentit ihan itse.
Kävele itse ruman naisen kanssa, tai vastaavasti kauniin naisen kanssa.
Kerro sitten uudestaan fiilikset.
Ainiin, mutta kauniin naisen kanssa sulla ei ole asiaa päiväkävelylle.
Tismalleen.
185cm raamikkaille miehille löytyy juuri minä-naisia.
165cm hintelille miehille varmasti joku muu-naisia.