Sanotteko miehen kanssa toisillenne hei hei kun toinen lähtee esim. töihin?
Mun mies ei sano aamuisin mitään mulle kun lähtee töihin, painelee vaan ovesta ulos. Lapsille sanoo heipat jos lapset on hereillä kun lähtee. Mies ei myöskään tervehdi kun tulee kotiin. Aika juntti.
Kommentit (10)
Mutta ei tämä kyllä sano lapsillekkaan mitään, ei vaikka menisi vain kauppaan. Lapset vilkuttaa ikkunasta mutta ei isi vilkuta takaisin... eikä tervehti yhtäkään minun ystävääni tai kaveriani koskaan...
Nykyään sanotaan aamuisin huomentakin, kun nähdään aamulla ensimmäistä kertaa.
Hyvä yötä ei yleensä sanota, mutta minä sanon usein, että no,niin nyt nukutaan...
tytöt 1,5v ja 7v on oppineet " tavan" ja kamala huuto jos iskä ei muistakaan antaa lähtöpusua :D (joskus pitänyt kännyllä soittaa perään että saa sen pusun)
Pienempi vilkuttaa myös 4.kerroksen ikkunasta ja huutaa ISIIIII ISIIII ja vilkuttaa villisti :)
Tullessaan mies huutaa " oon kotona" :D ihan niinkuin sitä ei muuten tajuais :P
mutta munkaan mies ei tervehdi mun kavereita...tosin en mäkään aina rekisteröi sen kamujen tervehdyksiä :S
Ja samoin silloin kun mies lähti töihin tai jonnekin. Oma isäni on sellainen ettei mitään puhu kun lähtee ja se on aina ärsyttänyt äitiäni ja minua.
Tapa on ollut alusta asti ja tuntuisi oudolta jos näin ei olisi.
En käsitä miten ja miksi joku lähtisi sanomatta edes heippa? Ihan outoa!
Ja kotiin tullessa huudellaan moimoit jo ovella. Totta kai! Tuntuu oudolta, että on sellaisia ihmisiä, jotka ei tervehdi edes lähimpiään?
Lapsille toivotetaan hyvää koulupäivää ja pusutellaan poskelle.
Ihan mielellään herään hetkeksi siihen, että suukotetaan heipat :)
minä itse en ole ihan aina sanonut miehelle...