Mikä olet ammatiltasi sinä joka tykkäät työstäsi?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Merkonomi
No just, sellanen ammatti.
oon tykännyt aina kaikista töistäni-. varmaan enemmän luonnekysymys. oikeesti oon kyllä tehnyt vaikka mitä. yli kolmekymppisenä sitten yliopistoon ja siinäkin koko ajan töitä ohella ja nyt sitten asiantuntija<työtä. nuo työnvältteliojät on siksi niin vihaisia ja katkeria kun niistä tuntuu ettei ne osaa ja pärjää ja sitten eivät uskalla edes yittää uusia asoita ja sitten syrjäytyvät ja vihaavat työntekijöitä joiden palkasta kuitenkin heidän passiivisuutensa maksetaan. jotain kapinaa hautovat vaikka eiv't ole edes niin aikaansaavia että oisivat joskus työtä tehneet, nyt suuta soukalle loiset- me työihmiset voidaan kyllästyä ja sitten se onkin pakko alkaa työhön kuten kaikkien ihmisten kaikkina aikoina- paitsi tän hetken suomessa jossa voi olla työttömänä, vielä, jos kestää sen että on sillain loiseläjä
Ekonomi IT-hallinnon kehitystehtävissä. Ei ole suoraa ammattinimikettä, talon sisäinen konsultti voisi ehkä olla lähimpänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maatalousalan sekatyöläinen. Lomitusta pääasiassa.
Samma här!
Eikö ookki parasta kun työnsä jäljen näkee heti ihan konkreettisesti? Ja se kun aamulla töihin lähteissä ei tiedä mitä kaikkea päivän aikana tuleekaan eteen. Joskus menee rutiinisti ja tulee ns. normipäivä, mutta sitten taas joinain päivinä täytyy laittaa kaikki osaaminen peliin ja soveltaa soveltaa soveltaa.
Vierailija kirjoitti:
oon tykännyt aina kaikista töistäni-. varmaan enemmän luonnekysymys. oikeesti oon kyllä tehnyt vaikka mitä. yli kolmekymppisenä sitten yliopistoon ja siinäkin koko ajan töitä ohella ja nyt sitten asiantuntija<työtä. nuo työnvältteliojät on siksi niin vihaisia ja katkeria kun niistä tuntuu ettei ne osaa ja pärjää ja sitten eivät uskalla edes yittää uusia asoita ja sitten syrjäytyvät ja vihaavat työntekijöitä joiden palkasta kuitenkin heidän passiivisuutensa maksetaan. jotain kapinaa hautovat vaikka eiv't ole edes niin aikaansaavia että oisivat joskus työtä tehneet, nyt suuta soukalle loiset- me työihmiset voidaan kyllästyä ja sitten se onkin pakko alkaa työhön kuten kaikkien ihmisten kaikkina aikoina- paitsi tän hetken suomessa jossa voi olla työttömänä, vielä, jos kestää sen että on sillain loiseläjä
Vaikea uskoa sinun olevan asiantuntijatyössä. Parjaamasi työttömät ovat enemmän kuin sinä ikinä asiantuntijoita, jos eivät muussa, niin ainakin työnhaussa.
Koulunkäynninohjaaja kehitysvammaisten luokassa
Bioanalyytikko sairaalalaboratoriossa
Samma här!