Miksi miljonääriksi tituleerattu Reima Kuisla tarjosi lapsille halvinta einesmössöä?
Missä näkyy raha?
Kommentit (202)
Hän halusi hyväntekijän mainetta ja pahan ay-mörkön vastaisen kampanjansa mahdollisimman halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Reima Kuismaa ei kiinnosta muina, 362 vuoden päivänä köyhien ja lasten asiat?
-Hurrstille voi lahjoittaa milloin vain ja apu menee varmasti köyhille.
Missä oli Reima Kuisma, kun hallitus leikkasi köyhiltä, lapsiperheiltä ja eläkeläisiltä, sekä heikensi duunareiden asemaa, leikkasi köyhiltä lomarahat yms?
Tämä on pelkkää populismia Reima Kuismalta, lisäksi saa ilmaista mainosta, kun kaikki lehdet kirjoittaa "hyväntekijä", vaikka on rikastunut duunareiden työpanoksella.
Mitä hyväntekeväisyyttä olet itse tehnyt lasten ja köyhien hyväksi?
Osallistunut vuosittain nälkäpäiväkeräykseen suuremalla %-osuudella omaisuudestani kuin Reima käytti "ravintola"-päiviinsä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Reima Kuismaa ei kiinnosta muina, 362 vuoden päivänä köyhien ja lasten asiat?
Missä oli Reima Kuisma, kun hallitus leikkasi köyhiltä, lapsiperheiltä ja eläkeläisiltä, sekä heikensi duunareiden asemaa, leikkasi köyhiltä lomarahat yms?
Tämä on pelkkää populismia Reima Kuismalta, lisäksi saa ilmaista mainosta, kun kaikki lehdet kirjoittaa "hyväntekijä", vaikka on rikastunut duunareiden työpanoksella.
Osaat varmaan kertoa, mitä Kuisla olisi voinut tehdä hallituksen leikkauksiin liittyen? Kyllä se on ihan hirveää, että joku kehtaa tarjota toisille ilmaista ruokaa, hyi hävetköön.
Vierailija kirjoitti:
Punikit vie leivän lapsen suusta.
Onko Juha ja Petteri nykyään punaisia?
Vierailija kirjoitti:
Reima varmaan maksaa veroja enemmän kuin sinä tienaat vuodessa. Niistähän ne sossunrahat kerätään, veroista.
Ei kaikki huutele kaikesta mitä tekevät. Itse teen aika paljon hyväntekeväisyyttä, sekä taloudellisesti että autan tekemällä, mutta en huutele siitä ympäriinsä. En huutele siksi, koska valitsen kohteet tarkasti todella tarvitsevien joukosta.
Aloittajan kannattaisi googlata, mitä on eines.
Mutta eipä tuo Kuuslan tarjoama ateria sen parempi ole. Todella epäterveellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyväntekeväisyyttä olet itse tehnyt lasten ja köyhien hyväksi?
Ensinnäkään, en esiinny populistisesti lehdissä kertomassa, että "minä olen hyväntekijä ja lasten puolella", vaikka kyseinen henkilö ei eväänsäkään heilauttanut, kun lapsiperheiltä leikattiin.
Toisekseen, miksi ei auta 362 päivänä vuodessa näitä lapsia, joista on nyt niin huolissaan?
Ai niin, mitä olen itse tehnyt, olen ollut vapaaehtoistyössä ja laittanut Hurstille jouluisin rahaa.
-Mitä sinä olet koskaan tehnyt kenenkään hyväksi?
-Siinä teidän "hyväntekijä"
Toivottavasti ilmaiset kouluruokailut lopetetaan. Noin kiittämättömät vanhemmat eivät tarvitse yhtikästä mitään avustuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näkyy raha?
Miksi pitäisi näkyä rahan?
Miljonääriksi pääsee, jos ei rahalla pröystäile. Syö halvinta einesmössöä, ja tarjoaa sitä muillekin. Ainoa henk.koht. tuntemani miljonääri eli opiskeluaikansa tarjouksista ostamallaan einesmaksalaatikolla.
Eikö voisi panostaa laatuun?
Ravintola lienee samaa puolivalmistetasoa kuin rossot ym. eli juhla-ateria kouluruokaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reima varmaan maksaa veroja enemmän kuin sinä tienaat vuodessa. Niistähän ne sossunrahat kerätään, veroista.
Köuhät joutuukin maksamaan nopeussakkonsa, toisin kuin tämä itkijä.
liikemies ja sijoittaja, joka on kartuttanut omaisuuttaan muun muassa voitokkailla ravihevosilla ja kiinteistösijoittamisella. Uransa alussa Kuisla myi vakuutuksia ja pelasi menestyksekkäästi totoa.
Juntilla on juntin julkisuustemput, juntin mielipiteet, ja juntin ruoat.
t. lähtökohtaisesti en ole kummallakaan puolella näissä lakkokiistoissa
Pitäkää päänne jo kiinni ja katsokaa peiliin. Mitä olette itse omistanne antaneet.
Jos haluat tarjota koulaisille ruoan joka suurimmalla todennäköisyydellä maistuu lähes kaikille, valinta on silloin spagetti ja jauhelihakastike. Näin opettajan näkökulmasta tuo päivä ruokalistalla on yleensä se päivä kun kukaan ei valita ruoasta.
Mikä nyt sitten kelpaisi arvon herrasväelle? Saako tarjota ruokaa vai eikö saa? Jos saa, saako tarjota tavallista mahdollisimman monelle maistuvaa ruokaa, vai olisiko pitänyt ihan à la carte -listat antaa lapsukaisille?
Eikö voisi panostaa laatuun?