Mikä olet ammatiltasi sinä joka tykkäät työstäsi?
Kommentit (52)
Olen pienessä yrityksessä periaatteessa toimistotyöntekijä, mutta teen myös käytännön myyntityötä, rakentamista ja vaikka mitä. Työni on ihanaa ja monipuolista.
Röntgenhoitaja HUS.:ssa. Aina uutta ja mielenkiintoista, joka päivä erilainen. Mukavat älykkäät työkaveritkin ilahduttaa. Tykkään myös päivystää.
Vierailija kirjoitti:
oon tykännyt aina kaikista töistäni-. varmaan enemmän luonnekysymys. oikeesti oon kyllä tehnyt vaikka mitä. yli kolmekymppisenä sitten yliopistoon ja siinäkin koko ajan töitä ohella ja nyt sitten asiantuntija<työtä. nuo työnvältteliojät on siksi niin vihaisia ja katkeria kun niistä tuntuu ettei ne osaa ja pärjää ja sitten eivät uskalla edes yittää uusia asoita ja sitten syrjäytyvät ja vihaavat työntekijöitä joiden palkasta kuitenkin heidän passiivisuutensa maksetaan. jotain kapinaa hautovat vaikka eiv't ole edes niin aikaansaavia että oisivat joskus työtä tehneet, nyt suuta soukalle loiset- me työihmiset voidaan kyllästyä ja sitten se onkin pakko alkaa työhön kuten kaikkien ihmisten kaikkina aikoina- paitsi tän hetken suomessa jossa voi olla työttömänä, vielä, jos kestää sen että on sillain loiseläjä
Jokin tämän tekstin sisällössä, ilmaisussa ja kieliasussa vihjaa voimakkaasti siihen, ettei sen kirjoittaja tule pärjäämään akateemisella uralla. Jos nyt edes on yliopistoon koskaan päässytkään.
Tuottaja. Pidän työni monipuolisuudesta.
Lentokonesiivooja. Työ on rankkaa ja välillä todella stressaavaa sekä firman toiminta suurimmaksi osaksi aivan naurettavaa, mutta silti lähden töihin aina mielelläni :) Työkaverit ovat maailman parhaimpia ja rakastan työskennellä lentokentällä "platan" puolella.
Toimittaja.